Täname, et külastasite Alensa.ee
kodulehekülge. Alensa.ee on osa Alensa võrgustikust, mis pakub kvaliteetseid
ja originaalseid kontaktläätsesid ning nendega seotud tooteid kogu Euroopas.
Veebileht sisaldab kogu infot, tingimusi ning eeskirju, millega Sina, Alensa
veebilehe Kasutaja, Ostja ja Tarbija nõustud veebilehe kasutamisel ja teenuse
maksmisel. Enne ostu teostamist, Sina näed viidet Reeglite ja Tingimuste
tutvumiseks ja nõustumiseks, mille kohustud märkima loetuks tellimuse
realiseerimisel. Rohkem infot saab leida Alensa veebilehel. Alensal on õigus
refereerida informatsioonile ja oletada, et kasutaja on infoga tutvunud ja
saanud kõigest aru.
Miks tellida kaubad meilt?
★
Originaaltooted volitatud tootjatelt madalaima hinnaga
★ Kiire ja aus
kaupade tagastamine
★ Aktsepteerime KÕIGI avamata toodete tagastamist
kuni 30 päeva jooksul alates toote kättesaamise kuupäevast
★
Küsimuste korral võite meiega igal ajal ühendust võtta e-maili aadressil
info@alensa.ee või telefoni
teel +3726148022
★ Meil on suur ladu, mis võimaldab meil kaubad
viivitamatult teele panna
★ 2014. aastal lähetasime üle 200,000
saadetise
Sissejuhatavad sätted
Alltoodud põhimõtted ja tingimused kehtivad Alensa.ee veebipoes ostlemisel.
Põhimõtted ja tingimused defineerivad ja täpsustavad lepingusuhteid Ostja ja
Müüja vahel. Kõik lepingusuhted lähtuvad Tšehhi Vabariigis kehtivatest
juriidilistest õigustest. Kõik lepingulised suhted, mis seonduvad tarbijaga,
kuid ei ole käeolevas tekstis märgitud, on reguleeritud Tšehhi
Tsiviilõigusseadustikuga (Act No. 89/2012 Coll.) ja Tarbijakaitse Aktiga (Act
No. 634/1992 Coll.). Kui lepinguosapooleks on äriettevõte, reguleeritakse
kõiki lepingulisi aspekte, mis ei ole defineeritud käesolevas tekstis, Tšehhi
Kaubandustegevuse seadustiku (Act No. 513/1991 Coll.) kõigil parandatud
juhtudel. Müüjal (Alensa) on õigus tühistada tehingut ja saata Ostjale raha
tagasi tellimustele rohkem kui 10 tootega.
Haldaja
Veebipoodi Alensa.ee haldab
ALENSA, s.r.o.,
Českomoravská
2408/1a,
190 00 Praha 9,
VAT number: CZ27179681
Alensa
kodulehe kasutamise tingimused ja reeglid
Alensa veebilehe kasutamine peab olema legaalne: - Kohalikud, rahvuslikud ja
rahvusvahelised reeglid ei pea olema murdud - Kelmus, kahju ja mitte sobiv
reklaam on keelatud - Ilmne seksuaalne sisu või vihane, vägivaldne,
diskriminatsiooni informatsioon jne on keelatud - Teise identsuse kasutamine ei
ole lubatud Kasutajad võivad kirjutada kommentaare meie veebilehel. Samuti
jätab Alensa endale õiguse oma äranägemisel eemaldada mistahes tooteid
puudutavad kommentaarid. Kriminaalkuritegu ja tehniline
kuritarvitus Kasutaja peab kasutama Alensa veebipoodi üksnes
seadustele ja headele tavadele vastavatel eesmärkidel ning Kasutaja vastutab
ise Alensa veebipoe kasutamiseks eeldatava seadmete ja tarkvara eest. Ärge
edastage viiruseid, pahavara ega teisi pahatahtlikke või destruktiivseid koode.
Ärge levitage sisu, mis kahjustab või segab Alensa või teiste võrkude,
serverite või muude infrastruktuuride tööd. Kõigist kriminaal
kuritarvitusest teavitatakse vastavatele asutustele järgnevate
kohtuskäimisega. Alensa ei ole vastutav kuritegu eest juhul kui Alensa
veebileht oli ohustatud tarkvara või digitaalse rünnakuga. Soodutuste
reguleerimine
Meie "sõprade soodustus" (dealer soodustuse
süsteem) enam ei kehti alates 31.12.2018. Krediit, mis oli saavutatud enne
31.12.2018 võib kasutada kuni see on kulutatud.
Soodustusi ei saa
kombineerida, kasutada saab ühte soodustust korraga. Kontrollimiseks, mis koodi
sa kasutad, vaate väljale "Sooduskood" Sinu ostukorvis.
Allahinnatuid
tooteid ei saa kombineerida teiste soodustustega. Toode allahindlusel saab
tuvastada läbikriipsutatud või läbikriipsutatud hinna, mis asendatakse
alandatud hinnaga. Kahjuks, promokoode ja lisasoodustusi ei saa lisada
allahinnatud toodetele.
