Täname, et külastasite Alensa.ee kodulehekülge. Alensa.ee on osa Alensa
võrgustikust, mis pakub kvaliteetseid ja originaalseid kontaktläätsesid ning
nendega seotud tooteid kogu Euroopas. Veebileht sisaldab kogu infot, tingimusi
ning eeskirju, millega Sina, Alensa veebilehe Kasutaja, Ostja ja Tarbija
nõustud veebilehe kasutamisel ja teenuse maksmisel. Enne ostu teostamist, Sina
näed viidet Reeglite ja Tingimuste tutvumiseks ja nõustumiseks, mille kohustud
märkima loetuks tellimuse realiseerimisel. Rohkem infot saab leida Alensa
veebilehel. Alensal on õigus refereerida informatsioonile ja oletada, et
kasutaja on infoga tutvunud ja saanud kõigest aru.
Miks tellida kaubad
meilt?
- Originaaltooted volitatud tootjatelt
madalaima hinnaga
- Kiire ja aus kaupade tagastamine
-
Aktsepteerime KÕIGI avamata toodete tagastamist kuni 30 päeva jooksul alates
toote kättesaamise kuupäevast
- Küsimuste korral võite meiega igal
ajal ühendust võtta e-maili aadressil info@alensa.ee või telefoni
teel +3726148022
- Meil on suur ladu, mis võimaldab meil kaubad
viivitamatult teele panna
- 2014. aastal lähetasime üle 200,000
saadetise
Sissejuhatavad sätted
Alltoodud põhimõtted ja
tingimused kehtivad Alensa.ee veebipoes ostlemisel. Põhimõtted ja tingimused
defineerivad ja täpsustavad lepingusuhteid Ostja ja Müüja vahel. Kõik
lepingusuhted lähtuvad Tšehhi Vabariigis kehtivatest juriidilistest
õigustest. Kõik lepingulised suhted, mis seonduvad tarbijaga, kuid ei ole
käeolevas tekstis märgitud, on reguleeritud Tšehhi
Tsiviilõigusseadustikuga (Act No. 89/2012 Coll.) ja Tarbijakaitse Aktiga (Act
No. 634/1992 Coll.). Kui lepinguosapooleks on äriettevõte, reguleeritakse
kõiki lepingulisi aspekte, mis ei ole defineeritud käesolevas tekstis, Tšehhi
Kaubandustegevuse seadustiku (Act No. 513/1991 Coll.) kõigil parandatud
juhtudel.
Müüjal (Alensa) on õigus tühistada
tehingut ja saata Ostjale raha tagasi tellimustele rohkem kui 10 tootega.
Üldtingimused ei kehti juhtudel, kui ostja on juriidiline isik või
isik, kes tellides kaupu tegutseb oma äri või ameti piires. Alensa.ee-l
ostetud kaupu ei ole mõeldud edasimüümiseks. Müüja ei väljasta arveid ilma
käibemaksuta. Ostja võib osta ainult kaupade koguse, mis vastab
individuaalsele vajadusele.
Kui ostja tellib kaupade koguse, mille müüja
kättesaadavate teadmiste põhjal hindab edasimüügiks, jätab müüja endale
õiguse tellimus tühistada. Kui ostu-müügileping on juba sõlmitud, on
müüjal õigus lepingust taganeda. Sellisel juhul hüvitavad ostja ja müüja
vastastikku kõik tehtud tehingud.
Haldaja
Veebipoodi Alensa.ee
haldab
ALENSA, s.r.o.,
Českomoravská 2408/1a,
190 00
Praha 9,
VAT number: CZ27179681
Alensa kodulehe kasutamise
tingimused ja reeglid
Alensa veebilehe kasutamine peab olema legaalne: -
Kohalikud, rahvuslikud ja rahvusvahelised reeglid ei pea olema murdud - Kelmus,
kahju ja mitte sobiv reklaam on keelatud - Ilmne seksuaalne sisu või vihane,
vägivaldne, diskriminatsiooni informatsioon jne on keelatud - Teise identsuse
kasutamine ei ole lubatud Kasutajad võivad kirjutada kommentaare meie
veebilehel. Samuti jätab Alensa endale õiguse oma äranägemisel eemaldada
mistahes tooteid puudutavad kommentaarid. Kriminaalkuritegu ja tehniline
kuritarvitus Kasutaja peab kasutama Alensa veebipoodi üksnes
seadustele ja headele tavadele vastavatel eesmärkidel ning Kasutaja vastutab
ise Alensa veebipoe kasutamiseks eeldatava seadmete ja tarkvara eest. Ärge
edastage viiruseid, pahavara ega teisi pahatahtlikke või destruktiivseid koode.
Ärge levitage sisu, mis kahjustab või segab Alensa või teiste võrkude,
serverite või muude infrastruktuuride tööd. Kõigist kriminaal
kuritarvitusest teavitatakse vastavatele asutustele järgnevate
kohtuskäimisega. Alensa ei ole vastutav kuritegu eest juhul kui Alensa
veebileht oli ohustatud tarkvara või digitaalse rünnakuga. Soodutuste
reguleerimine
Soodustusi ei saa kombineerida, kasutada saab
ühte soodustust korraga. Kontrollimiseks, mis koodi sa kasutad, vaate väljale
"Sooduskood" Sinu ostukorvis.
Allahinnatuid tooteid ei saa kombineerida
teiste soodustustega. Toode allahindlusel saab tuvastada läbikriipsutatud või
läbikriipsutatud hinna, mis asendatakse alandatud hinnaga. Kahjuks, promokoode
ja lisasoodustusi ei saa lisada allahinnatud toodetele.
Tellimused
Veebilehel tehtud Ostja registreeringu alusel pääseb Ostja ligi oma
kasutajaliidesele. Oma kasutajaliidesest saab Ostja kaupa tellida. Ostu
sooritamine ilma Kasutajakontot (registreerumist) loomata ei ole võimalik.
