365 päeva tagastus ja vahetus garantii

Kas sa vajad erinevaid parameetreid?

Kui Sinu kontaktläätsede parameetrid (tugevus) on muutunud, samas oled Sa end varustanud vana väärtusega läätsedega, siis ära satu paanikasse. Alensa pakub Sulle läätsede vahetamist esialgsest ostukuupäevast alates 1 aasta jooksul eeldusel, et Sa saadad meile oma ostukviitungi tõendamaks ostutehingut.

Kas Sa vajad erinevat toodet?

Juhul, kui soovid teist toodet või brändi ning pakendid on avamata ja kahjustamata, saad toodet tagastada. Sellel juhul Alensa.ee tagastab raha Sinu Alensa kontole, et Sa võid teha uut tellimust tulevikus või Sinu pangakaardile. Alensa ei tee hinna reeglistust sellel olukorral.

Kas saab tagastada mingi teise põhjuse tõttu?

Tagastus töötab ka TopVue toodetega, millele kehtib Raha Tagasi Garantii. Palume jälgida sama protseduuri.
Kui Sa arvad, et tootes on viga, palume saata toodet Alensale tagasi, et me saaksime tagastada toodet tootjale kvaliteedi kontrollile. Palume saata toodet koos originaalse pakendi ja allesjäänud osadega. Originaalse pakendi peal on trükitud toote LOT number, mis on vajalik kvalideedi kontrolliks. Küsimuste korral palume pöörata Alensa klienditeenin­dusele.

Vahetusgarantii tingimused:

• avamata ja kahjustamata kontaktläätsede pakendid
• kontaktläätsed peavad olema ostetud Alensa.ee veebipoest
• tellitud läätsed peavad olema tugevusega (mitte tervedele silmadele) ja märgistatud "365 Garantii"

Päikeseprillide ja retseptiprillide tagastamine:

Meie prillidele kehtib garantii kaks aastat. Kaupa ei tohi kasutada ega kahjustada. Originaalpakendeid ei tohi hävitada. Kui soovite tagastada või vahetada päikeseprille või prilliraame, nõuame, et tagastaksite kogu toote, sh toss, karp, kõik karbi sees olevad osad, puhastuslapid ja kõik identifitseeri­miskleebised või sildid. Teisisõnu peab toode olema täpselt samas seisukorras, nagu see oli kättesaamisel. Toodet peetakse mittetäielikuks ilma nimetatud elemendita. Puuduvate või kahjustatud esemete korral pole tagastamine või vahetamine võimalik. Täname Teid mõistva suhtumise ja nõuetele vastavuse eest.

Päikeseprillid, prilliraamid ja prillid tarnitakse optimaalses seisukorras ning enne lähetamist on kontrollitud nende kvaliteet. Harvadel juhtudel, kui üks neist peaks saabuma kahjustatult või tal on kohe puudusi, pöörduge meie klienditeenindusele ja vaatame juhtumi läbi. Kaebused ebaõigest kasutamisest, valest hooldusest või tavapärasest kandmisest ja sagedasest kasutamisest põhjustatud kahjude korral ei kuulu hüvitamisele. Kliendi enda tekitatud kahju eest ei saa anda täiendavaid allahindlusi ega hüvitist.

Retseptiklaasid on valmistatud konkreetsete individuaalsete nõuete alusel ja seetõttu nad ei kuulu tagastamisele. Ainult prilliraamid kvalifitseeruvad võimalikuks tagasimakseks. See tingimus kehtib alates prillide tasumisest, olenemata saatmisstaatusest.


Kui kahtlustate retseptiprillides vigaseid klaase:

Kui Te arvate, et prilliklaaside kvaliteet on puudulik või kui Teie klaasid on mingil viisil defektsed, võite neid saata kvaliteedikon­trolli. Kui avastatakse defekt või kui seda peetakse ebakvaliteetseks, asendame klaasid või tagastame need tagasi.

Ühe nägemisega retseptiprillide kvaliteedinõuete osas pöörduge kõigepealt meie klienditeeninduse poole ja veenduge, et lisage kehtiv prilliretsept - mitte vanem kui 1 aasta. Kvaliteedikontrolli läbiviimisel on prilliretsept vajalik, et kontrollida, kas ostetud prillide dioptrid vastavad Teie tegelikule retseptile või mitte. Teil palutakse tagastada kogu kaup (prilliraam, prilliklaasid, komplektis olevad aksessuaarid, kõik sildid või infolehed jne.). Ärge eemaldage prilliklaase raamilt!

Multifokaalse­te/progressiiv­sete klaaside kvaliteedinõuete osas pöörduge kõigepealt meie klienditeeninduse poole ja lisage kehtiv prilliretsept - mitte vanem kui 1 aasta. Lisage ka foto, millel on nähtav prillid kandmas (kasutamiseks parema tsentreerimise jaoks) ja foto küljelt, millel on nähtav prillid kandmas (raami nurka parendamiseks). Palutakse Teil kogu kaup tagastada (prilliraam, prilliklaasid, aksessuaarid, kõik infolehtede sildid, väikesed sinised paberkotid, sinine kaart jne.). Ärge eemaldage prilliklaase raamilt!

Tagastusi, mida on muudetud ja/või millel puuduvad komponendid, ei saa aktsepteerida. Enne prillide tagastamist palun alati pöörduge meie klienditeeninduse poole!

Kuidas vahetus töötab?

Saada avamata ja kahjustamata pakendid postiga Alensa tagastamise aadressile.

Juhul, kui saadetis saabub ostukviitungiga ning tooted on kahjustamata, Alensa valmistab uut tellimust korrektse toodetega.

Palume saata avamata ja kahjustamata tooted kõvas pakendis, mitte lihtkirjaga, et tagada toodete terviklikkust. Kui otsustad, et soovid saada raha tagasi Sinu panga kontole, palume saata kõik vajalik info Alensale e-maili teel (sh saaja nimi, konto IBAN, Sinu panga SWIFT/BIC bumber). PayPal maksmise korral tagastus toimub automaatselt kasutatud PayPal kontole.

Kui palju vahetus maksab?

Sa maksad vaid tagasi saadetavate läätsede postikulu eest.
Me saadame uued läätsed sobivate parameetritega TASUTA Sinu aadressile.
See tähendab, et tagastamine on Sinu jaoks tasuta (v.a. postikulu).

Kui kaua protsess võtab?

Alensa.ee teavitab Sind, et me saime Sinu tagastud tooteid ning ajakohastame uue tellimuse staatusest. Me katsume vaadata üles kõiki tellimusi 30 päeva jooksul. Kui Sul tekib küsimusi, pööra meie klienditeenin­dusele.
Päikeseprillide vahetamisel protsess võib võtta natuke rohkem aega.