Tellimused
Ostuleping loetakse sõlmituks, kui Ostja kinnitab oma tellimuse interneti
tellimuslehel. Tellimust võib kinnitada ka telefoni teel. Kui Ostja ei märgi
eraldi „Märkused müüjale“ väljal, et soovib tehingu ja pakendi infolehte
prinditud kujul, nõustub ta, et need saadetakse talle üksnes elektrooniliselt.
Tellimuse esitamisel Alensa.ee veebilehel teadvustab Ostja, et on lugenud
käesolevaid põhimõtteid ja tingimusi ning nõustub nende täitmisega. Ostjal
on võimalus eristada kohaletoimetamise aadress tellimuse sisseandmise
aadressist ning lisada tellimuslehele märge. Nimetatud üksikasjad lisatakse
automaatselt maksedokumenti.
Ostu sooritamine
Klient
tellib kaupa vastavalt lähtudes veebilehel avaldatud informatsioonist, tuues
välja toote omaduse info ning tellitavate toodete koguse. „Osta“ nuppu
vajutades esitab Klient siduva ostutellimuse ostukorvis olevatele kaupadele.
Eelnevalt tuleb kliendil nõustuda käesolevate tingimustega, kinnitades oma
nõusolekut linnukesega ning lisades tingimused tellimusele. Samuti Klient
kinnitab, et tema poolt esitatud informatsioon on korrektne ja samasugune nagu
raviretseptis Kasutaja silmaarstilt. Sina kinnitad, et raviretsept oli
kirjutatud mitte rohkem kui 12 kuud tagasi. Kasutaja annab oma nõusolekut
Alensa-le, et vajadusel meil on õigus võtta ühendust Kliendi silmaarstiga.
Kasutaja teab, et ta peab regulaarselt minema arsti kontrollile ja omandama
retsepti õigeaegselt. Alensa ei ole vastutav järelnähu eest, kui Kasutaja ei
järgi raviretsepti.
Maksekinnitus ja tšekk
Kui Kasutaja ei maini “Märkused” alal, et tal
on vaja prinditud tšekki siis Kasutaja on nõus saada ainult elektroonilist
kinnitust. Maksekinnitust on võimalik laadida Kasutaja Alensa profiilist
„Minu tellimused“ osas ainult kui tellimus oli saadetud. Lisaks, Ostja alati
saab küsida maksekinnitust meie klienditeeniduse poole pöördamisel. Ostjal on
võimalus kasutada erinevaid aadressi kohaletoimetamiseks ja maksmiseks ning
lisada selleks märgu. Detailid on automaatselt lisatud maksekinnituses.
Maksekinnituses on alati mainitud Alensa peakontori aadress mitte kohalike
kontori, mis ei ole võimalik muuta. Maksekinnitus on alati dateeritud päevaga,
millal tellimus oli saadetud mitte makstud ja seda ei ole võimalik muuta.
Maksekorralduses on võimalik kirjutada lisainfot, aga seda peab alati kirjutama
peale ostu sooritamist „Lisainfo“ alal. Me ei muuta maksekorraldusi ja
tšekke peake ostu sooritamist. Alensa loob ainult üht tšekki tellimuse kohta.
Kui Sa soovitad saada rohkem kui üht palun kirjuta meile info@alensa.ee
Maksmine ja hinnad
Müüja poolt väljastatud kinkekaart
(edaspidi "Vautšer") on väärt vautšeril märgitud summat. Vautšer on
elektrooniline PDF-vormis, mille Ostja saab e-posti teel pärast makse laekumist
Müüja kontole. Igal vautšeril on unikaalne kood, see on ajaliselt piiratud ja
seda saab kasutada ainult Alensa.ee e-poes. Vautšer ei saa rahaks vahetada.
Kasutamata vautšerit ei saa vahetada teise vastu ega kompenseerida muul viisil.
Vautšeriga tasutud tellimuse tühistamise, nõudmise või ostulepingust
taganemise korral tagastatakse vautšeriga tasutud summa krediidi vormis ostja
kliendikontole.
Hoiatus:
Voucheri eest saab tasuda ainult
pangaülekande või kaardimaksega.
Voucheri eest ei saa tasuda sularahas
kohaletoimetamise või kliendikrediidiga e-poest.
Meie veebipoes saate
valida järgmiste makseviiside vahel:
- Krediitkaart: Visa, Visa
Elektron, Mastercard või Maestro
- PayPal -
Maksmine kättesaamisel - Makse kinkekaardiga
Online makse
Kui Ostja otsustab maksta krediidi- või
deebetkaardiga, teda suunatakse meie partnerite veebilehele, kus Ostja saab
lisada panga detaile ja teostada maksmist. Palun mäletage, et spetsiaalselt
loodud makseviide on aktiivne piiratud aja jooksul. Kui aeg on möödas tuleb
teostada protseduuri veel korra. Juhul kui Ostja soovib maksta PayPal-i kaudu,
Ostjat suunatakse PayPal-i veebilehele. Kui Alensa peab maksma Ostjale raha
tagasi, PayPal-i makse teostatakse automaatselt.
