Makseviisid ja hinnad

Makseviisid ja hinnad

Meie veebipoes saate valida järgmiste makseviiside vahel:

  • Krediitkaart: Visa, Visa Elektron, Mastercard või Maestro
  • PayPal
  • Maksmine saadetise kättesaamisel
  • Ülekanne (peale nõudmist e-maili teel)
  • Kinkekaart

Online makse

Kui Ostja otsustab maksta krediidi- või deebetkaardiga, teda suunatakse meie partnerite veebilehele, kus Ostja saab lisada panga detaile ja teostada maksmist. Palun mäletage, et spetsiaalselt loodud makseviide on aktiivne piiratud aja jooksul. Kui aeg on möödas tuleb teostada protseduuri veel korra. Juhul kui Ostja soovib maksta PayPal-i kaudu, Ostjat suunatakse PayPal-i veebilehele. Kui Alensa peab maksma Ostjale raha tagasi, PayPal-i makse teostatakse automaatselt.

Kinkekaardiga maksmine

Kinkekaardiga maksmine on võimalik ainult Alensa.ee e-poest ostetud vautšeriga. Vautšeriga makstes sisesta selle kood sooduskoodi ostukorvi väljale. Kinkekaarti saab kasutada ainult täissummas üks kord. Kui ostu väärtus ületab vautšeri väärtuse, maksate ainult vahe. Kõikide e-poes pakutavate kaupade või teenuste eest saate tasuda kinkekaardiga.


Kinnitame, et kõik maksed viiakse läbi ohutul ja turvalisel viisil. Teie andmeid kasutatakse vaid maksmise läbiviimiseks ega edastata kolmandatele osapooltele. Valides online makseviisi, suunatakse Teid kohe pärast tellimuse esitamist ühele meie partnerite turvalistest veebilehtedest, kus Te saate teostada makse. Kui tarvis, siis te pääsete turvalisele makselingile ligi Teie isikliku konto all meie kodulehel. Liikuge oma tellimuste alla, kus Teil on võimalus valida "online makse" oma käesoleva tellimuse eest maksmiseks. Samas on turvaline makselink aktiivne vaid piiratud aja jooksul. Kui Te ei pääse sellele lingile ligi, siis palun võtke ühendust meie klienditoega.

Tellimused, mille eest on tasutud pangaülekandega, saadetakse vaid pärast makse laekumist. Soovime Teid hoiatada, et makse laekumine võib võtta aega kuni 2-3 päeva. Tellimuse kinnitamisel teadvustab Ostja, et ta on teadlik pangaülekandega maksmisel tekkivast viivitusest. Kui soovite, et Teie tellimus saadetakse enne Teie makse laekumist meie kontole, siis sel juhul palun saatke meile oma pangast väljastatud maksekinnitus.

Kõik hinnad, nii toodete kui ka kohaletoimetamise hinnad, meie veebipoes sisaldavad käibemaksu. Kõik kampaaniad ja allahindlused kehtivad senikaua, kuni nad on üleval Alensa.ee kodulehel.

Kui Teil tekib probleeme maksetehingu läbiviimisega või Teil on küsimusi meie hindade kohta, siis palun pöörduge meie klienditoe poole e-maili aadressil info@alensa.ee . Alensa-l on õigus teha müügihindades muudatusi, kuid need muudatused tuleb kajastada Alensa veebipoes. Me osutame soovi saavutada madalamaid kontaktläätsede hindu Eestis. Kasutajad saavad teha hinnapakkumisi, kuni teisel veebipoel pakkumine on kehtiv.

Saadetis sisaldab pakkimise ja kohaletoimetamise kulusid. Hind on alati lõplik, st koos käibemaksuga. Tarnekulud sõltuvad valitud kohaletoimetamise meetodist ja makseviisist. Kuna need kulud on märgitud tellimuse lehel, siis on klient neist teadlik enne oma tellimuse kinnitamist. Saatmiskulud ei sõltu Teie tellimuse kogusuurusest ja kaalust.

Eripakkumised ja -hinnad kehtivad ostmise hetkel Alensa.ee veebilehel märgitud tingimustel.

Kommentaarid (6)

Kas Sul on küsimus?
Kristi

tere! Olen proovinud maksta täna toote eest, mida tellida soovin, ütleb ka et makstud, kuid raha konto pealt maha läinud ei ole. Ma soovin vaid 1 toodet (total1 dailies läätsesid) mida olen ka varem teilt tellinud, täna aga millegipäerast pangamaksed ei õnnestu:(

Vastus info@alensa.ee

Mul on kahju kuulda, et teil oli probleeme maksmisega. Me teavitame süsteemi spetsialiste, et kontrollida, mis on maksetega valesti.

Kas soovite maksta mõne muu meetodi abil? Pangaülekanne või pangakaart? Või pakume teile võimalust maksta kauba kättesaamisel ilma lisatasudeta.

Kui Teil on veel küsimusi, kirjutage palun meie klienditeenindusse ja proovime vastata.😊

Kersti

Tere Soovin tasuda tellimuse nr 830134080 saadetise kättesaamisel.

Vastus info@alensa.ee

Tere, täname küsimuse eest. Tellimuses tehakse vajalikud muudatused, Teid teavitatakse sellest e-posti teel.

Ülle

soovin tasuda ülekandega. saatke arve e-arvekeskusesse

Vastus info@alensa.ee

Ok, palun võtke ühendust meie klienditeenindusega emaili teel info@alensa.ee ja saadame Teile arve ja rekvisiidid tasumiseks. Täname arusaamise eest!😉

Annika

Tere! Soovin maksta ülekandega.Teie tellimuse No. 830105147

Vastus info@alensa.ee

Vastus Teie küsimusele on jah. Saate maksta tellimuse eest pangaülekandega. Kui soovite teha ülekannet, palun võtke ühendust meie klienditeenindusega (info@alensa.ee) ning nad saadavad Teile Alensa e-poodi pangaandmed.

Kadi Roos

Tere kas teil maksmise võimalus seb ka ?

Vastus info@alensa.ee

Vastus Teie küsimusele on jah. Saate maksta tellimuse eest pangaülekandega. Kui soovite teha ülekannet, palun võtke ühendust meie klienditeenindusega (info@alensa.ee) ning nad saadavad Teile Alensa e-poodi pangaandmed.

Eva-Maria

Tere sooviks teha ülekannet oma tellimusele #168397. Miks pole võimalik kasutada teie internetilehel mobiil- id? Väga ebamugav.

Vastus info@alensa.ee

Tere, Alensa poes on mobiilne versioon. Palun makske oma tellimuse eest oma mobiiltelefoni.