Kaebused ja tagastused
Esitage nõue
Kui teil on ostetud kaubaga probleeme, logige sisse oma kliendikontole ja esitage uus kaebuse taotlus "Kaebused ja tagastus", klõpsates eelistatud kauba juures nuppu Väide/Tagastamine.
Esitage uus nõuePakkige kaup korralikult
Nõuame, et tagastaksite terve toote ilma puuduvate komponentideta. Prillide puhul tuleb tagastada prillitoos, pakend, puhastuslapp, kleebised või silt. Palun pakkige oma defektiga kaup kõvasse karpi ja saatke tähitud postiga. Selle eesmärk on vältida kahjustusi transpordi ajal. Asetage läätsed läätsevedelikuga konteinerisse ja sulgege see, et läätsed ei kuivaks. Peate saatma läätsed ja KÕIK pakendid, sealhulgas originaalpakend ja kõik allesjäänud avamata blistrid.
Kaasake ostutšeki koopia
Palun lisage oma pakile oma arve koopia.
See aitab teie taotlust kiiremini töödelda.
Kui Te ei kasutanud kaebuse
esitamiseks meie veebivormi,
tuleb Teie tagastamisele lisada kiri, mis sisaldab Teie kontaktandmeid ja
tellimuse numbrit ning kirjeldab toote viga.
Saatke meile kaup
TASUTA kohaletoimetamine
Pärast uue väide esitamist
meie veebivormi kaudu võtab meie klienditeenindus Teiega ühendust 24 tunni
jooksul (tööpäevadel). Anname Teile tagastussildi ja üksikasjalikud juhised,
kuidas pakk meile tagasi saata.
Oodake, kuni kaebust käsitletakse
Me vajame Teie kaebuse menetlemiseks aega. Saate kontrollida oma kaebuse olekut ja edenemist siin.
Jälgige kaebuse olekutInfo Teie kaebuse kohta
Saate oma e-posti aadressile teavet kaebuse muudatuste
või värskenduste kohta.
Palun arvestage, et päikeseprillide ja
retsepti prillide tagastamine võtab veidi rohkem aega. See on vajalik, kuna
tagastatud päikeseprillide autentsus ja seisukord peavad esmalt olema meie
peamises laos põhjalikult kontrollitud ja kinnitatud.
Püüame kõik
tagastused kontrollida 30 päeva jooksul.
Teave kaebuste kohta
Kui esitate kaebuse eritellimusel valmistatud dioptriprillide
kohta, võtke ühendust klienditeenindusega ja me vaatame juhtumi üle. Anname
endast parima, et Teid aidata.
Muud tüüpi prillide (päikeseprillid,
spordiprillid, arvutiprillid, prilliraamid koos müügisalongi klaasidega jne)
puudutavate kaebuste korral nõuame, et tagastaksite ka kõik kaasasolevad
tarvikud (lapid, päikeseklambrid, tossid jne).
TopVue
kontaktläätsede puhul saate kasutada
raha tagasi garantii .
Info kauba tagastamise kohta
Eritellimusel valmistatud dioptriklaasidega prillide saab teha tagastamist
ainult seaduses sätestatud 14-päeva jooksul. Retseptiklaasid valmistatakse
individuaalsete nõuete alusel ja seetõttu ei saa neid tagastada. Ainult
prilliraamid kvalifitseeruvad võimalik tagasimakse.
Prillide
osas, kui soovite ostulepingust taganeda, võtke meiega ühendust telefonil +420
226 292 895. Teeme kõik endast oleneva, et teie soov täita.
Prillide (päikeseprillid, spordiprillid, dioptriprillid jne) tagastamisel
nõuame, et saadaksite meile ka kõik kaasas olevad aksessuaarid (lapid,
päikeseklambrid, toss jne).
Kogu vajaliku teabe leiate "tingimused ja eeskirjad" lehel: