Kaebused ja tagastused

Esitage nõue

Kui teil on ostetud kaubaga probleeme, logige sisse oma kliendikontole ja esitage uus kaebuse taotlus "Kaebused ja tagastus", klõpsates eelistatud kauba juures nuppu Väide/Tagasta­mine.

Esitage uus nõue

Pakkige kaup korralikult

Nõuame, et tagastaksite terve toote ilma puuduvate komponentideta. Prillide puhul tuleb tagastada prillitoos, pakend, puhastuslapp, kleebised või silt. Palun pakkige oma defektiga kaup kõvasse karpi ja saatke tähitud postiga. Selle eesmärk on vältida kahjustusi transpordi ajal. Asetage läätsed läätsevedelikuga konteinerisse ja sulgege see, et läätsed ei kuivaks. Peate saatma läätsed ja KÕIK pakendid, sealhulgas originaalpakend ja kõik allesjäänud avamata blistrid.

Kaasake ostutšeki koopia

Palun lisage oma pakile oma arve koopia. See aitab teie taotlust kiiremini töödelda.
Kui Te ei kasutanud kaebuse esitamiseks meie veebivormi, tuleb Teie tagastamisele lisada kiri, mis sisaldab Teie kontaktandmeid ja tellimuse numbrit ning kirjeldab toote viga.

Saatke meile kaup

TASUTA kohaletoimetamine
Pärast uue väide esitamist meie veebivormi kaudu võtab meie klienditeenindus Teiega ühendust 24 tunni jooksul (tööpäevadel). Anname Teile tagastussildi ja üksikasjalikud juhised, kuidas pakk meile tagasi saata.

Oodake, kuni kaebust käsitletakse

Me vajame Teie kaebuse menetlemiseks aega. Saate kontrollida oma kaebuse olekut ja edenemist siin.

Jälgige kaebuse olekut

Info Teie kaebuse kohta

Saate oma e-posti aadressile teavet kaebuse muudatuste või värskenduste kohta.
Palun arvestage, et päikeseprillide ja retsepti prillide tagastamine võtab veidi rohkem aega. See on vajalik, kuna tagastatud päikeseprillide autentsus ja seisukord peavad esmalt olema meie peamises laos põhjalikult kontrollitud ja kinnitatud.
Püüame kõik tagastused kontrollida 30 päeva jooksul.

Teave kaebuste kohta

Kui esitate kaebuse eritellimusel valmistatud dioptriprillide kohta, võtke ühendust klienditeenindusega ja me vaatame juhtumi üle. Anname endast parima, et Teid aidata.
Muud tüüpi prillide (päikeseprillid, spordiprillid, arvutiprillid, prilliraamid koos müügisalongi klaasidega jne) puudutavate kaebuste korral nõuame, et tagastaksite ka kõik kaasasolevad tarvikud (lapid, päikeseklambrid, tossid jne).

TopVue kontaktläätsede puhul saate kasutada raha tagasi garantii .


Info kauba tagastamise kohta

Eritellimusel valmistatud dioptriklaasidega prillide saab teha tagastamist ainult seaduses sätestatud 14-päeva jooksul. Retseptiklaasid valmistatakse individuaalsete nõuete alusel ja seetõttu ei saa neid tagastada. Ainult prilliraamid kvalifitseeruvad võimalik tagasimakse.
Prillide osas, kui soovite ostulepingust taganeda, võtke meiega ühendust telefonil +420 226 292 895. Teeme kõik endast oleneva, et teie soov täita.
Prillide (päikeseprillid, spordiprillid, dioptriprillid jne) tagastamisel nõuame, et saadaksite meile ka kõik kaasas olevad aksessuaarid (lapid, päikeseklambrid, toss jne).

Kogu vajaliku teabe leiate "tingimused ja eeskirjad" lehel: