Reeglid ja tingimused

Täname, et külastasite Alensa.ee kodulehekülge. Alensa.ee on osa Alensa võrgustikust, mis pakub kvaliteetseid ja originaalseid kontaktläätsesid ning nendega seotud tooteid kogu Euroopas. Veebileht sisaldab kogu infot, tingimusi ning eeskirju, millega Sina, Alensa veebilehe Kasutaja, Ostja ja Tarbija nõustud veebilehe kasutamisel ja teenuse maksmisel. Enne ostu teostamist, Sina näed viidet Reeglite ja Tingimuste tutvumiseks ja nõustumiseks, mille kohustud märkima loetuks tellimuse realiseerimisel. Rohkem infot saab leida Alensa veebilehel. Alensal on õigus refereerida informatsioonile ja oletada, et kasutaja on infoga tutvunud ja saanud kõigest aru.

Miks tellida kaubad meilt?

  • Originaaltooted volitatud tootjatelt madalaima hinnaga
  • Kiire ja aus kaupade tagastamine
  • Aktsepteerime KÕIGI avamata toodete tagastamist kuni 30 päeva jooksul alates toote kättesaamise kuupäevast
  • Küsimuste korral võite meiega igal ajal ühendust võtta e-maili aadressil info@alensa.ee või telefoni teel +3726148022
  • Meil on suur ladu, mis võimaldab meil kaubad viivitamatult teele panna
  • 2014. aastal lähetasime üle 200,000 saadetise

Sissejuhatavad sätted

Alltoodud põhimõtted ja tingimused kehtivad Alensa.ee veebipoes ostlemisel. Põhimõtted ja tingimused defineerivad ja täpsustavad lepingusuhteid Ostja ja Müüja vahel. Kõik lepingusuhted lähtuvad Tšehhi Vabariigis kehtivatest juriidilistest õigustest. Kõik lepingulised suhted, mis seonduvad tarbijaga, kuid ei ole käeolevas tekstis märgitud, on reguleeritud Tšehhi Tsiviilõigusse­adustikuga (Act No. 89/2012 Coll.) ja Tarbijakaitse Aktiga (Act No. 634/1992 Coll.). Kui lepinguosapooleks on äriettevõte, reguleeritakse kõiki lepingulisi aspekte, mis ei ole defineeritud käesolevas tekstis, Tšehhi Kaubandustegevuse seadustiku (Act No. 513/1991 Coll.) kõigil parandatud juhtudel.

Üldtingimused ei kehti juhtudel, kui ostja on juriidiline isik või isik, kes tellides kaupu tegutseb oma äri või ameti piires. Alensa.ee-l ostetud kaupu ei ole mõeldud edasimüümiseks. Müüja ei väljasta arveid ilma käibemaksuta. Ostja võib osta ainult kaupade koguse, mis vastab individuaalsele vajadusele.
Kui ostja tellib kaupade koguse, mille müüja kättesaadavate teadmiste põhjal hindab edasimüügiks, jätab müüja endale õiguse tellimus tühistada. Kui ostu-müügileping on juba sõlmitud, on müüjal õigus lepingust taganeda. Sellisel juhul hüvitavad ostja ja müüja vastastikku kõik tehtud tehingud.

Haldaja

Veebipoodi Alensa.ee haldab
ALENSA, s.r.o.,
Českomoravská 2408/1a,
190 00 Praha 9,

VAT number: CZ27179681

Alensa kodulehe kasutamise tingimused ja reeglid

Alensa veebilehe kasutamine peab olema legaalne: - Kohalikud, rahvuslikud ja rahvusvahelised reeglid ei pea olema murdud - Kelmus, kahju ja mitte sobiv reklaam on keelatud - Ilmne seksuaalne sisu või vihane, vägivaldne, diskriminatsiooni informatsioon jne on keelatud - Teise identsuse kasutamine ei ole lubatud Kasutajad võivad kirjutada kommentaare meie veebilehel. Samuti jätab Alensa endale õiguse oma äranägemisel eemaldada mistahes tooteid puudutavad kommentaarid. Kriminaalkuritegu ja tehniline kuritarvitus Kasutaja peab kasutama Alensa veebipoodi üksnes seadustele ja headele tavadele vastavatel eesmärkidel ning Kasutaja vastutab ise Alensa veebipoe kasutamiseks eeldatava seadmete ja tarkvara eest. Ärge edastage viiruseid, pahavara ega teisi pahatahtlikke või destruktiivseid koode. Ärge levitage sisu, mis kahjustab või segab Alensa või teiste võrkude, serverite või muude infrastruktuuride tööd. Kõigist kriminaal kuritarvitusest teavitatakse vastavatele asutustele järgnevate kohtuskäimisega. Alensa ei ole vastutav kuritegu eest juhul kui Alensa veebileht oli ohustatud tarkvara või digitaalse rünnakuga. Soodutuste reguleerimine

Meie "sõprade soodustus" (dealer soodustuse süsteem) enam ei kehti alates 31.12.2018. Krediit, mis oli saavutatud enne 31.12.2018 võib kasutada kuni see on kulutatud.