Kinnitame, et kõik maksed viiakse
läbi ohutul ja turvalisel viisil. Teie andmeid kasutatakse vaid maksmise
läbiviimiseks ega edastata kolmandatele osapooltele. Valides online makseviisi,
suunatakse Teid kohe pärast tellimuse esitamist ühele meie partnerite
turvalistest veebilehtedest, kus Te saate teostada makse. Kui tarvis, siis te
pääsete turvalisele makselingile ligi Teie isikliku konto all meie kodulehel.
Liikuge oma tellimuste alla, kus Teil on võimalus valida "online makse" oma
käesoleva tellimuse eest maksmiseks. Samas on turvaline makselink aktiivne vaid
piiratud aja jooksul. Kui Te ei pääse sellele lingile ligi, siis palun võtke
ühendust meie klienditoega.
Makse kinkekaardiga
Kinkekaardiga tasumine on võimalik
ainult Alensa.ee e-poest ostetud kinkekaardiga. Igal kinkekaardil on unikaalne
kood ja see on ajaliselt piiratud. Valides Maksmine kinkekaardiga, peab Ostja
sisestama tellimuse vormistades väljale "Sooduskood" unikaalse koodi
kinkekaardilt. Vautšerit saab kasutada ainult ühekordseks ostuks, täissummas.
Kui ostu väärtus ületab Vautšeri väärtuse, tasub Ostja ainult vahe.
Jääksumma tasumisele kehtivad tehingu tingimused, vt Maksevõimalused.
Vautšeriga saab tasuda mis tahes e-poes pakutavate kaupade või teenuste eest.
Vautšeriga tasutud saadetise mittevastuvõtmisel tagastatakse saadetis
Müüjale. Müüja tühistab Ostja tellimuse ja ostusumma tagastatakse. Sellisel
juhul tagastatakse Vautšeri summa Ostja kliendikontole krediidi vormis. Kui
ostu eest tasuti Vautšeri ja rahaliste vahenditega (top-up), saab Ostja ise
otsustada, millisel kujul soovib ta lisatasu tagastada (Ostja pangakontole või
ka krediidina kliendikontole).
Alensa hinnad
Kõik hinnad, nii toodete kui ka kohaletoimetamise
hinnad, meie veebipoes sisaldavad käibemaksu. Kõik kampaaniad ja allahindlused
kehtivad senikaua, kuni nad on üleval Alensa.ee kodulehel. Operaator jätab
endale õiguse korrigeerida toodete hinda enne lähetamist, kui selgub, et
tooteid on pakutud ebaõige hinnaga. Sel juhul tuleb klienti teavitada õigest
hinnast ja ta peab nõustuma hinna korrigeerimisega. Vastasel juhul ostulepingut
ei sõlmita ja operaator tühistab tellimuse.
Kui Teil tekib probleeme maksetehingu
läbiviimisega või Teil on küsimusi meie hindade kohta, siis palun pöörduge
meie klienditoe poole e-maili aadressil info@alensa.ee. Alensa-l on
õigus teha müügihindades muudatusi, kuid need muudatused tuleb kajastada
Alensa veebipoes. Me osutame soovi saavutada madalamaid kontaktläätsede hindu
Eestis. Kasutajad saavad teha hinnapakkumisi, kuni teisel veebipoel pakkumine on
kehtiv.
Saadetis sisaldab pakkimise
ja kohaletoimetamise kulusid. Hind on alati lõplik, st koos käibemaksuga.
Tarnekulud sõltuvad valitud kohaletoimetamise meetodist ja makseviisist. Kuna
need kulud on märgitud tellimuse lehel, siis on klient neist teadlik enne oma
tellimuse kinnitamist. Saatmiskulud ei sõltu Teie tellimuse kogusuurusest ja
kaalust.
Eripakkumised ja -hinnad kehtivad ostmise hetkel Alensa.ee
veebilehel märgitud tingimustel.
Probleemid maksmisega
- PayPal – kõigepealt kontrolli oma PayPal-i
kontot, kas tehing oli teostatud ja tehniliste probleemidega pöörduda otse
PayPal-i poole. - Kui tehing oli teostatud, aga ei ilmu Alensa veebilehel,
palume kirjutada meile info@alensa.ee and me
kontrollime Ostja makset finantsosakonnas. - Juhul, kui partnerite
makselehekülg ei tööta korrektselt, palume kasutada teist veebilehitsejat (nt
Google Chrome, Internet Edge, Mozilla Firefox jne) või seadet.
