1. Infovärav
  2. Meie kohta

Postikulud ja märkused

Postikulud ja märkused

Makseviis DHL OMNIVA
Kaardimakse €4,99 €1.99
Paypal €4,99 €1.99
Maksmine kättesaamisel - €1.99 + €1
   
Detailid:
- Kohaletoimetamise hind sisaldab käibemaksu
- Hind on lõplik ja sisaldab pakendamist, kohaletoimetamist ja valitud makseviisi
- Saatmiskulud ei sõltu Teie tellimuse kogusuurusest ja kaalust.

Laos puuduvate toodete tarneajad

Tänu meie ulatuslikule laole saame 97% laekunud tellimustest koheselt teele saata. Eriliste kontaktläätsede puhul, mida ei ladustata eriti tihti, sõltub tarneaeg meie varustajatest. Tellimisprotsessi käigus näeb Ostja eeldatavat tarneaega pärast seda, kui ta on valinud soovitud läätsede parameetrid. Palun pange tähele, et üldine „laos olemas“ info näitab toote üldist kättesaadavust meie veebipoes. See ei tähenda tingimata, et Teie unikaalne parameetrite kombinatsioon on meil laos olemas. Palun arvestage vaid eeldatava tarnekuupäevaga, mis on näidatud teie tellimuse tarneinfo rippmenüü kõrval. Juhul, kui teie saadetis peaks viibima, siis me teavitame teid sellest e-maili teel. Samuti teavitame me teid juhul, kui vaid osa teie tellimusest on tellimise ajahetkel laos (ja osasid tooteid kahjuks pole veel laos). Kinnitades ja sooritades maksetehingu nõustub Ostja, et kogu tema tellimus saadetakse teele vaid siis, kui kõik tooted on laos. Juhul, kui osasid tellitud tooteid laos ei ole, siis viibib tellimuse saatmine senikaua, kuni me oleme kõik tooted oma varustajatelt kätte saanud. Laos olevate toodete saatmine kliendile enne laost puudu olevate toodete kättesaamist on lubatud vaid erilistel asjaoludel. Ostja võib soovi korral tasuda lisatasu (võrdne tavalise kohaletoimetamise kuluga), et saada laos olevad tooted varem kätte. Me jätame endale õiguse muuta tarneaegu igal ajahetkel vastavalt meie varustajatelt saabuvale ajakohastatud teabele. Me püüame alati edastada täpset teavet tellimuse esitamise hetkel, kuid me sõltume oma varustajate tarneaegadest.

Me ei vastuta tarnete viivituste pärast, mis on põhjustatud meie varustajate poolt. Et tagada võimalikult sujuv kohaletoimetamine, siis soovitame teil märkida tellimuses ära oma täielik aadress (tänav, majanumber, postiindeks ja linn) ja telefoninumber, mille kaudu meie logistilised partnerid saavad Teiega vajadusel ühendust võtta. Me jälgime teie saadetist ja võtame kasutusele meetmed, kui peaks tekkima tõrkeid. Niipea kui saadetis on pandud teele, saadame teile vöötkoodi, mis võimaldab teil oma pakki internetis jälgida. Ärge kahelge meiega ühendust võtmast, kui märkate tõrkeid Teie paki jälgimisel. Juhul, kui saadetis ei ole tarnitud, seda saadetakse tagasi Alensa-le või hävitatakse. Ostja ise tagab saadetise kätte saamist ja kommunikatsiooni logistika firmaga. Hävitud tooteid Alensa ei asenda ja ei tagasta raha.

Kahjustatud pakend

Kontaktläätsed ja tarvikud tarnitakse piisava suurusega vastupidavas pakendis. Seetõttu võite olla kindlad, et teie saadetis saabub kahjustamata ja heas seisukorras. Juhul, kui pakend on siiski kahjustatud, siis soovitame teil seda mitte vastu võtta ning märkida pakist keeldumise põhjus ära tarneprotokollis, näiteks nagu „oluline kahju pakendile“, „vedeliku leke“ jne. Samuti võtke meiega koheselt ühendust, et me saaksime kiiresti reageerida probleemile ja organiseerida teile uue pakisaadetise.

Pretensiooni protokoll

Juhul kui saadetis on kaotud või edastatud vale aadressile, Alensa esitab kaebust logistika firmale Ostja nimelt. Selleks Alensa-le on vaja kaks dokumenti: 1) kirjalik allkirjastatud kinnitus Ostjalt, et tema pole saadetist saanud. 2) kinnitus logistika firmalt, et saadetis ei ole käideldud. Kui nõudmine on protsessis, Alensa alustab raha tagasi protseduuriga või saadab uut saadetist, seda valib Ostja. Alensa ei jõua saada raha tagasi või saadetist, kui saadetis on transiidis ja kuller ei nimeta saadetisest kaotuna.

Postikulud

Alensa pakub tasuta kohaletoimetamist tellimustele väärtusega alates 30 EUR koos Omniva-ga. DHL-i hind on 4.99 EUR. Mõnikord Alensa pakub tasuta kohaletoimetamist soodus kampaaniaga, millega saab tutvuda nii Alensa veebilehel, kui ka sotsiaalmeedias ja emaili teel. Kampaania kehtivus on alati mainitud selle reeglis.