Soodustusi ei saa kombineerida, kasutada saab ühte soodustust korraga. Kontrollimiseks, mis koodi sa kasutad, vaate väljale "Sooduskood" Sinu ostukorvis.

Allahinnatuid tooteid ei saa kombineerida teiste soodustustega. Toode allahindlusel saab tuvastada läbikriipsutatud või läbikriipsutatud hinna, mis asendatakse alandatud hinnaga. Kahjuks, promokoode ja lisasoodustusi ei saa lisada allahinnatud toodetele.

Tellimused

Ostuleping loetakse sõlmituks, kui Ostja kinnitab oma tellimuse interneti tellimuslehel. Tellimust võib kinnitada ka telefoni teel. Kui Ostja ei märgi eraldi „Märkused müüjale“ väljal, et soovib tehingu ja pakendi infolehte prinditud kujul, nõustub ta, et need saadetakse talle üksnes elektrooniliselt. Tellimuse esitamisel Alensa.ee veebilehel teadvustab Ostja, et on lugenud käesolevaid põhimõtteid ja tingimusi ning nõustub nende täitmisega. Ostjal on võimalus eristada kohaletoimetamise aadress tellimuse sisseandmise aadressist ning lisada tellimuslehele märge. Nimetatud üksikasjad lisatakse automaatselt maksedokumenti.

Ostu sooritamine

Klient tellib kaupa vastavalt lähtudes veebilehel avaldatud informatsioonist, tuues välja toote omaduse info ning tellitavate toodete koguse. „Osta“ nuppu vajutades esitab Klient siduva ostutellimuse ostukorvis olevatele kaupadele. Eelnevalt tuleb kliendil nõustuda käesolevate tingimustega, kinnitades oma nõusolekut linnukesega ning lisades tingimused tellimusele. Samuti Klient kinnitab, et tema poolt esitatud informatsioon on korrektne ja samasugune nagu raviretseptis Kasutaja silmaarstilt. Sina kinnitad, et raviretsept oli kirjutatud mitte rohkem kui 12 kuud tagasi. Kasutaja annab oma nõusolekut Alensa-le, et vajadusel meil on õigus võtta ühendust Kliendi silmaarstiga. Kasutaja teab, et ta peab regulaarselt minema arsti kontrollile ja omandama retsepti õigeaegselt. Alensa ei ole vastutav järelnähu eest, kui Kasutaja ei järgi raviretsepti.

Maksekinnitus ja tšekk

Kui Kasutaja ei maini “Märkused” alal, et tal on vaja prinditud tšekki siis Kasutaja on nõus saada ainult elektroonilist kinnitust. Maksekinnitust on võimalik laadida Kasutaja Alensa profiilist „Minu tellimused“ osas ainult kui tellimus oli saadetud. Lisaks, Ostja alati saab küsida maksekinnitust meie klienditeeniduse poole pöördamisel. Ostjal on võimalus kasutada erinevaid aadressi kohaletoimetamiseks ja maksmiseks ning lisada selleks märgu. Detailid on automaatselt lisatud maksekinnituses. Maksekinnituses on alati mainitud Alensa peakontori aadress mitte kohalike kontori, mis ei ole võimalik muuta. Maksekinnitus on alati dateeritud päevaga, millal tellimus oli saadetud mitte makstud ja seda ei ole võimalik muuta. Maksekorralduses on võimalik kirjutada lisainfot, aga seda peab alati kirjutama peale ostu sooritamist „Lisainfo“ alal. Me ei muuta maksekorraldusi ja tšekke peake ostu sooritamist. Alensa loob ainult üht tšekki tellimuse kohta. Kui Sa soovitad saada rohkem kui üht palun kirjuta meile info@alensa.ee

Maksmine ja hinnad

Müüja poolt väljastatud kinkekaart (edaspidi "Vautšer") on väärt vautšeril märgitud summat. Vautšer on elektrooniline PDF-vormis, mille Ostja saab e-posti teel pärast makse laekumist Müüja kontole. Igal vautšeril on unikaalne kood, see on ajaliselt piiratud ja seda saab kasutada ainult Alensa.ee e-poes. Vautšer ei saa rahaks vahetada. Kasutamata vautšerit ei saa vahetada teise vastu ega kompenseerida muul viisil. Vautšeriga tasutud tellimuse tühistamise, nõudmise või ostulepingust taganemise korral tagastatakse vautšeriga tasutud summa krediidi vormis ostja kliendikontole.
Hoiatus:
Voucheri eest saab tasuda ainult pangaülekande või kaardimaksega.
Voucheri eest ei saa tasuda sularahas kohaletoimetamise või kliendikrediidiga e-poest.