Ostuleping loetakse sõlmituks, kui Ostja kinnitab oma tellimuse interneti
tellimuslehel. Tellimust võib kinnitada ka telefoni teel. Kui Ostja ei märgi
eraldi „Märkused müüjale“ väljal, et soovib tehingu ja pakendi infolehte
prinditud kujul, nõustub ta, et need saadetakse talle üksnes elektrooniliselt.
Tellimuse esitamisel Alensa.ee veebilehel teadvustab Ostja, et on lugenud
käesolevaid põhimõtteid ja tingimusi ning nõustub nende täitmisega. Ostjal
on võimalus eristada kohaletoimetamise aadress tellimuse sisseandmise
aadressist ning lisada tellimuslehele märge. Nimetatud üksikasjad lisatakse
automaatselt maksedokumenti.
Ostu sooritamine
Klient tellib kaupa
vastavalt lähtudes veebilehel avaldatud informatsioonist, tuues välja toote
omaduse info ning tellitavate toodete koguse. „Osta“ nuppu vajutades esitab
Klient siduva ostutellimuse ostukorvis olevatele kaupadele. Eelnevalt tuleb
kliendil nõustuda käesolevate tingimustega, kinnitades oma nõusolekut
linnukesega ning lisades tingimused tellimusele. Samuti Klient kinnitab, et tema
poolt esitatud informatsioon on korrektne ja samasugune nagu raviretseptis
Kasutaja silmaarstilt. Sina kinnitad, et raviretsept oli kirjutatud mitte rohkem
kui 12 kuud tagasi. Kasutaja annab oma nõusolekut Alensa-le, et vajadusel meil
on õigus võtta ühendust Kliendi silmaarstiga. Kasutaja teab, et ta peab
regulaarselt minema arsti kontrollile ja omandama retsepti õigeaegselt. Alensa
ei ole vastutav järelnähu eest, kui Kasutaja ei järgi
raviretsepti.
Maksekinnitus ja tšekk
Kui Kasutaja ei maini
“Märkused” alal, et tal on vaja prinditud tšekki siis Kasutaja on nõus
saada ainult elektroonilist kinnitust. Maksekinnitust on võimalik laadida
Kasutaja Alensa profiilist „Minu tellimused“ osas ainult kui tellimus oli
saadetud. Lisaks, Ostja alati saab küsida maksekinnitust meie klienditeeniduse
poole pöördamisel. Ostjal on võimalus kasutada erinevaid aadressi
kohaletoimetamiseks ja maksmiseks ning lisada selleks märgu. Detailid on
automaatselt lisatud maksekinnituses. Maksekinnituses on alati mainitud Alensa
peakontori aadress mitte kohalike kontori, mis ei ole võimalik muuta.
Maksekinnitus on alati dateeritud päevaga, millal tellimus oli saadetud mitte
makstud ja seda ei ole võimalik muuta. Maksekorralduses on võimalik kirjutada
lisainfot, aga seda peab alati kirjutama peale ostu sooritamist „Lisainfo“
alal. Me ei muuta maksekorraldusi ja tšekke peake ostu sooritamist. Alensa loob
ainult üht tšekki tellimuse kohta. Kui Sa soovitad saada rohkem kui üht palun
kirjuta meile info@alensa.ee
Maksmine ja hinnad
Müüja poolt väljastatud kinkekaart
(edaspidi "Vautšer") on väärt vautšeril märgitud summat. Vautšer on
elektrooniline PDF-vormis, mille Ostja saab e-posti teel pärast makse laekumist
Müüja kontole. Igal vautšeril on unikaalne kood, see on ajaliselt piiratud ja
seda saab kasutada ainult Alensa.ee e-poes. Vautšer ei saa rahaks vahetada.
Kasutamata vautšerit ei saa vahetada teise vastu ega kompenseerida muul viisil.
Vautšeriga tasutud tellimuse tühistamise, nõudmise või ostulepingust
taganemise korral tagastatakse vautšeriga tasutud summa krediidi vormis ostja
kliendikontole.
Hoiatus:
Voucheri eest saab tasuda ainult
pangaülekande või kaardimaksega.
Voucheri eest ei saa tasuda sularahas
kohaletoimetamise või kliendikrediidiga e-poest.
Meie veebipoes saate
valida järgmiste makseviiside vahel:
- Krediitkaart: Visa, Visa
Elektron, Mastercard või Maestro
- PayPal
- Maksmine
kättesaamisel
- Makse kinkekaardiga
Online makse
Kui Ostja otsustab maksta krediidi- või deebetkaardiga, teda suunatakse meie
partnerite veebilehele, kus Ostja saab lisada panga detaile ja teostada
maksmist. Palun mäletage, et spetsiaalselt loodud makseviide on aktiivne
piiratud aja jooksul. Kui aeg on möödas tuleb teostada protseduuri veel korra.
Juhul kui Ostja soovib maksta PayPal-i kaudu, Ostjat suunatakse PayPal-i
veebilehele. Kui Alensa peab maksma Ostjale raha tagasi, PayPal-i makse
teostatakse automaatselt.
Kinnitame, et kõik maksed viiakse läbi
ohutul ja turvalisel viisil. Teie andmeid kasutatakse vaid maksmise
läbiviimiseks ega edastata kolmandatele osapooltele. Valides online makseviisi,
suunatakse Teid kohe pärast tellimuse esitamist ühele meie partnerite
turvalistest veebilehtedest, kus Te saate teostada makse. Kui tarvis, siis te
pääsete turvalisele makselingile ligi Teie isikliku konto all meie kodulehel.
Liikuge oma tellimuste alla, kus Teil on võimalus valida "online makse" oma
käesoleva tellimuse eest maksmiseks. Samas on turvaline makselink aktiivne vaid
piiratud aja jooksul. Kui Te ei pääse sellele lingile ligi, siis palun võtke
ühendust meie klienditoega.
