Kauba tagastamine

Tagastused peavad vastama kõigile järgmistele tingimustele:

  • Läätsepakendid ja originaalpakendid peavad olema avamata, pitseeritud, kahjustamata ja uuesti müüdavas seisukorras*
  • Tagastada tuleb kaup ilma puuduvate komponentideta
  • Prillide ja päikeseprillide tagastamine on täpsustatud allpool
  • Enne kauba tagastamist tuleb alati ühendust võtta klienditeenindusega
  • Seadusejärgse tühistamisperioodi jooksul (30 päeva jooksul pärast kättesaamist) tagastatud toodete eest tagastatakse täielikult - Ostulepingust taganemine
  • Avamata kauba tagastamist, mis on tehtud pärast seaduses sätestatud 30-päevase taganemisperioodi lõppu, hinnatakse sõltuvalt toodete garantiist ja aegumiskuupäevast. Tooted tuleb tagastaga Alensa.ee aadressile mitte kauem kui 365 päeva jooksul alates esialgsest ostukuupäevast
  • Kui Alensa on teinud vea ja saatnud valed tooted, olete kohustatud sellest klienditeenindusse teatama 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest

Kas saate vahetada erinevate parameetrite või toodete vastu?

Kui Teie prilliretsept on muutunud või olete kogemata valesti tellinud, peate saatma oma avamata või kahjustamata pakendid, järgides alltoodud protseduuri. Sel juhul väljastab Alensa raha tagasi ja te olete kohustatud soovitud toote(de) jaoks tegema uue tellimuse Teile sobival ajal. Hinda ei korrigeerita; Kui tagastatud tooted vastavad meie ülaltoodud kriteeriumidele, makstakse Teile raha tagasi.

Kas saite vale toote?

Kui Alensa tegi vea ja saatis Teile vale toote, peate sellest teavitama 30 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Veenduge, et Te pole ühtegi toodet avanud ega kasutanud. Kauba saate tagastada vastavalt allolevatele juhistele ja raha tagastatakse.

Kui olete tellimisel ise eksinud, saab tagastada ka kõik avamata või kahjustamata pakendid. Sellisel juhul vastutab klient aga ainult kauba(de) tagastamisega seotud saatmiskulude eest.

Soovitame oma kaupu alati enne avamist või kasutamist kontrollida.

Kas soovite teha tagastust mõnel muul põhjusel?

Tagastusprotseduur kehtib ka TopVue ja Gelone toodete puhul, millel on raha tagasi garantii. Sel juhul järgige sama protseduuri.

Samuti, kui soovite tagastada tooteid, millel on defektid, tuleb tooted meile tagastada, mille järel tagastame need tootjale ametliku kvaliteedi saamiseks kontrollima. Originaalpakend ja kõik allesjäänud avamata blisterpakendid tuleb meile tagastada. Sellele pakendile on trükitud toodete LOT-numbrid ja see teave on tootjate jaoks vajalike vigade uurimiseks hädavajalik. Sel juhul tuleks järgida sama tagastamisprot­seduuri. Kui soovite defektse toote tagastada, on oluline võtta ühendust meie klienditeeninduse meeskonnaga. Nad annavad Teile täpsed juhised ja lisateavet.

Päikeseprillide ja retseptiprillide tagastamine:

Meie prillidele kehtib kaheaastane garantii. Kaupa ei tohi kasutada ega kahjustada. Originaalpakendit ei tohi hävitada. Kui soovite tagastada või vahetada päikeseprille või tavalise prille, nõuame, et tagastaksite kogu toote, sealhulgas toss, välimiту karp, kõik karbis olevad asjad, puhastuslapid ja identifitseerivad kleebised või sildid. Toode peab olema täpselt samas seisukorras, kui see oli kättesaamisel. Puuduvate või kahjustatud esemete korral ei ole tagastamine ega ümbervahetamine võimalik. Täname mõistva suhtumise eest.

Päikeseprillid, prilliraamid ja prillid tarnitakse optimaalses seisukorras ning nende kvaliteet on enne saatmist põhjalikult kontrollitud. Harvadel juhtudel, kui mõni neist peaks saabuma vigastatuna või ilmnevad kohesed defektid, võtke ühendust meie klienditeenindusega ja me vaatame juhtumi üle. Kuid kaebused ebaõigest kasutamisest, ebaõigest hooldusest või tavapärasest kulumisest ja sagedasest kasutamisest põhjustatud kahjude kohta ei kuulu hüvitamisele. Täiendavaid allahindlusi ega hüvitist ei saa anda kliendi enda tekitatud kahju eest.