Meie veebipoes saate valida järgmiste makseviiside vahel:

  • Krediitkaart: Visa, Visa Elektron, Mastercard või Maestro
  • PayPal
  • Maksmine kättesaamisel
  • Makse kinkekaardiga

Online makse

Kui Ostja otsustab maksta krediidi- või deebetkaardiga, teda suunatakse meie partnerite veebilehele, kus Ostja saab lisada panga detaile ja teostada maksmist. Palun mäletage, et spetsiaalselt loodud makseviide on aktiivne piiratud aja jooksul. Kui aeg on möödas tuleb teostada protseduuri veel korra. Juhul kui Ostja soovib maksta PayPal-i kaudu, Ostjat suunatakse PayPal-i veebilehele. Kui Alensa peab maksma Ostjale raha tagasi, PayPal-i makse teostatakse automaatselt.

Kinnitame, et kõik maksed viiakse läbi ohutul ja turvalisel viisil. Teie andmeid kasutatakse vaid maksmise läbiviimiseks ega edastata kolmandatele osapooltele. Valides online makseviisi, suunatakse Teid kohe pärast tellimuse esitamist ühele meie partnerite turvalistest veebilehtedest, kus Te saate teostada makse. Kui tarvis, siis te pääsete turvalisele makselingile ligi Teie isikliku konto all meie kodulehel. Liikuge oma tellimuste alla, kus Teil on võimalus valida "online makse" oma käesoleva tellimuse eest maksmiseks. Samas on turvaline makselink aktiivne vaid piiratud aja jooksul. Kui Te ei pääse sellele lingile ligi, siis palun võtke ühendust meie klienditoega.

Makse kinkekaardiga

Kinkekaardiga tasumine on võimalik ainult Alensa.ee e-poest ostetud kinkekaardiga. Igal kinkekaardil on unikaalne kood ja see on ajaliselt piiratud. Valides Maksmine kinkekaardiga, peab Ostja sisestama tellimuse vormistades väljale "Sooduskood" unikaalse koodi kinkekaardilt. Vautšerit saab kasutada ainult ühekordseks ostuks, täissummas. Kui ostu väärtus ületab Vautšeri väärtuse, tasub Ostja ainult vahe. Jääksumma tasumisele kehtivad tehingu tingimused, vt Maksevõimalused. Vautšeriga saab tasuda mis tahes e-poes pakutavate kaupade või teenuste eest. Vautšeriga tasutud saadetise mittevastuvõtmisel tagastatakse saadetis Müüjale. Müüja tühistab Ostja tellimuse ja ostusumma tagastatakse. Sellisel juhul tagastatakse Vautšeri summa Ostja kliendikontole krediidi vormis. Kui ostu eest tasuti Vautšeri ja rahaliste vahenditega (top-up), saab Ostja ise otsustada, millisel kujul soovib ta lisatasu tagastada (Ostja pangakontole või ka krediidina kliendikontole).

Alensa hinnad

Kõik hinnad, nii toodete kui ka kohaletoimetamise hinnad, meie veebipoes sisaldavad käibemaksu. Kõik kampaaniad ja allahindlused kehtivad senikaua, kuni nad on üleval Alensa.ee kodulehel. Operaator jätab endale õiguse korrigeerida toodete hinda enne lähetamist, kui selgub, et tooteid on pakutud ebaõige hinnaga. Sel juhul tuleb klienti teavitada õigest hinnast ja ta peab nõustuma hinna korrigeerimisega. Vastasel juhul ostulepingut ei sõlmita ja operaator tühistab tellimuse.

Kui Teil tekib probleeme maksetehingu läbiviimisega või Teil on küsimusi meie hindade kohta, siis palun pöörduge meie klienditoe poole e-maili aadressil info@alensa.ee. Alensa-l on õigus teha müügihindades muudatusi, kuid need muudatused tuleb kajastada Alensa veebipoes. Me osutame soovi saavutada madalamaid kontaktläätsede hindu Eestis. Kasutajad saavad teha hinnapakkumisi, kuni teisel veebipoel pakkumine on kehtiv.

Saadetis sisaldab pakkimise ja kohaletoimetamise kulusid. Hind on alati lõplik, st koos käibemaksuga. Tarnekulud sõltuvad valitud kohaletoimetamise meetodist ja makseviisist. Kuna need kulud on märgitud tellimuse lehel, siis on klient neist teadlik enne oma tellimuse kinnitamist. Saatmiskulud ei sõltu Teie tellimuse kogusuurusest ja kaalust.

Eripakkumised ja -hinnad kehtivad ostmise hetkel Alensa.ee veebilehel märgitud tingimustel.

Probleemid maksmisega

- PayPal – kõigepealt kontrolli oma PayPal-i kontot, kas tehing oli teostatud ja tehniliste probleemidega pöörduda otse PayPal-i poole. - Kui tehing oli teostatud, aga ei ilmu Alensa veebilehel, palume kirjutada meile info@alensa.ee and me kontrollime Ostja makset finantsosakonnas. - Juhul, kui partnerite makselehekülg ei tööta korrektselt, palume kasutada teist veebilehitsejat (nt Google Chrome, Internet Edge, Mozilla Firefox jne) või seadet.