Postikulud ja märkused
Makseviis | DHL | OMNIVA |
Kaardimakse | €9,99 | €3.49 |
Paypal | €9,99
| €3.49 |
Maksmine kättesaamisel |
- | €3.49 + €1 |
| |
Detailid: -
Kohaletoimetamise hind sisaldab käibemaksu - Hind on lõplik ja sisaldab pakendamist,
kohaletoimetamist ja valitud makseviisi - Saatmiskulud ei sõltu Teie tellimuse kogusuurusest ja
kaalust. |
Lisateenus:
pakikindlustus
Lisatasu eest on võimalik kindlustada oma pakend. See
kindlustus katab pakendid juhul, kui need on kadunud või kahjustatud transiidi
ajal. See tähendab, et niipea kui kinnitame, et Teie tellimus on mingil viisil
kadunud või kahjustatud, saadame kohe uue paki, mis sisaldab sama kaupa, ilma
et oleks vaja algatada allpool kirjeldatud pikka pretensiooniprotokolli. Kui
Teie tellimus sisaldab eritellimusel valmistatud kaupu, näiteks prille või
unikaalseid läätsekombinatsioone, pidage meeles, et nende ettevalmistamine
võtab rohkem aega.
Laos puuduvate toodete tarneajad
Tänu meie ulatuslikule laole saame 97% laekunud
tellimustest koheselt teele saata. Eriliste kontaktläätsede puhul, mida ei
ladustata eriti tihti, sõltub tarneaeg meie varustajatest. Tellimisprotsessi
käigus näeb Ostja eeldatavat tarneaega pärast seda, kui ta on valinud
soovitud läätsede parameetrid. Palun pange tähele, et üldine "laos olemas"
info näitab toote üldist kättesaadavust meie veebipoes. See ei tähenda
tingimata, et Teie unikaalne parameetrite kombinatsioon on meil laos olemas.
Palun arvestage vaid eeldatava tarnekuupäevaga, mis on näidatud teie tellimuse
tarneinfo rippmenüü kõrval. Juhul, kui teie saadetis peaks viibima, siis me
teavitame teid sellest e-maili teel. Samuti teavitame me teid juhul, kui vaid
osa teie tellimusest on tellimise ajahetkel laos (ja osasid tooteid kahjuks pole
veel laos). Kinnitades ja sooritades maksetehingu nõustub Ostja, et kogu tema
tellimus saadetakse teele vaid siis, kui kõik tooted on laos. Juhul, kui osasid
tellitud tooteid laos ei ole, siis viibib tellimuse saatmine senikaua, kuni me
oleme kõik tooted oma varustajatelt kätte saanud. Laos olevate toodete
saatmine kliendile enne laost puudu olevate toodete kättesaamist on lubatud
vaid erilistel asjaoludel. Ostja võib soovi korral tasuda lisatasu (võrdne
tavalise kohaletoimetamise kuluga), et saada laos olevad tooted varem kätte. Me
jätame endale õiguse muuta tarneaegu igal ajahetkel vastavalt meie
varustajatelt saabuvale ajakohastatud teabele. Me püüame alati edastada
täpset teavet tellimuse esitamise hetkel, kuid me sõltume oma varustajate
tarneaegadest.
Me ei vastuta tarnete viivituste pärast, mis on
põhjustatud meie varustajate poolt. Et tagada võimalikult sujuv
kohaletoimetamine, siis soovitame teil märkida tellimuses ära oma täielik
aadress (tänav, majanumber, postiindeks ja linn) ja telefoninumber, mille kaudu
meie logistilised partnerid saavad Teiega vajadusel ühendust võtta. Me
jälgime teie saadetist ja võtame kasutusele meetmed, kui peaks tekkima
tõrkeid. Niipea kui saadetis on pandud teele, saadame teile vöötkoodi, mis
võimaldab teil oma pakki internetis jälgida. Ärge kahelge meiega ühendust
võtmast, kui märkate tõrkeid Teie paki jälgimisel. Juhul, kui saadetis ei
ole tarnitud, seda saadetakse tagasi Alensa-le või hävitatakse. Ostja ise
tagab saadetise kätte saamist ja kommunikatsiooni logistika firmaga. Hävitud
tooteid Alensa ei asenda ja ei tagasta raha.
Kahjustatud
pakend
Kontaktläätsed ja tarvikud
tarnitakse piisava suurusega vastupidavas pakendis. Seetõttu võite olla
kindlad, et teie saadetis saabub kahjustamata ja heas seisukorras. Juhul, kui
pakend on siiski kahjustatud, siis soovitame teil seda mitte vastu võtta ning
märkida pakist keeldumise põhjus ära tarneprotokollis, näiteks nagu "oluline
kahju pakendile", "vedeliku leke" jne. Samuti võtke meiega koheselt ühendust,
et me saaksime kiiresti reageerida probleemile ja organiseerida teile uue
pakisaadetise.
Pretensiooni protokoll
Juhul kui saadetis on kaotud või edastatud vale
aadressile, Alensa esitab kaebust logistika firmale Ostja nimelt. Selleks
Alensa-le on vaja kaks dokumenti: 1) kirjalik allkirjastatud kinnitus Ostjalt,
et tema pole saadetist saanud, mille saadetakse meile 20 päeva jooksul pärast
väidetavat kohaletoimetamist. 2) kinnitus logistika firmalt, et saadetis ei ole
käideldud. Kui nõudmine on protsessis, Alensa alustab raha tagasi
protseduuriga või saadab uut saadetist, seda valib Ostja. Alensa ei jõua saada
raha tagasi või saadetist, kui saadetis on transiidis ja kuller ei nimeta
saadetisest kaotuna.