Klaasid valmistatakse konkreetsete individuaalsete nõuete alusel ja seetõttu ei saa neid tagastada. Ainult prilliraamid kvalifitseeruvad võimalikule raha tagasimaksmisele. See tingimus kehtib alates prillide eest tasumisest , olenemata tarneolekust.


Juhul, kui kahtlustate, et prillidel on vigased klaasid:

Kui aga arvate, et teie prilliklaaside kvaliteet on puudulik või klaasid on mingil viisil defektsed, saame need saata kvaliteedikon­trolli. Kui avastatakse defekt või need loetakse halvaks kvaliteeti, siis vahetame klaasid välja või maksame nende eest raha tagasi.

Kvaliteediväidete korral ühe nägemisega retseptiklaaside kohta võtke ühendust meie klienditeenindusega ja saatke oma kehtiv prilliretsept , mis on mitte vanem kui 1 aasta. Kvaliteedikontrolli läbiviimisel on see prilliretsept vajalik selleks, et kontrollida, kas ostetud klaaside dioptrid vastavad Teie tegelikule prilliretseptile või mitte. Teil palutakse tagastada oma kaup (sh prilliraam, prilliklaasid, kaasasolevad aksessuaarid, sildid, infolehed jne.). Ärge eemaldage klaasid raamist!

Kvaliteediväidete korral multifokaalsete / progresseeruvate klaaside kohta võtke ühendust meie klienditeenindusega ja lisage kehtiv prilliretsept, mis on mitte vanem kui 1 aasta. Lisage ka eesmine foto, mis kujutab Teid prille kandmas (kasutatakse paremaks tsentreerimiseks) ja foto küljelt, millel on kujutatud teid prille kandmas (määrame raami nurga). Samuti palutakse Teil tagastada kaup (sh prilliraam, prilliklaasid, kaasas olevad aksessuaarid, voldikute sildid, väikesed sinised paberkotid, milles saite demoklaasid, sinine kaart jne.). Ärge eemaldage klaasid raamist!

Rikutud tagastusi ja/või millel puuduvad komponendid, ei saa vastu võtta. Enne prillide tagastamist võtke ühendust meie klienditeenin­dusega!

Kuidas tagastamine töötab?

Esmalt võtke ühendust meie klienditeenindusega e-posti teel. Meie töötajad saavad nõu anda, kas Teie taotlus vastab meie tagastamiskri­teeriumidele ja kirjeldavad protsessi. Saatke avamata ja kahjustamata pakendid turvaliselt meie tagastusaadressile ja lisage Alensa väljastatud ostutõend. Selle tagastamise kulud kannab klient.

Kui oleme kinnitanud, et oleme tagastatud kaubad edasi müüdavas seisukorras (vastavalt EL-i tervise- ja ohutuseeskirja­dele), tagastame raha Teile.

Palun saatke avamata ja kahjustamata kontaktläätsede pakendid postiga karbis, mitte ümbrikus, et need transpordi käigus ei kahjustaks. Tagasimakse kantakse automaatselt teie PayPali kontole või kaardile, millelt makse tehti.

Kui palju see maksab?

Klient maksab ainult toote(de) tagastamisega seotud saatmiskulude eest. Alensa ei paku ettemaksu võimalust valesti tellitud või enam mittevajalike toodete tagastamisel. Kui aga Alensa kui müüja leitakse olevat süüdi, katame kõik tagastamiskulud meie.

Kui kaua see aega võtab?

Alensa kinnitab, et oleme Teie tagastatud kaubad kätte saanud ja teavitab Teid tagasimakse olekust. Pange tähele, et see protsess võtab kuni kuu aega, kuna ootame tootjalt lõpptulemust. Võimalik, et mõned läätsed tuleb analüüsimiseks välismaale saata, mis võib samuti mõjutada selle protsessi kestust. Tagastatud päikeseprillide ehtsust ja seisukorda peab esmalt põhjalikult uurima ja kontrollima meie põhivaru, kuid kõik pretensioonid käsitletakse 30 päeva jooksul. Kui tunnete viivitust, võtke ühendust meie klienditeenin­dusega. Veenduge, et saaksite selle tagastamise kohta jälitus- ja jäljekviitungi ja/või tõendi paki tagastamise kohta! Kui kahtlustate, et tagastamisel läks midagi valesti, küsib meie klienditeenindus Teilt selle kohta.