Makse kinkekaardiga
Kinkekaardiga
tasumine on võimalik ainult Alensa.ee e-poest ostetud kinkekaardiga. Igal
kinkekaardil on unikaalne kood ja see on ajaliselt piiratud. Valides Maksmine
kinkekaardiga, peab Ostja sisestama tellimuse vormistades väljale "Sooduskood"
unikaalse koodi kinkekaardilt. Vautšerit saab kasutada ainult ühekordseks
ostuks, täissummas. Kui ostu väärtus ületab Vautšeri väärtuse, tasub
Ostja ainult vahe. Jääksumma tasumisele kehtivad tehingu tingimused, vt
Maksevõimalused. Vautšeriga saab tasuda mis tahes e-poes pakutavate kaupade
või teenuste eest. Vautšeriga tasutud saadetise mittevastuvõtmisel
tagastatakse saadetis Müüjale. Müüja tühistab Ostja tellimuse ja ostusumma
tagastatakse. Sellisel juhul tagastatakse Vautšeri summa Ostja kliendikontole
krediidi vormis. Kui ostu eest tasuti Vautšeri ja rahaliste vahenditega
(top-up), saab Ostja ise otsustada, millisel kujul soovib ta lisatasu tagastada
(Ostja pangakontole või ka krediidina kliendikontole).
Alensa
hinnad
Kõik hinnad, nii toodete kui ka kohaletoimetamise hinnad, meie
veebipoes sisaldavad käibemaksu. Kõik kampaaniad ja allahindlused kehtivad
senikaua, kuni nad on üleval Alensa.ee kodulehel. Operaator jätab endale
õiguse korrigeerida toodete hinda enne lähetamist, kui selgub, et tooteid on
pakutud ebaõige hinnaga. Sel juhul tuleb klienti teavitada õigest hinnast ja
ta peab nõustuma hinna korrigeerimisega. Vastasel juhul ostulepingut ei
sõlmita ja operaator tühistab tellimuse.
Kui Teil tekib probleeme
maksetehingu läbiviimisega või Teil on küsimusi meie hindade kohta, siis
palun pöörduge meie klienditoe poole e-maili aadressil info@alensa.ee. Alensa-l on
õigus teha müügihindades muudatusi, kuid need muudatused tuleb kajastada
Alensa veebipoes. Me osutame soovi saavutada madalamaid kontaktläätsede hindu
Eestis. Kasutajad saavad teha hinnapakkumisi, kuni teisel veebipoel pakkumine on
kehtiv.
Saadetis sisaldab pakkimise ja kohaletoimetamise kulusid. Hind
on alati lõplik, st koos käibemaksuga. Tarnekulud sõltuvad valitud
kohaletoimetamise meetodist ja makseviisist. Kuna need kulud on märgitud
tellimuse lehel, siis on klient neist teadlik enne oma tellimuse kinnitamist.
Saatmiskulud ei sõltu Teie tellimuse kogusuurusest ja kaalust.
Eripakkumised ja -hinnad kehtivad ostmise hetkel Alensa.ee veebilehel
märgitud tingimustel.
Probleemid maksmisega
- PayPal –
kõigepealt kontrolli oma PayPal-i kontot, kas tehing oli teostatud ja
tehniliste probleemidega pöörduda otse PayPal-i poole. - Kui tehing oli
teostatud, aga ei ilmu Alensa veebilehel, palume kirjutada meile info@alensa.ee and me
kontrollime Ostja makset finantsosakonnas. - Juhul, kui partnerite
makselehekülg ei tööta korrektselt, palume kasutada teist veebilehitsejat (nt
Google Chrome, Internet Edge, Mozilla Firefox jne) või seadet.
Postikulud ja märkused
Makseviis
DHL Omniva pakiautomaat Omniva
(kohaletoimetamine koju)
Kaardimakse €12.99
€3.49 €3.99
Paypal
€12.99 €3.49
€3.99
Maksmine kättesaamisel
- €4.49
€4.99
Detailid:
- Kohaletoimetamise hind sisaldab käibemaksu
- Hind on lõplik ja
sisaldab pakendamist, kohaletoimetamist ja valitud makseviisi
- Saatmiskulud ei sõltu Teie tellimuse kogusuurusest ja kaalust.
Lisateenus: pakikindlustus
Lisatasu eest on võimalik
kindlustada oma pakend. See kindlustus katab pakendid juhul, kui need on kadunud
või kahjustatud transiidi ajal. See tähendab, et niipea kui kinnitame, et Teie
tellimus on mingil viisil kadunud või kahjustatud, saadame kohe uue paki, mis
sisaldab sama kaupa, ilma et oleks vaja algatada allpool kirjeldatud pikka
pretensiooniprotokolli. Kui Teie tellimus sisaldab eritellimusel valmistatud
kaupu, näiteks prille või unikaalseid läätsekombinatsioone, pidage meeles,
et nende ettevalmistamine võtab rohkem aega.