Postikulud ja märkused

Makseviis DHL Omniva pakiautomaat Omniva (kohaletoimetamine koju) UPS Express
Kaardimakse €12.99 €3.49 €3.49 €10.49
Paypal €12.99 €3.49 €3.49 €10.49
Maksmine kättesaamisel - €4.49 €4.49 -

Detailid:

  • Kohaletoimetamise hind sisaldab käibemaksu
  • Hind on lõplik ja sisaldab pakendamist, kohaletoimetamist ja valitud makseviisi
  • Saatmiskulud ei sõltu Teie tellimuse kogusuurusest ja kaalust.

Lisateenus: pakikindlustus

Lisatasu eest on võimalik kindlustada oma pakend. See kindlustus katab pakendid juhul, kui need on kadunud või kahjustatud transiidi ajal. See tähendab, et niipea kui kinnitame, et Teie tellimus on mingil viisil kadunud või kahjustatud, saadame kohe uue paki, mis sisaldab sama kaupa, ilma et oleks vaja algatada allpool kirjeldatud pikka pretensioonipro­tokolli. Kui Teie tellimus sisaldab eritellimusel valmistatud kaupu, näiteks prille või unikaalseid läätsekombinat­sioone, pidage meeles, et nende ettevalmistamine võtab rohkem aega.

Laos puuduvate toodete tarneajad

Tänu meie ulatuslikule laole saame 97% laekunud tellimustest koheselt teele saata. Eriliste kontaktläätsede puhul, mida ei ladustata eriti tihti, sõltub tarneaeg meie varustajatest. Tellimisprotsessi käigus näeb Ostja eeldatavat tarneaega pärast seda, kui ta on valinud soovitud läätsede parameetrid. Palun pange tähele, et üldine "laos olemas" info näitab toote üldist kättesaadavust meie veebipoes. See ei tähenda tingimata, et Teie unikaalne parameetrite kombinatsioon on meil laos olemas. Palun arvestage vaid eeldatava tarnekuupäevaga, mis on näidatud teie tellimuse tarneinfo rippmenüü kõrval. Juhul, kui teie saadetis peaks viibima, siis me teavitame teid sellest e-maili teel. Samuti teavitame me teid juhul, kui vaid osa teie tellimusest on tellimise ajahetkel laos (ja osasid tooteid kahjuks pole veel laos). Kinnitades ja sooritades maksetehingu nõustub Ostja, et kogu tema tellimus saadetakse teele vaid siis, kui kõik tooted on laos. Juhul, kui osasid tellitud tooteid laos ei ole, siis viibib tellimuse saatmine senikaua, kuni me oleme kõik tooted oma varustajatelt kätte saanud. Laos olevate toodete saatmine kliendile enne laost puudu olevate toodete kättesaamist on lubatud vaid erilistel asjaoludel. Ostja võib soovi korral tasuda lisatasu (võrdne tavalise kohaletoimetamise kuluga), et saada laos olevad tooted varem kätte. Me jätame endale õiguse muuta tarneaegu igal ajahetkel vastavalt meie varustajatelt saabuvale ajakohastatud teabele. Me püüame alati edastada täpset teavet tellimuse esitamise hetkel, kuid me sõltume oma varustajate tarneaegadest.

Me ei vastuta tarnete viivituste pärast, mis on põhjustatud meie varustajate poolt. Et tagada võimalikult sujuv kohaletoimetamine, siis soovitame teil märkida tellimuses ära oma täielik aadress (tänav, majanumber, postiindeks ja linn) ja telefoninumber, mille kaudu meie logistilised partnerid saavad Teiega vajadusel ühendust võtta. Me jälgime teie saadetist ja võtame kasutusele meetmed, kui peaks tekkima tõrkeid. Niipea kui saadetis on pandud teele, saadame teile vöötkoodi, mis võimaldab teil oma pakki internetis jälgida. Ärge kahelge meiega ühendust võtmast, kui märkate tõrkeid Teie paki jälgimisel. Juhul, kui saadetis ei ole tarnitud, seda saadetakse tagasi Alensa-le või hävitatakse. Ostja ise tagab saadetise kätte saamist ja kommunikatsiooni logistika firmaga. Hävitud tooteid Alensa ei asenda ja ei tagasta raha.

Kahjustatud pakend

Kontaktläätsed ja tarvikud tarnitakse piisava suurusega vastupidavas pakendis. Seetõttu võite olla kindlad, et teie saadetis saabub kahjustamata ja heas seisukorras. Juhul, kui pakend on siiski kahjustatud, siis soovitame teil seda mitte vastu võtta ning märkida pakist keeldumise põhjus ära tarneprotokollis, näiteks nagu "oluline kahju pakendile", "vedeliku leke" jne. Samuti võtke meiega koheselt ühendust, et me saaksime kiiresti reageerida probleemile ja organiseerida teile uue pakisaadetise.

