Postikulud ja märkused

Transpordi hind

DHL

Kõik tellimused

€4,99

Omniva

Kõik tellimused

1.99 €

Märkused:

  • Käibemaks on juba hinna sees
  • Hind on lõplik ja sisaldab pakendamist, kohaletoimetamist ja valitud makseviisi
  • Transpordi hind ei sõltu Teie tellimuse suurusest või kaalust
  • Tellimuse pannakse teele, kui tellimus on makstud
  • 1€ lisatakse erineva kohaletoimetamise viisi eest

Toodete lisamine

Meie laos teostatakse suurt tellimuste hulka iga päev ja mõnikord see ei ole võimalik muuta tellimust enne saatmist. Juhul, kui Sa soovid muuta oma tellimust peale maksmist palun kirjuta meile info@alensa.ee. Teie tellimust peetakse lõpetatud peale maksmist. Kui Ostja soovid lisada teisi tooteid, oleks lihtsam luua uut tellimust. Kõik kohaletoimetamise maksed rakendatakse eraldi iga tellimusele.

Tarneaeg

Transpordi firma Orienteeruv kohaletoimetamise aeg
DHL 1 – 2 tööpäeva peale saatmist
Omniva 2 – 4 tööpäeva peale saatmist

Märkused:

  • Juhul kui tellimus oli teostatud enne keskpäeva, seda saadetakse samal päeval
  • Juhul kui tellimus oli teostatud peale keskpäeva, seda saadetakse järgmisel tööpäeval
  • Tellimuse vöötkood ja jälgimislink on saadetud Sulle e-mailiga peale saadetise saatmist
  • Meei pane tellimusi teele laupäeval ja pühapäeval
  • Orienteeriv kohaletoimetamise aeg on arvestatud päevast, millal saadetis on pandud teele

Laos puuduvate toodete tarneajad

Tänu meie ulatuslikule laole saame 97% laekunud tellimustest koheselt teele saata. Eriliste kontaktläätsede puhul, mida ei ladustata eriti tihti, sõltub tarneaeg meie varustajatest, mis võib võtta paar nädalat aega.

Tellimisprotsessi käigus näeb Ostja eeldatavat tarneaega pärast seda, kui ta on valinud soovitud läätsede parameetrid.

Alensa non-stock products delivery times Alensa non-stock products delivery times

Peale sobivate parameetrite valikut, Sina pead nägema kohaletoimetamise aja. Palun pange tähele, et üldine „laos olemas“ info näitab toote üldist kättesaadavust meie veebipoes. See ei tähenda tingimata, et Teie unikaalne parameetrite kombinatsioon on meil laos olemas. Palun arvestage vaid eeldatava tarnekuupäevaga, mis on näidatud teie tellimuse tarneinfo rippmenüü kõrval. Juhul, kui teie saadetis peaks viibima, siis me teavitame teid sellest e-maili teel. Samuti teavitame me teid juhul, kui vaid osa teie tellimusest on tellimise ajahetkel laos (ja osasid tooteid kahjuks pole veel laos).

Tellimused, mis sisaldavad mõlemaid laos olevaid ja puuduvaid tooteid

Peale sobivate parameetrite valikut ja enne maksmist, palume pöörata Teie tähelepanu terve tellimuse kohaletoimetamise ajale.

Alensa non-stock products delivery times basket Alensa non-stock products delivery times basket

Kinnitades ja sooritades maksetehingu nõustub Ostja, et kogu tema tellimus saadetakse teele vaid siis, kui kõik tooted on laos. Juhul, kui osasid tellitud tooteid laos ei ole, siis viibib tellimuse saatmine senikaua, kuni me oleme kõik tooted oma varustajatelt kätte saanud. Laos olevate toodete saatmine kliendile enne laost puudu olevate toodete kättesaamist on lubatud vaid erilistel asjaoludel. Ostja võib soovi korral tasuda lisatasu, et saada laos olevad tooted varem kätte. Me jätame endale õiguse muuta tarneaegu igal ajahetkel vastavalt meie varustajatelt saabuvale ajakohastatud teabele. Me püüame alati edastada täpset teavet tellimuse esitamise hetkel, kuid me sõltume oma varustajate tarneaegadest.

Probleemid kohaletoimetamisega

DHL Express transpordi viisu juhul saadetise kättesaamisel tuleb kinnitada saadetist allkirjaga. Palun veenduge, et keegi on kohaletoimetamise aadressil tööpäeva jooksul esmaspäeval – reedel.

Me ei vastuta tarnete viivituste pärast, mis on põhjustatud meie varustajate poolt. Et tagada võimalikult sujuv kohaletoimetamine, siis soovitame teil märkida tellimuses ära oma täielik aadress (tänav, majanumber, postiindeks ja linn) ja telefoninumber, mille kaudu meie logistilised partnerid saavad Teiega vajadusel ühendust võtta. Me jälgime teie saadetist ja võtame kasutusele meetmed, kui peaks tekkima tõrkeid. Niipea kui saadetis on pandud teele, saadame teile vöötkoodi, mis võimaldab teil oma pakki internetis jälgida. Ärge kahelge meiega ühendust võtmast, kui märkate tõrkeid Teie paki jälgimisel.

Juhul, kui saadetis ei ole tarnitud, seda saadetakse tagasi Alensa-le või hävitatakse. Ostja ise tagab saadetise kättesaamist ja kommunikatsiooni logistika firmaga. Hävitud tooteid Alensa ei asenda ja ei tagasta raha.

Pretensiooni protokoll

Juhul kui saadetis on kaotud või edastatud vale aadressile, Alensa esitab kaebust logistika firmale Ostja nimelt. Selleks Alensa-le on vaja kaks dokumenti: 1) kirjalik allkirjastatud kinnitus Ostjalt, et tema pole saadetist saanud. 2) kinnitus logistika firmalt, et saadetis ei ole käideldud.

Kui nõudmine on protsessis, Alensa alustab raha tagasi protseduuriga või saadab uut saadetist, seda valib Ostja. Alensa ei jõua saada raha tagasi või saadetist, kui saadetis on transiidis ja kuller ei nimeta saadetisest kaotuna. Iga logistika firmas kehtib otsustele protokollist erinev otsuste tegemise sisemenetlus, mis võib võtta kuni 21 päeva.

Kahjustatud pakend

Kontaktläätsed ja tarvikud tarnitakse piisava suurusega vastupidavas pakendis. Seetõttu võite olla kindlad, et teie saadetis saabub kahjustamata ja heas seisukorras.Juhul, kui pakend on siiski kahjustatud, siis soovitame teil seda MITTE VASTU VÕTTA ning märkida pakist keeldumise põhjus ära tarneprotokollis, näiteks nagu „oluline kahju pakendile“, „vedeliku leke“ jne. Samuti võtke meiega koheselt ühendust, et me saaksime kiiresti reageerida probleemile ja organiseerida teile uue pakisaadetise.

Vasta # - Tühista
#6
Merle

Tere, miks ei saa Teie lehel maksta tavalise Maestro kaardiga. Valikus see on aga ei toimi.

#7
info@alensa.ee

Tere! Meil on kahju, kuid me ei aktsepteeri Maestro kaarte. Võite maksta Visa või Mastercardiga.

VISA Master Card PayPal DHL omniva
Top