Laos puuduvate toodete
tarneajad
Tänu meie ulatuslikule laole saame 97% laekunud tellimustest
koheselt teele saata. Eriliste kontaktläätsede puhul, mida ei ladustata eriti
tihti, sõltub tarneaeg meie varustajatest. Tellimisprotsessi käigus näeb
Ostja eeldatavat tarneaega pärast seda, kui ta on valinud soovitud läätsede
parameetrid. Palun pange tähele, et üldine "laos olemas" info näitab toote
üldist kättesaadavust meie veebipoes. See ei tähenda tingimata, et Teie
unikaalne parameetrite kombinatsioon on meil laos olemas. Palun arvestage vaid
eeldatava tarnekuupäevaga, mis on näidatud teie tellimuse tarneinfo
rippmenüü kõrval. Juhul, kui teie saadetis peaks viibima, siis me teavitame
teid sellest e-maili teel. Samuti teavitame me teid juhul, kui vaid osa teie
tellimusest on tellimise ajahetkel laos (ja osasid tooteid kahjuks pole veel
laos). Kinnitades ja sooritades maksetehingu nõustub Ostja, et kogu tema
tellimus saadetakse teele vaid siis, kui kõik tooted on laos. Juhul, kui osasid
tellitud tooteid laos ei ole, siis viibib tellimuse saatmine senikaua, kuni me
oleme kõik tooted oma varustajatelt kätte saanud. Laos olevate toodete
saatmine kliendile enne laost puudu olevate toodete kättesaamist on lubatud
vaid erilistel asjaoludel. Ostja võib soovi korral tasuda lisatasu (võrdne
tavalise kohaletoimetamise kuluga), et saada laos olevad tooted varem kätte. Me
jätame endale õiguse muuta tarneaegu igal ajahetkel vastavalt meie
varustajatelt saabuvale ajakohastatud teabele. Me püüame alati edastada
täpset teavet tellimuse esitamise hetkel, kuid me sõltume oma varustajate
tarneaegadest.
Me ei vastuta tarnete viivituste pärast, mis on
põhjustatud meie varustajate poolt. Et tagada võimalikult sujuv
kohaletoimetamine, siis soovitame teil märkida tellimuses ära oma täielik
aadress (tänav, majanumber, postiindeks ja linn) ja telefoninumber, mille kaudu
meie logistilised partnerid saavad Teiega vajadusel ühendust võtta. Me
jälgime teie saadetist ja võtame kasutusele meetmed, kui peaks tekkima
tõrkeid. Niipea kui saadetis on pandud teele, saadame teile vöötkoodi, mis
võimaldab teil oma pakki internetis jälgida. Ärge kahelge meiega ühendust
võtmast, kui märkate tõrkeid Teie paki jälgimisel. Juhul, kui saadetis ei
ole tarnitud, seda saadetakse tagasi Alensa-le või hävitatakse. Ostja ise
tagab saadetise kätte saamist ja kommunikatsiooni logistika firmaga. Hävitud
tooteid Alensa ei asenda ja ei tagasta raha.
Kahjustatud pakend
Kontaktläätsed ja tarvikud tarnitakse piisava suurusega vastupidavas pakendis.
Seetõttu võite olla kindlad, et teie saadetis saabub kahjustamata ja heas
seisukorras. Juhul, kui pakend on siiski kahjustatud, siis soovitame teil seda
mitte vastu võtta ning märkida pakist keeldumise põhjus ära
tarneprotokollis, näiteks nagu "oluline kahju pakendile", "vedeliku leke" jne.
Samuti võtke meiega koheselt ühendust, et me saaksime kiiresti reageerida
probleemile ja organiseerida teile uue pakisaadetise.
Pretensiooni
protokoll
Juhul kui saadetis on kaotud või edastatud vale aadressile,
Alensa esitab kaebust logistika firmale Ostja nimelt. Selleks Alensa-le on vaja
kaks dokumenti: 1) kirjalik allkirjastatud kinnitus Ostjalt, et tema pole
saadetist saanud, mille saadetakse meile 20 päeva jooksul pärast väidetavat
kohaletoimetamist. 2) kinnitus logistika firmalt, et saadetis ei ole käideldud.
Kui nõudmine on protsessis, Alensa alustab raha tagasi protseduuriga või
saadab uut saadetist, seda valib Ostja. Alensa ei jõua saada raha tagasi või
saadetist, kui saadetis on transiidis ja kuller ei nimeta saadetisest kaotuna.
Postikulud
Alensa pakub tasuta saatmist kõigile
kontaktläätsedele, prillidele ja päikeseprillidele!
Kõigi
teiste toodete kohaletoimetamine võib olla tasuta, kui tellimuse summa on €30
või rohkem
Mõnikord Alensa pakub tasuta
kohaletoimetamist soodus kampaaniaga, millega saab tutvuda nii Alensa
veebilehel, kui ka sotsiaalmeedias ja emaili teel. Kampaania kehtivus on alati
mainitud selle reeglis.
Saatmine välismaale
Kaupa tarnitakse vaid
Eesti piires. Selleks, et saata tellimust teise riiki palun kasutage selleks
riigi valikut meie kodulehel.
Saatmine peale maksmist
Pärast müügilepingu jõustumist
komplekteerib Alensa (või kui laos pole, siis tellib partnerilt) tellimuse ning
annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartnerile. Iga toote
juures on eraldi tarneinfo ning see kohaletoimetamise aeg hakkab kehtima
tellimuse summa laekumise hetkest Alensa pangakontole. Makse on teostatud peale
tellimuse vormistamist mitte saatmist. Makse läbi müüdud toodetele peab olema
teostatud otse, et kinnitada oma reserveerimist.
Toodete
lisamine
Meie laos teostatakse suurt tellimuste hulka iga päev ja
mõnikord see ei ole võimalik muuta lõpetatud tellimusi. Juhul, kui Sa soovid
muuta oma tellimust peale maksmist palun kirjuta meile info@alensa.ee. Teie tellimust
peetakse lõpetatud peale maksmist. Kui Ostja soovid lisada teisi tooteid, oleks
lihtsam luua uut tellimust. Kõik kohaletoimetamise maksed rakendatakse eraldi
iga tellimusele.