Postikulud
Alensa pakub tasuta
saatmist kõigile kontaktläätsedele, prillidele ja päikeseprillidele!
Kõigi teiste toodete kohaletoimetamine võib olla tasuta, kui tellimuse
summa on €30 või rohkem
Mõnikord Alensa pakub tasuta
kohaletoimetamist soodus kampaaniaga, millega saab tutvuda nii Alensa
veebilehel, kui ka sotsiaalmeedias ja emaili teel. Kampaania kehtivus on alati
mainitud selle reeglis.
Saatmine välismaale
Kaupa tarnitakse vaid Eesti piires. Selleks, et
saata tellimust teise riiki palun kasutage selleks riigi valikut meie kodulehel.
Saatmine peale
maksmist
Pärast müügilepingu jõustumist
komplekteerib Alensa (või kui laos pole, siis tellib partnerilt) tellimuse ning
annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartnerile. Iga toote
juures on eraldi tarneinfo ning see kohaletoimetamise aeg hakkab kehtima
tellimuse summa laekumise hetkest Alensa pangakontole. Makse on teostatud peale
tellimuse vormistamist mitte saatmist. Makse läbi müüdud toodetele peab olema
teostatud otse, et kinnitada oma reserveerimist.
Toodete
lisamine
Meie laos teostatakse suurt
tellimuste hulka iga päev ja mõnikord see ei ole võimalik muuta lõpetatud
tellimusi. Juhul, kui Sa soovid muuta oma tellimust peale maksmist palun kirjuta
meile info@alensa.ee. Teie
tellimust peetakse lõpetatud peale maksmist. Kui Ostja soovid lisada teisi
tooteid, oleks lihtsam luua uut tellimust. Kõik kohaletoimetamise maksed
rakendatakse eraldi iga tellimusele.
Kohaletoimetamise
ajad
Kohaletoimetamise viis | Orienteeruv
kohaletoimetamise aeg |
DHL | 1-2 tööpäeva
jooksul |
OMNIVA | 2-4 tööpäeva
jooksul |
| |
Märkused: - Juhul kui tellimus oli
teostatud enne keskpäeva, seda saadetakse samal päeval - Juhul kui tellimus oli teostatud peale keskpäeva, seda
saadetakse järgmisel tööpäeval -
Juhul kui makstakse panga ülekandega, tellimust saadetakse järgmisel
tööpäeval peale maksekorralduse kinnitus on kontrollitud meie
finantsosakonnas - Tellimused ei
saadeta nädalavahetusel -
Orienteeriv kohaletoimetamise aeg on arvestatud päevast, millal saadetis on
saadud teel. - Tasuta kingitused on
tellimustele väärtusega alates 60 EUR |
Saadetise jälgemine
Alensa
teostab suurt tellimuste hulka iga päev ja Ostja vastutab ise oma tellimuse
jälgimise eest. Ostjale saadetakse vöötkoodi ja viidet, kus saab jälgida
protsessi online. Juhul, kui Ostja ei saanud selle info palun võta meiega
ühendust info@alensa.ee siin
me saadame vöötkoodi peale nõudmist.
Kohaletoimetamise
ajad
Mõned tooted on spetsiifilised ja neid
ei ole laos. Me tellime neid oma parterilt ning saadame Ostjale. See tähendab,
et kohaletoimetamise aeg on pikem (kuni 2-4 nädalat). Kui Ostja valib ja tellib
toodet, Ostjale näidatakse orienteeriva kohaletoimetamise aja veebilehel. Ostja
on vastutav kontrollida kohaletoimetamise aja ise enne tellimuse teostamist.
Peale spetsifikatsioonide valikut Ostjale näidatakse uut orienteeriva
kohaletoimetamise aja. „On laos“ tähendab, et toode pakutakse Alensas,
mitte selle, et spetsiifiline kombinatsioon on hetkel meie laos. Palun tellige
ainult sellel juhul, kui kohaletoimetamise aeg sobib Sulle. Lõplik
kohaletoimetamise aeg näidatakse Ostukorvis ja Tellimuse kinnituse emailis.
Meie saadame saadetist ainult kui kõik tellitud tooted on saadaval. Alensa saab
muuta orienteeriva kohaletoimetamise aja peale tellimuse kinnitamist.
Garantii ja kauba tagastamine
24-kuuline garantiiperiood algab siis, kui toode on jõudnud Ostjani. Juhul kui
ostetud tootele, selle pakendile või kasutusjuhendile on märgitud seadusel
põhinev kehtivusaeg, lõpeb garantii sellel kuupäeval. Me müüme tavaliselt
kontaktläätsi, mille aegumiskuupäev on pikem kui 24 kuud. Kõikide toodete
kõlblik-kuni kuupäevad on nähtavad meie internetipoe veebilehel. Küsimuste
korral palun võtta ühendust meie klienditoega e-maili teel info@alensa.ee.