Pretensiooni protokoll

Juhul kui saadetis on kaotud või edastatud vale aadressile, Alensa esitab kaebust logistika firmale Ostja nimelt. Selleks Alensa-le on vaja kaks dokumenti: 1) kirjalik allkirjastatud kinnitus Ostjalt, et tema pole saadetist saanud, mille saadetakse meile 20 päeva jooksul pärast väidetavat kohaletoimetamist. 2) kinnitus logistika firmalt, et saadetis ei ole käideldud. Kui nõudmine on protsessis, Alensa alustab raha tagasi protseduuriga või saadab uut saadetist, seda valib Ostja. Alensa ei jõua saada raha tagasi või saadetist, kui saadetis on transiidis ja kuller ei nimeta saadetisest kaotuna.

Postikulud

Alensa pakub tasuta saatmist kõigile kontaktläätsedele, prillidele ja päikeseprillidele!

Kõigi teiste toodete kohaletoimetamine võib olla tasuta, kui tellimuse summa on €30 või rohkem

Mõnikord Alensa pakub tasuta kohaletoimetamist soodus kampaaniaga, millega saab tutvuda nii Alensa veebilehel, kui ka sotsiaalmeedias ja emaili teel. Kampaania kehtivus on alati mainitud selle reeglis.

Saatmine välismaale

Kaupa tarnitakse vaid Eesti piires. Selleks, et saata tellimust teise riiki palun kasutage selleks riigi valikut meie kodulehel.

Saatmine peale maksmist

Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Alensa (või kui laos pole, siis tellib partnerilt) tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartne­rile. Iga toote juures on eraldi tarneinfo ning see kohaletoimetamise aeg hakkab kehtima tellimuse summa laekumise hetkest Alensa pangakontole. Makse on teostatud peale tellimuse vormistamist mitte saatmist. Makse läbi müüdud toodetele peab olema teostatud otse, et kinnitada oma reserveerimist.

Toodete lisamine

Meie laos teostatakse suurt tellimuste hulka iga päev ja mõnikord see ei ole võimalik muuta lõpetatud tellimusi. Juhul, kui Sa soovid muuta oma tellimust peale maksmist palun kirjuta meile info@alensa.ee. Teie tellimust peetakse lõpetatud peale maksmist. Kui Ostja soovid lisada teisi tooteid, oleks lihtsam luua uut tellimust. Kõik kohaletoimetamise maksed rakendatakse eraldi iga tellimusele.

Kohaletoimetamise ajad

Kohaletoimetamise viis Orienteeruv kohaletoimetamise aeg
DHL 1-2 tööpäeva jooksul
OMNIVA 2-3 tööpäeva jooksul
UPS Express 1-2 tööpäeva jooksul

Märkused:

  • Juhul kui tellimus oli teostatud enne keskpäeva, seda saadetakse samal päeval
  • Juhul kui tellimus oli teostatud peale keskpäeva, seda saadetakse järgmisel tööpäeval
  • Juhul kui makstakse panga ülekandega, tellimust saadetakse järgmisel tööpäeval peale maksekorralduse kinnitus on kontrollitud meie finantsosakonnas
  • Tellimused ei saadeta nädalavahetusel
  • Orienteeriv kohaletoimetamise aeg on arvestatud päevast, millal saadetis on saadud teel.
  • Tasuta kingitused on tellimustele väärtusega alates 60 EUR

Saadetise jälgemine

Alensa teostab suurt tellimuste hulka iga päev ja Ostja vastutab ise oma tellimuse jälgimise eest. Ostjale saadetakse vöötkoodi ja viidet, kus saab jälgida protsessi online. Juhul, kui Ostja ei saanud selle info palun võta meiega ühendust info@alensa.ee siin me saadame vöötkoodi peale nõudmist.

Kohaletoimetamise ajad

Mõned tooted on spetsiifilised ja neid ei ole laos. Me tellime neid oma parterilt ning saadame Ostjale. See tähendab, et kohaletoimetamise aeg on pikem (kuni 2-4 nädalat). Kui Ostja valib ja tellib toodet, Ostjale näidatakse orienteeriva kohaletoimetamise aja veebilehel. Ostja on vastutav kontrollida kohaletoimetamise aja ise enne tellimuse teostamist. Peale spetsifikatsioonide valikut Ostjale näidatakse uut orienteeriva kohaletoimetamise aja. „On laos“ tähendab, et toode pakutakse Alensas, mitte selle, et spetsiifiline kombinatsioon on hetkel meie laos. Palun tellige ainult sellel juhul, kui kohaletoimetamise aeg sobib Sulle. Lõplik kohaletoimetamise aeg näidatakse Ostukorvis ja Tellimuse kinnituse emailis. Meie saadame saadetist ainult kui kõik tellitud tooted on saadaval. Alensa saab muuta orienteeriva kohaletoimetamise aja peale tellimuse kinnitamist.

Garantii ja kauba tagastamine

24-kuuline garantiiperiood algab siis, kui toode on jõudnud Ostjani. Juhul kui ostetud tootele, selle pakendile või kasutusjuhendile on märgitud seadusel põhinev kehtivusaeg, lõpeb garantii sellel kuupäeval. Me müüme tavaliselt kontaktläätsi, mille aegumiskuupäev on pikem kui 24 kuud. Kõikide toodete kõlblik-kuni kuupäevad on nähtavad meie internetipoe veebilehel. Küsimuste korral palun võtta ühendust meie klienditoega e-maili teel info@alensa.ee.