Kohaletoimetamise ajad
Kohaletoimetamise
viis Orienteeruv kohaletoimetamise aeg
DHL 1-2 tööpäeva
jooksul
OMNIVA
2-3 tööpäeva jooksul
Märkused:
- Juhul kui tellimus
oli teostatud enne keskpäeva, seda saadetakse samal päeval
- Juhul kui
tellimus oli teostatud peale keskpäeva, seda saadetakse järgmisel
tööpäeval
- Juhul kui makstakse panga ülekandega, tellimust
saadetakse järgmisel tööpäeval peale maksekorralduse kinnitus on
kontrollitud meie finantsosakonnas
- Tellimused ei saadeta
nädalavahetusel
- Orienteeriv kohaletoimetamise aeg on arvestatud
päevast, millal saadetis on saadud teel.
- Tasuta kingitused on
tellimustele väärtusega alates 60 EUR
Saadetise
jälgemine
Alensa teostab suurt tellimuste hulka iga päev ja Ostja
vastutab ise oma tellimuse jälgimise eest. Ostjale saadetakse vöötkoodi ja
viidet, kus saab jälgida protsessi online. Juhul, kui Ostja ei saanud selle
info palun võta meiega ühendust info@alensa.ee siin me saadame
vöötkoodi peale nõudmist.
Kohaletoimetamise ajad
Mõned
tooted on spetsiifilised ja neid ei ole laos. Me tellime neid oma parterilt ning
saadame Ostjale. See tähendab, et kohaletoimetamise aeg on pikem (kuni 2-4
nädalat). Kui Ostja valib ja tellib toodet, Ostjale näidatakse orienteeriva
kohaletoimetamise aja veebilehel. Ostja on vastutav kontrollida
kohaletoimetamise aja ise enne tellimuse teostamist. Peale spetsifikatsioonide
valikut Ostjale näidatakse uut orienteeriva kohaletoimetamise aja. „On
laos“ tähendab, et toode pakutakse Alensas, mitte selle, et spetsiifiline
kombinatsioon on hetkel meie laos. Palun tellige ainult sellel juhul, kui
kohaletoimetamise aeg sobib Sulle. Lõplik kohaletoimetamise aeg näidatakse
Ostukorvis ja Tellimuse kinnituse emailis. Meie saadame saadetist ainult kui
kõik tellitud tooted on saadaval. Alensa saab muuta orienteeriva
kohaletoimetamise aja peale tellimuse kinnitamist.
Garantii ja kauba tagastamine
24-kuuline garantiiperiood algab siis,
kui toode on jõudnud Ostjani. Juhul kui ostetud tootele, selle pakendile või
kasutusjuhendile on märgitud seadusel põhinev kehtivusaeg, lõpeb garantii
sellel kuupäeval. Me müüme tavaliselt kontaktläätsi, mille aegumiskuupäev
on pikem kui 24 kuud. Kõikide toodete kõlblik-kuni kuupäevad on nähtavad
meie internetipoe veebilehel. Küsimuste korral palun võtta ühendust meie
klienditoega e-maili teel info@alensa.ee.
Tagastamine peab vastama kõigile järgmistele tingimustele:
- Objektiivi karbid ja originaalpakend peavad olema avamata, pitseeritud,
kahjustamata ja edasimüügikõlblikus seisukorras*.
- Kaup peab olema
tagastatud tervikuna, ilma puuduvate komponentideta.
- Seadusjärgse
tühistamisperioodi jooksul (30 päeva jooksul pärast kättesaamist) tagastatud
tooted tagastatakse täies ulatuses.
- Pärast seadusliku 30-päevase
taganemisperioodi lõppu tagastatud avamata kaupade puhul hinnatakse tagastamist
sõltuvalt toodete garantii ja kehtivusaja lõppemisest (nagu eespool öeldud,
peab toode olema uuesti müüdav). Tooted tuleb siiski tagastada Alensa.ee-le
mitte hiljem kui 365 päeva pärast algset ostukuupäeva.
- Kui Alensa
on teinud vea ja saatnud valed tooted, peate sellest teatama klienditeenindusele
30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Tagastamispoliitika kehtib:
- Tagastused, mis on tehtud
seadusjärgse tühistamisperioodi (14 päeva) jooksul. Meie kaupluses saate
lepingust taganeda 30 päeva jooksul.
- Avamata, kasutamata ja
kahjustamata kaupade tagastamine garantii raames
- Vääralt tarnitud
tooted (tuleb teatada 30 päeva jooksul pärast kättesaamist)
- TopVue ja Gelone
raha tagasi garantii (võimalik ainult 60 päeva jooksul alates kauba
kättesaamisest)
- Tooted, mis tuleb saata kvaliteedikontrollile
Kuidas toimida kaebuse esitamisel või kauba tagastamisel, leiate meie
selge infolehelt - Kaebused ja
tagastused.
Veenduge, et saate oma tagastuse kohta saatekviitungi,
mis on tõendiks paki tagastamisest! Meie klienditeenindus küsib teilt seda,
kui kahtlustate, et teie tagastamisel läks midagi valesti. Pakendage tagastatud
kaup hoolikalt tugevasse kasti, et vältida kahjustusi transpordi ajal. Kauba
transportimiseks ei piisa ümbrikust.
Samuti palume tagada, et iga meile
tagasi saadetud paki tagaküljel oleks kirjas teie enda aadress (saatja
aadress)! Halvimal juhul tagab see, et pakend jõuab turvaliselt tagasi
kliendile ja ei lähe posti teel kaduma.
Teatis Retsepti läätsed
valmistatakse konkreetsete individuaalsete nõuete alusel ja seetõttu ei saa
neid tagasi saata. Võimalikuks tagasimakseks kvalifitseeruvad ainult raamid.
See tingimus kehtib alates hetkest, mil prillide eest on tasutud , sõltumata
saatmise staatusest.
Ostja tunnistab samuti, et eraldi prilliraami
ostmise korral ei vastuta müüja prilliraami kahjustuste eest, mis on
põhjustatud prilliklaaside ebaprofessionaalsest lihvimisest kolmanda isiku
poolt.