Saatmine välismaale

Kaupa tarnitakse vaid Eesti piires. Selleks, et saata tellimust teise riiki palun kasutage selleks vasaku ülanurgas asuva riigi valikut.

Saatmine peale maksmist

Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Alensa (või kui laos pole, siis tellib partnerilt) tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartne­rile. Iga toote juures on eraldi tarneinfo ning see kohaletoimetamise aeg hakkab kehtima tellimuse summa laekumise hetkest Alensa pangakontole. Makse on teostatud peale tellimuse vormistamist mitte saatmist. Makse läbi müüdud toodetele peab olema teostatud otse, et kinnitada oma reserveerimist.

Toodete lisamine

Meie laos teostatakse suurt tellimuste hulka iga päev ja mõnikord see ei ole võimalik muuta lõpetatud tellimusi. Juhul, kui Sa soovid muuta oma tellimust peale maksmist palun kirjuta meile info@alensa.ee. Teie tellimust peetakse lõpetatud peale maksmist. Kui Ostja soovid lisada teisi tooteid, oleks lihtsam luua uut tellimust. Kõik kohaletoimetamise maksed rakendatakse eraldi iga tellimusele.

Kohaletoimetamise ajad

Kohaletoimetamise viis Orienteeruv kohaletoimetamise aeg
DHL 1–2 tööpäeva jooksul
OMNIVA 2–4 tööpäeva jooksul
   
Märkused:
- Juhul kui tellimus oli teostatud enne keskpäeva, seda saadetakse samal päeval
- Juhul kui tellimus oli teostatud peale keskpäeva, seda saadetakse järgmisel tööpäeval
- Juhul kui makstakse panga ülekandega, tellimust saadetakse järgmisel tööpäeval peale maksekorralduse kinnitus on kontrollitud meie finantsosakonnas
- Tellimused ei saadeta nädalavahetusel
- Orienteeriv kohaletoimetamise aeg on arvestatud päevast, millal saadetis on saadud teel.
- Tasuta kingitused on tellimustele väärtusega alates 30 EUR

Saadetise jälgemine

Alensa teostab suurt tellimuste hulka iga päev ja Ostja vastutab ise oma tellimuse jälgimise eest. Ostjale saadetakse vöötkoodi ja viidet, kus saab jälgida protsessi online. Juhul, kui Ostja ei saanud selle info palun võta meiega ühendust info@alensa.ee siin me saadame vöötkoodi peale nõudmist.

Kohaletoimetamise ajad

Mõned tooted on spetsiifilised ja neid ei ole laos. Me tellime neid oma parterilt ning saadame Ostjale. See tähendab, et kohaletoimetamise aeg on pikem (kuni 2–4 nädalat). Kui Ostja valib ja tellib toodet, Ostjale näidatakse orienteeriva kohaletoimetamise aja veebilehel. Ostja on vastutav kontrollida kohaletoimetamise aja ise enne tellimuse teostamist.Peale spetsifikatsioonide valikut Ostjale näidatakse uut orienteeriva kohaletoimetamise aja. „On laos“ tähendab, et toode pakutakse Alensas, mitte selle, et spetsiifiline kombinatsioon on hetkel meie laos. Palun tellige ainult sellel juhul, kui kohaletoimetamise aeg sobib Sulle. Lõplik kohaletoimetamise aeg näidatakse Ostukorvis ja Tellimuse kinnituse emailis. Meie saadame saadetist ainult kui kõik tellitud tooted on saadaval. Alensa saab muuta orienteeriva kohaletoimetamise aja peale tellimuse kinnitamist.

Garantii ja kauba tagastamine

24-kuuline garantiiperiood algab siis, kui toode on jõudnud Ostjani. Juhul kui ostetud tootele, selle pakendile või kasutusjuhendile on märgitud seadusel põhinev kehtivusaeg, lõpeb garantii sellel kuupäeval. Me müüme tavaliselt kontaktläätsi, mille aegumiskuupäev on pikem kui 24 kuud. Kõikide toodete kõlblik-kuni kuupäevad on nähtavad meie internetipoe veebilehel. Küsimuste korral palun võtta ühendust meie klienditoega e-maili teel info@alensa.ee.Tornimäe 5, 2. korrus, 10145 Tallinn, Harjumaa Eesti

Kaebused ja kauba tagastamine

Juhul kui soovite tagastada kahjustatud või defektiga toodet, soovitame asetada see tugevasse karpi ning saata see tähitud kirjana, et vältida selle kahjustamist transpordi käigus. Pakendist välja võetud (või kasutatud) kontaktläätsede tagastamisel asetage need läätsehooldus­vedelikuga täidetud kindlalt suletud konteinerisse, et vältida läätsede kuivamist. Kuna iga tagastamine on ainulaadne, siis soovitame Teil esmalt kontakteeruda meie klienditoega, et teavitada meid tagastamise tagamaadest (kui mitu kontaktläätse tagastatakse, kas pakend oli avatud või avamata, partiinumber…). Toote tagastamisel lisage sellele kiri defekti kirjeldusega ja soovitud lõpptulemusega (uus saadetis, rahatagastamine).

Kommentaarid


VISA Master Card PayPal DHL omniva