Kinkekaardiga tasutud tellimuse väljanõudmine

Vautšeriga tasutud tellimusele kaebuse korral tagastatakse Vautšeriga tasutud summa krediidi vormis Vautšeri rakendanud Ostja kliendikontole.
Kui ostu eest tasuti Vautšeri ja rahaga (lisamakse), saab Ostja ise otsustada, kuidas ta soovib lisatasu tagastada (Ostja pangakontole või ka krediidina kliendikontole).

Päikeseprillide ja retsepti alusel väljastatavate prillide tagastamine:

Meie prillidele kehtib garantii kaks aastat. Kaupa ei tohi kasutada ega kahjustada. Originaalpakendeid ei tohi hävitada. Kui soovite tagastada või vahetada päikeseprille või prilliraame, nõuame, et tagastaksite kogu toote, sh toss, karp, kõik karbi sees olevad osad, puhastuslapid ja kõik identifitseeri­miskleebised või sildid. Teisisõnu peab toode olema täpselt samas seisukorras, nagu see oli kättesaamisel. Toodet peetakse mittetäielikuks ilma nimetatud elemendita. Puuduvate või kahjustatud esemete korral pole tagastamine või vahetamine võimalik. Täname Teid mõistva suhtumise ja nõuetele vastavuse eest.

Päikeseprillid, prilliraamid ja prillid tarnitakse optimaalses seisukorras ning enne lähetamist on kontrollitud nende kvaliteet. Harvadel juhtudel, kui üks neist peaks saabuma kahjustatult või tal on kohe puudusi, pöörduge meie klienditeenindusele ja vaatame juhtumi läbi. Kaebused ebaõigest kasutamisest, valest hooldusest või tavapärasest kandmisest ja sagedasest kasutamisest põhjustatud kahjude korral ei kuulu hüvitamisele. Kliendi enda tekitatud kahju eest ei saa anda täiendavaid allahindlusi ega hüvitist.

Retseptiklaasid on valmistatud konkreetsete individuaalsete nõuete alusel ja seetõttu nad ei kuulu tagastamisele. Ainult prilliraamid kvalifitseeruvad võimalikuks tagasimakseks. See tingimus kehtib alates prillide tasumisest , olenemata saatmisstaatusest.

Samuti tunnistab ostja, et eraldi prilliraami ostmisel ei vastuta müüja prilliraami kahjustuste eest, mis on põhjustatud klaaside ebaprofessiona­alsest lihvimisest kolmanda isiku poolt.

Kaebused ja kauba tagastamine

Juhul kui soovite tagastada kahjustatud või defektiga toodet, soovitame asetada see tugevasse karpi ning saata see tähitud kirjana, et vältida selle kahjustamist transpordi käigus. Pakendist välja võetud (või kasutatud) kontaktläätsede tagastamisel asetage need läätsehooldus­vedelikuga täidetud kindlalt suletud konteinerisse, et vältida läätsede kuivamist. Kuna iga tagastamine on ainulaadne, siis soovitame Teil esmalt kontakteeruda meie klienditoega, et teavitada meid tagastamise tagamaadest (kui mitu kontaktläätse tagastatakse, kas pakend oli avatud või avamata, partiinumber...). Toote tagastamisel lisage sellele kiri defekti kirjeldusega ja soovitud lõpptulemusega (uus saadetis, rahatagastamine). Veendu, et kui saadad toodet meile tagasi, Sina saad postis vöötkoodi, millega võid jälgida oma saadetist! Meie klienditeenindus küsib Sinult selle koodi juhul, kui midagi juhtub Sinu tagastusega.

Pildid veebilehel on illustratiivsed ning näitavad, kuidas reaalselt näevad välja tooted pakutud e-poes, aga mitte pildid, mida kasutaja saab kätte. Pildid võivad sisaldada vöötkoodi, seerianumbrit, aegumiskuupäeva jne, aga tellitud tootel on tavaliselt teised numbrid ning parameetrid. Mõned meie tooted on toodetud erinevates kohtades, kes omab üks originaalne tootja. Tootepildil võib olla mainitud üks koht, aga Sulle saadetakse toodet, mille tootmise aadress on teine. Järgmised asukohapõhised/a­japõhised/uni­kaalsed identifikaatorid, ei tähenda, et saadud toode on midagi vale. See ei saa olla kaebuse põhjuseks.

Me ei võta vastu kaebusi prillide kohta, kui neid ei ole kasutatud õigesti vastavalt kasutusjuhendile või kui need on kahjustatud prillide ebaõige hoolduse tõttu (nt puhastades prille lapiga, mis ei ole spetsiaalselt loodud prillide jms puhastamiseks. Samuti ei ole abikõlblikud prillide kahjustused ekstreemsete temperatuuride (nt saun, köetud auto jne) või agressiivsete/a­brasiivsete ainete tõttu (juuksetooted, merevesi jne) pretensioonide eest. Prillide garantii ei kata sagedasest kasutamisest tekkinud defekte.