Kinkekaardiga tasutud tellimuse väljanõudmine
Vautšeriga tasutud tellimusele kaebuse korral tagastatakse Vautšeriga tasutud
summa krediidi vormis Vautšeri rakendanud Ostja kliendikontole.
Kui ostu
eest tasuti Vautšeri ja rahaga (lisamakse), saab Ostja ise otsustada, kuidas ta
soovib lisatasu tagastada (Ostja pangakontole või ka krediidina
kliendikontole).
Päikeseprillide ja retsepti alusel väljastatavate
prillide tagastamine:
Meie prillidele kehtib garantii kaks aastat. Kaupa
ei tohi kasutada ega kahjustada. Originaalpakendeid ei tohi hävitada. Kui
soovite tagastada või vahetada päikeseprille või prilliraame, nõuame, et
tagastaksite kogu toote, sh toss, karp, kõik karbi sees olevad osad,
puhastuslapid ja kõik identifitseerimiskleebised või sildid. Teisisõnu peab
toode olema täpselt samas seisukorras, nagu see oli kättesaamisel. Toodet
peetakse mittetäielikuks ilma nimetatud elemendita. Puuduvate või kahjustatud
esemete korral pole tagastamine või vahetamine võimalik. Täname Teid mõistva
suhtumise ja nõuetele vastavuse eest.
Päikeseprillid, prilliraamid ja
prillid tarnitakse optimaalses seisukorras ning enne lähetamist on kontrollitud
nende kvaliteet. Harvadel juhtudel, kui üks neist peaks saabuma kahjustatult
või tal on kohe puudusi, pöörduge meie klienditeenindusele ja vaatame juhtumi
läbi. Kaebused ebaõigest kasutamisest, valest hooldusest või tavapärasest
kandmisest ja sagedasest kasutamisest põhjustatud kahjude korral ei kuulu
hüvitamisele. Kliendi enda tekitatud kahju eest ei saa anda täiendavaid
allahindlusi ega hüvitist.
Retseptiklaasid on valmistatud konkreetsete
individuaalsete nõuete alusel ja seetõttu nad ei kuulu tagastamisele. Ainult
prilliraamid kvalifitseeruvad võimalikuks tagasimakseks. See tingimus kehtib
alates prillide tasumisest , olenemata saatmisstaatusest.
Samuti
tunnistab ostja, et eraldi prilliraami ostmisel ei vastuta müüja prilliraami
kahjustuste eest, mis on põhjustatud klaaside ebaprofessionaalsest
lihvimisest kolmanda isiku poolt.
Kaebused ja kauba tagastamine
Juhul kui soovite tagastada kahjustatud või
defektiga toodet, soovitame asetada see tugevasse karpi ning saata see tähitud
kirjana, et vältida selle kahjustamist transpordi käigus. Pakendist välja
võetud (või kasutatud) kontaktläätsede tagastamisel asetage need
läätsehooldusvedelikuga täidetud kindlalt suletud konteinerisse, et
vältida läätsede kuivamist. Kuna iga tagastamine on ainulaadne, siis
soovitame Teil esmalt kontakteeruda meie klienditoega, et teavitada meid
tagastamise tagamaadest (kui mitu kontaktläätse tagastatakse, kas pakend oli
avatud või avamata, partiinumber...). Toote tagastamisel lisage sellele kiri
defekti kirjeldusega ja soovitud lõpptulemusega (uus saadetis,
rahatagastamine). Veendu, et kui saadad toodet meile tagasi, Sina saad postis
vöötkoodi, millega võid jälgida oma saadetist! Meie klienditeenindus küsib
Sinult selle koodi juhul, kui midagi juhtub Sinu tagastusega.
Pildid veebilehel on illustratiivsed ning
näitavad, kuidas reaalselt näevad välja tooted pakutud e-poes, aga mitte
pildid, mida kasutaja saab kätte. Pildid võivad sisaldada vöötkoodi,
seerianumbrit, aegumiskuupäeva jne, aga tellitud tootel on tavaliselt teised
numbrid ning parameetrid. Mõned meie tooted on toodetud erinevates kohtades,
kes omab üks originaalne tootja. Tootepildil võib olla mainitud üks koht, aga
Sulle saadetakse toodet, mille tootmise aadress on teine. Järgmised
asukohapõhised/ajapõhised/unikaalsed identifikaatorid, ei tähenda, et
saadud toode on midagi vale. See ei saa olla kaebuse põhjuseks.
Me ei
võta vastu kaebusi prillide kohta, kui neid ei ole kasutatud õigesti vastavalt
kasutusjuhendile või kui need on kahjustatud prillide ebaõige hoolduse tõttu
(nt puhastades prille lapiga, mis ei ole spetsiaalselt loodud prillide jms
puhastamiseks. Samuti ei ole abikõlblikud prillide kahjustused ekstreemsete
temperatuuride (nt saun, köetud auto jne) või agressiivsete/abrasiivsete
ainete tõttu (juuksetooted, merevesi jne) pretensioonide eest. Prillide
garantii ei kata sagedasest kasutamisest tekkinud defekte.