Tagastuste töötlemise aeg
Alensa kinnitab, et oleme
teie tagastatud tooted kätte saanud, ja teavitab teid uue tellimuse staatusest.
Püüame kontrollida kõiki tagastusi 30 päeva jooksul. Palun võtke julgelt
ühendust meie klienditeenindusega, kui tunnete, et esineb viivitusi.
Pange tähele, et päikeseprillide ja retseptiprillide tagastamisel
originaalpakendis ja kahjustamata kujul võtab tagastamisprotsess veidi kauem
aega. Selle põhjuseks on asjaolu, et tagastatud päikeseprillide ehtsust ja
seisukorda tuleb kõigepealt põhjalikult uurida ja kontrollida meie peamise
laoosakonna poolt.
Ostja nõustub austama iga tagastuse jaoks vajalikku
töötlemisaega.
Kinkekaardiga tasutud tellimuse väljanõudmine
Vautšeriga tasutud tellimusele kaebuse korral tagastatakse Vautšeriga tasutud
summa krediidi vormis Vautšeri rakendanud Ostja kliendikontole.
Kui ostu
eest tasuti Vautšeri ja rahaga (lisamakse), saab Ostja ise otsustada, kuidas ta
soovib lisatasu tagastada (Ostja pangakontole või ka krediidina
kliendikontole).
Päikeseprillide ja retsepti alusel väljastatavate
prillide tagastamine:
Meie prillidele kehtib garantii kaks aastat. Kaupa
ei tohi kasutada ega kahjustada. Originaalpakendeid ei tohi hävitada. Kui
soovite tagastada või vahetada päikeseprille või prilliraame, nõuame, et
tagastaksite kogu toote, sh toss, karp, kõik karbi sees olevad osad,
puhastuslapid ja kõik identifitseerimiskleebised või sildid. Teisisõnu peab
toode olema täpselt samas seisukorras, nagu see oli kättesaamisel. Toodet
peetakse mittetäielikuks ilma nimetatud elemendita. Puuduvate või kahjustatud
esemete korral pole tagastamine või vahetamine võimalik. Täname Teid mõistva
suhtumise ja nõuetele vastavuse eest.
Päikeseprillid, prilliraamid ja
prillid tarnitakse optimaalses seisukorras ning enne lähetamist on kontrollitud
nende kvaliteet. Harvadel juhtudel, kui üks neist peaks saabuma kahjustatult
või tal on kohe puudusi, pöörduge meie klienditeenindusele ja vaatame juhtumi
läbi. Kaebused ebaõigest kasutamisest, valest hooldusest või tavapärasest
kandmisest ja sagedasest kasutamisest põhjustatud kahjude korral ei kuulu
hüvitamisele. Kliendi enda tekitatud kahju eest ei saa anda täiendavaid
allahindlusi ega hüvitist.
Retseptiklaasid on valmistatud konkreetsete
individuaalsete nõuete alusel ja seetõttu nad ei kuulu tagastamisele. Ainult
prilliraamid kvalifitseeruvad võimalikuks tagasimakseks. See tingimus kehtib
alates prillide tasumisest , olenemata saatmisstaatusest.
Samuti tunnistab ostja, et eraldi prilliraami ostmisel ei vastuta
müüja prilliraami kahjustuste eest, mis on põhjustatud klaaside
ebaprofessionaalsest lihvimisest kolmanda isiku poolt.
Kaebused ja kauba tagastamine
Alensa ei võta vastu kaebusi, kui
toode on juba ära visatud ja seda ei saa uurida. Palun hoiduge vigade
kahtlusega toodete kõrvaldamisest ja esitage fototõendid nähtavate vigade
või kahjustuste kohta. Kui toode tuleb tagastada, peab klient järgima meie
Reklamatsioone ja tagastamist käsitlevat korda.
Pakendage tagastatud kaup
hoolikalt tugevasse kasti, et vältida kahjustusi transpordi ajal. Kauba
transportimiseks ei piisa ümbrikust.
TopVue või Gelone tooteid
puudutavaid kaebusi käsitletakse tavaliselt vastavalt meie TopVue ja Gelone
raha tagasi garantii tingimustele, kui kõik tingimused on täidetud.
Alensa on kontaktläätsede ja nendega seotud toodetega tegelev
online-müüja, mitte optik või professionaalne meditsiiniline üksus . See
tähendab, et meil ei ole juriidiliselt võimalik pakkuda prooviläätsesid või
vahetada üksikuid läätsesid. Alensa saab tegeleda ainult terviklike
pakettidega.
Kuidas toimida tagastamisega?
1. Ostja loob
kliendi kontos uue tagastuse "Tagastused" jaotises või tagastuse lehe kaudu.
Pärast nupu "Loo uus tagastus" vajutamist kuvatakse leht kõigi
tellimustega.
2. Täidetud tellimuste nimekirjast leiab Ostja
soovitud tellimuse ja valib toote, mille soovib tagastamisele esitada, vajutades
nuppu "Loo tagastus".
3. Valitud toote kohta sisestab Ostja
vajaliku teabe. Ta valib "Tagastuse põhjuse" ja "Soovitud lahenduse". Väli
"Panga konto number" ja "IBAN" täidetakse ainult siis, kui see teave on
tagastamise lõpetamiseks vajalik. Väli "Teie märkus" kasutatakse defekti või
probleemi kirjelduse täpsustamiseks. Taotluse lõpus on võimalik lisada fail
(foto või video). Kui Ostja on kõik vajalikud andmed täitnud, esitab ta
taotluse, vajutades nuppu "Esita".
Teave tagastuse vastuvõtmise kohta
kuvatakse ja automaatselt saadetakse e-kiri tagastuse vastuvõtmise ja edasiste
juhiste kohta.