Kaebusi vale toote kättesaamise eest saab esitada ainult 30 päeva jooksul pärast selle toote tarnimist . Kaebusi, mis on esitatud hiljem kui 30 päeva pärast toote kättesaamist, enam vastu ei võeta. Seetõttu soovitame Teil oma toodet kohe pärast kättesaamist kontrollida ja vea korral võtta meiega ühendust.

Kui kahtlustate retseptiprillides vigaseid klaase:

Kui Te arvate, et prilliklaaside kvaliteet on puudulik või kui Teie klaasid on mingil viisil defektsed, võite neid saata kvaliteedikon­trolli. Kui avastatakse defekt või kui seda peetakse ebakvaliteetseks, asendame klaasid või tagastame need tagasi.

Ühe nägemisega retseptiprillide kvaliteedinõuete osas pöörduge kõigepealt meie klienditeeninduse poole ja veenduge, et lisage kehtiv prilliretsept - mitte vanem kui 1 aasta. Kvaliteedikontrolli läbiviimisel on prilliretsept vajalik, et kontrollida, kas ostetud prillide dioptrid vastavad Teie tegelikule retseptile või mitte. Teil palutakse tagastada kogu kaup (prilliraam, prilliklaasid, komplektis olevad aksessuaarid, kõik sildid või infolehed jne.). Ärge eemaldage prilliklaase raamilt!

Multifokaalse­te/progressiiv­sete klaaside kvaliteedinõuete osas pöörduge kõigepealt meie klienditeeninduse poole ja lisage kehtiv prilliretsept - mitte vanem kui 1 aasta. Lisage ka foto, millel on nähtav prillid kandmas (kasutamiseks parema tsentreerimise jaoks) ja foto küljelt, millel on nähtav prillid kandmas (raami nurka parendamiseks). Palutakse Teil kogu kaup tagastada (prilliraam, prilliklaasid, aksessuaarid, kõik infolehtede sildid, väikesed sinised paberkotid, sinine kaart jne.). Ärge eemaldage prilliklaase raamilt! Palun saatke reklaamitud prillid tagasi originaalkarbis koos puhastuslapiga.

Tagastusi, mida on muudetud ja/või millel puuduvad komponendid, ei saa aktsepteerida. Enne prillide tagastamist palun alati pöörduge meie klienditeeninduse poole!

Tagastamise töötlemise aeg

Alensa peab kinnitama, kui oleme Teie tagastatud kaubad kätte saanud, ja teavitab Teid uue tellimuse olekust emaili kaudu. Püüame kõik tagastamised kontrollida 30 päeva jooksul. Võtke ühendust meie klienditeenindusega küsimuste korral.

Pange tähele, et päikeseprillide originaal- ja kahjustamata pakenditesse tagastamine võtab pisut kauem aega. Selle põhjuseks on asjaolu, et tagastatud päikeseprillide autentsust ja seisukorda peab kõigepealt põhjalikult uurima ja kontrollima meie peamine varude osakond.

Ostja nõustub arvestama iga tagastamise jaoks vajalikku töötlemisaega.

Defektiga kontaktläätsed

Kui teil on mingeid kaebusi oma läätsede kvaliteedi osas (silmade punetus, nägemise hägustumine, ebamugavustunne, kuivus), siis me saadame läätsed oma varustajale, kes seejärel käivitab põhjaliku läätsede kvaliteedi analüüsi. Pange tähele, et see protsess võib aega võtta kuni kuuaega, kuna me ootame tootjalt lõpptulemust.. Mõned läätsed tuleb vajadusel saata kontrolli välismaale, mis võib mõjutada kogu protsessi pikkust. hoolimata igasugustest väidetest. käsitletakse 30 päeva jooksul. Juhul, kui leitakse viga tootmises, siis me saadame teile uued läätsed tasuta. Kui aga tootmisviga ei leita, siis me ei saa tagastada teile raha läätsede eest ega saata teile uusi läätsi.

Kui defekt ilmneb kuue kuu jooksul pärast selle kättesaamist ja see on selgelt tuvastatud kui tõeline puudus, loetakse kaup kättesaamisel defektseks. Ostjal on õigus kasutada defekti pretendeerimise õigust 24 kuu jooksul alates toote kättesaamisest.

Sain kontaktläätsed vale tugevusega

Alati võta ühendust meie klienditeenin­dusega, kui said kontaktläätsed vale tugevusega. Palume pakend mitte avada! Kui see on meie viga ning saatsime Sulle valed kontaktläätsed siis tagastame Sulle raha või saadame uued läätsed täiesti tasuta. Juhul, kui Sina tellisid valed läätsed ning tellimuse jooksul oli juba selge, et tugevus ei sobi Sinu kontaktläätsede retseptile siis Alensa saab ainult vahetada läätsed või tagastada raha, kui läätse pakend ei olnud avatud. Palume olla väga ettevaatlik, kui teete tellimuse meie veebilehel. Palume minna silmaarsti juurde vähemalt kord aastas, et uuendada retsepti. Alensal on õigus küsida Teie poolt retsepti kontaktläätsedele, mis on mitte vanem kui üks aasta.