Kaebusi
vale toote kättesaamise eest saab esitada ainult 30 päeva jooksul pärast
selle toote tarnimist . Kaebusi, mis on esitatud hiljem kui 30 päeva
pärast toote kättesaamist, enam vastu ei võeta. Seetõttu soovitame Teil oma
toodet kohe pärast kättesaamist kontrollida ja vea korral võtta meiega
ühendust.
Kui kahtlustate retseptiprillides vigaseid klaase:
Kui Te arvate, et prilliklaaside kvaliteet on puudulik või kui Teie klaasid on
mingil viisil defektsed, võite neid saata kvaliteedikontrolli. Kui
avastatakse defekt või kui seda peetakse ebakvaliteetseks, asendame klaasid
või tagastame need tagasi.
Ühe nägemisega retseptiprillide
kvaliteedinõuete osas pöörduge kõigepealt meie klienditeeninduse poole ja
veenduge, et lisage kehtiv prilliretsept - mitte vanem kui 1 aasta.
Kvaliteedikontrolli läbiviimisel on prilliretsept vajalik, et kontrollida, kas
ostetud prillide dioptrid vastavad Teie tegelikule retseptile või mitte. Teil
palutakse tagastada kogu kaup (prilliraam, prilliklaasid, komplektis olevad
aksessuaarid, kõik sildid või infolehed jne.). Ärge eemaldage prilliklaase
raamilt!
Multifokaalsete/progressiivsete klaaside
kvaliteedinõuete osas pöörduge kõigepealt meie klienditeeninduse poole ja
lisage kehtiv prilliretsept - mitte vanem kui 1 aasta. Lisage ka foto, millel
on nähtav prillid kandmas (kasutamiseks parema tsentreerimise jaoks) ja
foto küljelt, millel on nähtav prillid kandmas (raami nurka
parendamiseks). Palutakse Teil kogu kaup tagastada (prilliraam, prilliklaasid,
aksessuaarid, kõik infolehtede sildid, väikesed sinised paberkotid, sinine
kaart jne.). Ärge eemaldage prilliklaase raamilt! Palun saatke reklaamitud
prillid tagasi originaalkarbis koos puhastuslapiga.
Tagastusi, mida
on muudetud ja/või millel puuduvad komponendid, ei saa aktsepteerida. Enne
prillide tagastamist palun alati pöörduge meie klienditeeninduse poole!
Tagastamise töötlemise aeg
Alensa
peab kinnitama, kui oleme Teie tagastatud kaubad kätte saanud, ja teavitab Teid
uue tellimuse olekust emaili kaudu. Püüame kõik tagastamised kontrollida 30
päeva jooksul. Võtke ühendust meie klienditeenindusega küsimuste korral.
Pange tähele, et päikeseprillide
originaal- ja kahjustamata pakenditesse tagastamine võtab pisut kauem aega.
Selle põhjuseks on asjaolu, et tagastatud päikeseprillide autentsust ja
seisukorda peab kõigepealt põhjalikult uurima ja kontrollima meie peamine
varude osakond.
Ostja nõustub
arvestama iga tagastamise jaoks vajalikku töötlemisaega.
Defektiga kontaktläätsed
Kui teil on mingeid kaebusi oma läätsede kvaliteedi osas (silmade punetus,
nägemise hägustumine, ebamugavustunne, kuivus), siis me saadame läätsed oma
varustajale, kes seejärel käivitab põhjaliku läätsede kvaliteedi
analüüsi. Pange tähele, et see protsess võib aega võtta kuni kuuaega, kuna
me ootame tootjalt lõpptulemust.. Mõned läätsed tuleb vajadusel saata
kontrolli välismaale, mis võib mõjutada kogu protsessi pikkust. hoolimata
igasugustest väidetest. käsitletakse 30 päeva jooksul. Juhul, kui leitakse
viga tootmises, siis me saadame teile uued läätsed tasuta. Kui aga tootmisviga
ei leita, siis me ei saa tagastada teile raha läätsede eest ega saata teile
uusi läätsi.
Kui defekt ilmneb kuue
kuu jooksul pärast selle kättesaamist ja see on selgelt tuvastatud kui
tõeline puudus, loetakse kaup kättesaamisel defektseks. Ostjal on õigus
kasutada defekti pretendeerimise õigust 24 kuu jooksul alates toote
kättesaamisest.
Sain kontaktläätsed vale tugevusega
Alati võta ühendust meie klienditeenindusega,
kui said kontaktläätsed vale tugevusega. Palume pakend mitte avada! Kui see on
meie viga ning saatsime Sulle valed kontaktläätsed siis tagastame Sulle raha
või saadame uued läätsed täiesti tasuta. Juhul, kui Sina tellisid valed
läätsed ning tellimuse jooksul oli juba selge, et tugevus ei sobi Sinu
kontaktläätsede retseptile siis Alensa saab ainult vahetada läätsed või
tagastada raha, kui läätse pakend ei olnud avatud. Palume olla väga
ettevaatlik, kui teete tellimuse meie veebilehel. Palume minna silmaarsti juurde
vähemalt kord aastas, et uuendada retsepti. Alensal on õigus küsida Teie
poolt retsepti kontaktläätsedele, mis on mitte vanem kui üks aasta.