HOIATUS: Meie veebilehel olevad kontaktläätsede
pakendite pildid on illustratiivsed ja ei pruugi alati vastata konkreetse toote
hetke välimusele. Mõned tooted on valmistatud erinevates tehastes, mis
kuuluvad samale tootjale, seega võib toote pildil olla näidatud teine
tootmiskoht kui toode, mis kliendini jõuab. Sellised väikesed erinevused
piltidel ei ole põhjuseks toote tagastamiseks. Kõik meie tooted on
originaaltootjatelt.
Kui Ostja saadab tagastatavad kaubad otse ilma
eelneva kontaktita klienditeenindusega ja ei kasuta soovitatud tagastuse loomise
protseduuri kliendi kontos, võib tagastuse töötlemise aeg pikeneda. Kui
Müüja on taotluse aktsepteerinud, saab Ostja e-kirja tagastuse vastuvõtmise
kinnitusega. Tagastuse edenemist saab jälgida kliendi kontos.
TASUTA kohaletoimetamine
Pärast uue väide esitamist meie veebivormi
kaudu võtab meie klienditeenindus Teiega ühendust 24 tunni jooksul
(tööpäevadel). Anname Teile tagastussildi ja üksikasjalikud juhised, kuidas
pakk meile tagasi saata.
Saatmiskulud katab Ostja. Kui kaebus
aktsepteeritakse ja Ostja esitab tõendid saatmiskulude kohta, katab Müüja
tagastatud kauba transportimise kulud tagasi Müüjale. Kõik tagastatud kaubad
edastatakse Müüja poolt tootjale ekspertarvamiseks, et määrata, kas defekt,
mille tõttu kaup tagastatakse, on tootmisviga. Müüjal on 30 päeva aega
tagastuse töötlemiseks.
Juhul kui soovite tagastada kahjustatud või
defektiga toodet, soovitame asetada see tugevasse karpi ning saata see tähitud
kirjana, et vältida selle kahjustamist transpordi käigus. Pakendist välja
võetud (või kasutatud) kontaktläätsede tagastamisel asetage need
läätsehooldusvedelikuga täidetud kindlalt suletud konteinerisse, et
vältida läätsede kuivamist. Kuna iga tagastamine on ainulaadne, siis
soovitame Teil esmalt kontakteeruda meie klienditoega, et teavitada meid
tagastamise tagamaadest (kui mitu kontaktläätse tagastatakse, kas pakend oli
avatud või avamata, partiinumber...). Toote tagastamisel lisage sellele kiri
defekti kirjeldusega ja soovitud lõpptulemusega (uus saadetis,
rahatagastamine). Veendu, et kui saadad toodet meile tagasi, Sina saad postis
vöötkoodi, millega võid jälgida oma saadetist! Meie klienditeenindus küsib
Sinult selle koodi juhul, kui midagi juhtub Sinu tagastusega.
Pildid
veebilehel on illustratiivsed ning näitavad, kuidas reaalselt näevad välja
tooted pakutud e-poes, aga mitte pildid, mida kasutaja saab kätte. Pildid
võivad sisaldada vöötkoodi, seerianumbrit, aegumiskuupäeva jne, aga tellitud
tootel on tavaliselt teised numbrid ning parameetrid. Mõned meie tooted on
toodetud erinevates kohtades, kes omab üks originaalne tootja. Tootepildil
võib olla mainitud üks koht, aga Sulle saadetakse toodet, mille tootmise
aadress on teine. Järgmised asukohapõhised/ajapõhised/unikaalsed
identifikaatorid, ei tähenda, et saadud toode on midagi vale. See ei saa olla
kaebuse põhjuseks.
Kaebusi vale toote kättesaamise eest saab
esitada ainult 30 päeva jooksul pärast selle toote tarnimist .
Kaebusi, mis on esitatud hiljem kui 30 päeva pärast toote kättesaamist, enam
vastu ei võeta. Seetõttu soovitame Teil oma toodet kohe pärast kättesaamist
kontrollida ja vea korral võtta meiega ühendust.
Täiendav teave:
Kontaktläätsede tagastamine:
Kontaktläätsede mehhaanilised
kahjustused vale käsitsemise või ebapiisava hoolduse tõttu ei ole tagastamise
põhjuseks. Vale kontaktläätsede valik või nende parameetrid ei ole samuti
tagastamise põhjuseks. Identsed parameetrid ei taga, et kontaktläätsed
oleksid kasutajale mugavad. Klient peab kontaktläätsed professionaalselt
paigaldama ja kaebuste lahendamisel võib Müüja nõuda kinnitust
professionaalse paigalduse kohta (mitte vanem kui 1 aasta). Tagastatud tooted
tuleb saata vastupidavas pakendis, et vältida kahjustusi transpordi ajal. Kui
Ostja tagastab avatud (kasutatud) vigase kontaktläätsi, tuleb tagada, et
lääts ei kuivaks transportimise ajal. Soovitame paigutada lääts
konteinerisse või väikese klaasi, leotada lahuses ja kindlalt sulgeda. Müüja
saadab läätsed tootjale ekspertarvamiseks. Tootja otsustab, kas kaebus on
põhjendatud ja kas viga on tootmisviga. Kui kaebus on aktsepteeritud, saadab
Müüja Ostjale uue toote või tagastab raha Ostja pangakontole.
Defektiga kontaktläätsed
Kui teil on mingeid kaebusi oma
läätsede kvaliteedi osas (silmade punetus, nägemise hägustumine,
ebamugavustunne, kuivus), siis me saadame läätsed oma varustajale, kes
seejärel käivitab põhjaliku läätsede kvaliteedi analüüsi. Pange tähele,
et see protsess võib aega võtta kuni kuuaega, kuna me ootame tootjalt
lõpptulemust.. Mõned läätsed tuleb vajadusel saata kontrolli välismaale,
mis võib mõjutada kogu protsessi pikkust. hoolimata igasugustest väidetest.
käsitletakse 30 päeva jooksul. Juhul, kui leitakse viga tootmises, siis me
saadame teile uued läätsed tasuta. Kui aga tootmisviga ei leita, siis me ei
saa tagastada teile raha läätsede eest ega saata teile uusi läätsi.