Rahulolematus uue kontaktläätsede kaubamärgiga

Üleminekul uuele kontaktläätsede brändile (ka juhul kui seda on soovitanud silmaarst) võib kaasneda terviserisk ning uus bränd ei pruugi kandjale sobida. Sellisel juhul ei vastuta Müüja kontaktläätsede vahetamisel kaasneda võivate tervisekompli­katsioonide ega ebamugavuste eest. Me soovitame alati konsulteerida oma silmaarsti või optikuga, enne kui proovite uusi läätsi. Iga kasutaja võib reageerida erinevalt sama tüüpi läätsedele. Selliseid läätsi saate te tagastada vaid juhul, kui pakend on avamata ja kahjustamata.

Rahulolematus värviliste läätsede efektiga

Kontaktläätsede kandmise lõplik efekt on väga subjektiivne ja sõltub paljudest tingimustest. Esiteks sõltub tulemus teie silmade loomulikust värvist. Teiseks peab arvestama väliste teguritega, nagu näiteks valgustingimused, meik ja rõivaste valik. Samuti katavad erinevat tüüpi värvilised läätsed (loomulikku värvi tugevdavad või läbipaistmatud) loomuliku silmavärvi erineval määral. Kuna iga üksiku juhtumi puhul pole võimalik ennustada tulemust, siis ei saa me kahjuks pakkuda raha tagasimakse võimalust juhul, kui te pole oma värviliste läätsede efektiga rahul.

Kaebused - päikeseprillid, prilliraamid, prillid

Päikeseprillid, prilliraamid, prillid on alati kontrollitud kvaliteedile enne saatmist meie klientidele. Väga harva võib juhtuda, et toode saabub Teile defektiga. Kui see juhtub, palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning me katsume Teid aidata ja leida parimat lahendust. Kaebused, mis on seotud vale või sageda kasutamisega, on ignoreeritud ning me ei saa tagastada raha toode eest. Me ei paku lisasoodustusi või hüvitisi juhul, kui klient hävitas toodet.

Lepingu tühistamine


Ostulepingust taganemine

Ostjal on õigus leping tühistada 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Lepingu tühistamise korral tuleb ostjal järgida allolevaid tingimusi:

Tagastatud kaup peab olema täielik

Kaupu ei tohi kasutada ega kahjustada. Originaalpakendit ei tohi avada. Kui tarbija avab originaalpakendi, ei saa toodet enam hügieeni ja ohutuse põhjusel kasutada. Sellist toodet ei saa enam müüa ja seetõttu seda ei saa tagastada. Siia alla ei kuulu päikeseprillid ja prilliraamid. Kui soovite päikeseprille või prilliraame tagastada või vahetada, seda saab teha 30 päeva jooksul pärast kauba kättesaamise kuupäeva. Sellel juhul nõuame, et tagastaksite kogu toote, sealhulgas prillikoti, väliskasti, vahetükid, puhastuslapid ja kõik identifitseerivad kleebised või sildid. Toodet peetakse mittetäielikuks, kui pole kõiki neid kaupu siis seda ei tagastata ega vahetata. Täname mõistva suhtumise ja vastavuse eest.

Retseptiklaasid on valmistatud konkreetsete individuaalsete nõuete alusel ja seetõttu nad ei kuulu tagastamisele. Ainult prilliraamid kvalifitseeruvad võimalikuks tagasimakseks. See tingimus kehtib alates prillide tasumisest , olenemata saatmisstaatusest.

Nõutavad dokumendid

Palun lisage kauba tagastamisel meie poolt väljastatud müügitõend, selle koopia või tellimuse number. Ärge unustage lisada ka oma pangakonto numbrit.

Tooted tuleb tagastada nende algupärases seisundis

Tagastatavad tooted soovitame saata tugevast kartongist karbis, mitte ümbrikus (k.a juhul kui tegemist on turvaümbrikuga). Me ei ole kohustatud vastu võtma transpordil kahjustada saanud tooteid. Lepingu tühistamisel on kõiki sellekohaseid nõudeid täitnud kliendil õigus rahasumma täies ulatuses tagasi saada (sh postikulud). Ostja kannab ainult toote tagastamisega seotud postikulud. Tagastatav rahasumma kantakse kliendi pangakontole 2-10 päeva jooksul alates kättesaamise päevast, juhul kui kaup on edasimüügiks sobivas seisundis.

Vautšeriga tasutud tellimuse ostulepingust taganemise korral tagastatakse Vautšeriga tasutud summa krediidi vormis Ostja kliendikontole.
Kui ostu eest tasuti Vautšeri ja rahaga (top-up), saab Ostja ise otsustada, millises vormis ta soovib lisatasu tagastada (Ostja pangakontole või ka krediidi vormis kliendikontole).

Privaatsuseeskirjad

Isikuandmete kaitset ja töötlemist reguleerib järgmine privaatsuspoli­itika .