Rahulolematus uue kontaktläätsede kaubamärgiga
Üleminekul uuele kontaktläätsede brändile (ka
juhul kui seda on soovitanud silmaarst) võib kaasneda terviserisk ning uus
bränd ei pruugi kandjale sobida. Sellisel juhul ei vastuta Müüja
kontaktläätsede vahetamisel kaasneda võivate tervisekomplikatsioonide ega
ebamugavuste eest. Me soovitame alati konsulteerida oma silmaarsti või
optikuga, enne kui proovite uusi läätsi. Iga kasutaja võib reageerida
erinevalt sama tüüpi läätsedele. Selliseid läätsi saate te tagastada vaid
juhul, kui pakend on avamata ja kahjustamata.
Rahulolematus
värviliste läätsede efektiga
Kontaktläätsede kandmise lõplik efekt on väga subjektiivne ja sõltub
paljudest tingimustest. Esiteks sõltub tulemus teie silmade loomulikust
värvist. Teiseks peab arvestama väliste teguritega, nagu näiteks
valgustingimused, meik ja rõivaste valik. Samuti katavad erinevat tüüpi
värvilised läätsed (loomulikku värvi tugevdavad või läbipaistmatud)
loomuliku silmavärvi erineval määral. Kuna iga üksiku juhtumi puhul pole
võimalik ennustada tulemust, siis ei saa me kahjuks pakkuda raha tagasimakse
võimalust juhul, kui te pole oma värviliste läätsede efektiga rahul.
Kaebused - päikeseprillid, prilliraamid, prillid
Päikeseprillid, prilliraamid, prillid on alati kontrollitud kvaliteedile enne
saatmist meie klientidele. Väga harva võib juhtuda, et toode saabub Teile
defektiga. Kui see juhtub, palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning
me katsume Teid aidata ja leida parimat lahendust. Kaebused, mis on seotud vale
või sageda kasutamisega, on ignoreeritud ning me ei saa tagastada raha toode
eest. Me ei paku lisasoodustusi või hüvitisi juhul, kui klient hävitas
toodet.
Lepingu tühistamine
Ostulepingust taganemine Ostjal on õigus
leping tühistada 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Lepingu
tühistamise korral tuleb ostjal järgida allolevaid tingimusi:
Tagastatud kaup peab olema täielik
Kaupu ei tohi kasutada ega kahjustada.
Originaalpakendit ei tohi avada. Kui tarbija avab originaalpakendi, ei saa
toodet enam hügieeni ja ohutuse põhjusel kasutada. Sellist toodet ei saa enam
müüa ja seetõttu seda ei saa tagastada. Siia alla ei kuulu päikeseprillid ja
prilliraamid. Kui soovite päikeseprille või prilliraame tagastada või
vahetada, seda saab teha 30 päeva jooksul pärast kauba kättesaamise
kuupäeva. Sellel juhul nõuame, et tagastaksite kogu toote, sealhulgas
prillikoti, väliskasti, vahetükid, puhastuslapid ja kõik identifitseerivad
kleebised või sildid. Toodet peetakse mittetäielikuks, kui pole kõiki neid
kaupu siis seda ei tagastata ega vahetata. Täname mõistva suhtumise ja
vastavuse eest.
Nõutavad dokumendid
Palun lisage kauba tagastamisel meie poolt
väljastatud müügitõend, selle koopia või tellimuse number. Ärge unustage
lisada ka oma pangakonto numbrit.
Tooted tuleb tagastada nende
algupärases seisundis
Tagastatavad tooted
soovitame saata tugevast kartongist karbis, mitte ümbrikus (k.a juhul kui
tegemist on turvaümbrikuga). Me ei ole kohustatud vastu võtma transpordil
kahjustada saanud tooteid. Lepingu tühistamisel on kõiki sellekohaseid
nõudeid täitnud kliendil õigus rahasumma täies ulatuses tagasi saada (sh
postikulud). Ostja kannab ainult toote tagastamisega seotud postikulud.
Tagastatav rahasumma kantakse kliendi pangakontole 2-10 päeva jooksul alates
kättesaamise päevast, juhul kui kaup on edasimüügiks sobivas seisundis.
Vautšeriga tasutud tellimuse ostulepingust taganemise korral
tagastatakse Vautšeriga tasutud summa krediidi vormis Ostja kliendikontole.
Kui ostu eest tasuti Vautšeri ja rahaga (top-up), saab Ostja ise otsustada,
millises vormis ta soovib lisatasu tagastada (Ostja pangakontole või ka
krediidi vormis kliendikontole).
Privaatsuseeskirjad
Isikuandmete kaitset ja töötlemist reguleerib
järgmine privaatsuspoliitika
.