Kui defekt ilmneb kuue kuu jooksul pärast selle kättesaamist ja see on selgelt
tuvastatud kui tõeline puudus, loetakse kaup kättesaamisel defektseks. Ostjal
on õigus kasutada defekti pretendeerimise õigust 24 kuu jooksul alates toote
kättesaamisest.
Sain kontaktläätsed vale tugevusega
Alati võta ühendust meie klienditeenindusega, kui said kontaktläätsed vale
tugevusega. Palume pakend mitte avada! Kui see on meie viga ning saatsime Sulle
valed kontaktläätsed siis tagastame Sulle raha või saadame uued läätsed
täiesti tasuta. Juhul, kui Sina tellisid valed läätsed ning tellimuse jooksul
oli juba selge, et tugevus ei sobi Sinu kontaktläätsede retseptile siis Alensa
saab ainult vahetada läätsed või tagastada raha, kui läätse pakend ei olnud
avatud. Palume olla väga ettevaatlik, kui teete tellimuse meie veebilehel.
Palume minna silmaarsti juurde vähemalt kord aastas, et uuendada retsepti.
Alensal on õigus küsida Teie poolt retsepti kontaktläätsedele, mis on mitte
vanem kui üks aasta.
Rahulolematus uue kontaktläätsede
kaubamärgiga
Üleminekul uuele kontaktläätsede brändile (ka juhul
kui seda on soovitanud silmaarst) võib kaasneda terviserisk ning uus bränd ei
pruugi kandjale sobida. Sellisel juhul ei vastuta Müüja kontaktläätsede
vahetamisel kaasneda võivate tervisekomplikatsioonide ega ebamugavuste eest.
Me soovitame alati konsulteerida oma silmaarsti või optikuga, enne kui proovite
uusi läätsi. Iga kasutaja võib reageerida erinevalt sama tüüpi
läätsedele. Selliseid läätsi saate te tagastada vaid juhul, kui pakend on
avamata ja kahjustamata.
Rahulolematus värviliste läätsede
efektiga
Kontaktläätsede kandmise lõplik efekt on väga
subjektiivne ja sõltub paljudest tingimustest. Esiteks sõltub tulemus teie
silmade loomulikust värvist. Teiseks peab arvestama väliste teguritega, nagu
näiteks valgustingimused, meik ja rõivaste valik. Samuti katavad erinevat
tüüpi värvilised läätsed (loomulikku värvi tugevdavad või
läbipaistmatud) loomuliku silmavärvi erineval määral. Kuna iga üksiku
juhtumi puhul pole võimalik ennustada tulemust, siis ei saa me kahjuks pakkuda
raha tagasimakse võimalust juhul, kui te pole oma värviliste läätsede
efektiga rahul.
Päikeseprillide ja spordiprillide
tagastamine:
Prille ei saa tagastada, kui neid ei ole kasutatud
vastavalt juhistele või kui need on mehhaaniliselt kahjustatud, nt vale
hoolduse tõttu. Samuti ei saa tagastada prille, mis on kahjustatud äärmuslike
temperatuuride (nt saun, kuum auto) või agressiivsete ainete (nt
juuksehooldusained, merivesi) mõju tõttu. Garantii ei kata normaalsest
kulumisest tulenevaid defekte. Tagastatud prillid tuleb saata tagasi
originaalpakendis, sealhulgas lapiga.
Pange tähele, et
päikeseprillide originaal- ja kahjustamata pakenditesse tagastamine võtab
pisut kauem aega. Selle põhjuseks on asjaolu, et tagastatud päikeseprillide
autentsust ja seisukorda peab kõigepealt põhjalikult uurima ja kontrollima
meie peamine varude osakond.
Retsepti prillide ja teiste prillide
(arvutiprillid, sõidupillid jne) tagastamine:
Prille ei saa
tagastada, kui neid ei ole kasutatud vastavalt juhistele või kui need on
mehhaaniliselt kahjustatud, nt vale hoolduse tõttu. Samuti ei saa tagastada
prille, mis on kahjustatud äärmuslike temperatuuride (nt saun, kuum auto) või
agressiivsete ainete (nt juuksehooldusained, merivesi) mõju tõttu. Garantii ei
kata normaalsest kulumisest tulenevaid defekte. Retsepti prille saab tagastada
ainult siis, kui on esitatud kehtiv retsept (mitte vanem kui 1 aasta).
Progresiivsete (multifokaalsete) lentside puhul tuleb esitada näopilt
prillidega otsevaates (parema keskendumise jaoks) ja külgvaate pilt (raami
nurga määramiseks).
Ostja tunnustab, et uute retsepti prillide puhul
võib kohandamisaeg kesta 1–4 nädalat. Pikem kohandumise aeg on eriti
tavaline astigmatismi ja presbioopia korrigeerimisel. Inimese silm ja aju ei
pruugi uut korrigeerimist kohe aktsepteerida, seega ärge kiirustage uute
prillidega, vaid valige järkjärguline kohandumine. Alles pärast seda perioodi
saab prille tagastada. Kui Ostja otsustab tagastada retsepti prille kohandatud
lentsidega, soovitame enne klienditeenindusega kontakteeruda. Tagastatud prillid
tuleb saata originaalpakendis, sealhulgas lapiga.
Prillide
tagastamine demoklaasidega (ajutised prilliläätsed):
Prille ei saa
tagastada, kui neid ei ole kasutatud vastavalt juhistele või kui need on
mehhaaniliselt kahjustatud vale käsitsemise tõttu. Samuti ei saa tagastada
prille, mis on kahjustatud äärmuslike temperatuuride (nt kuum auto, radiaator)
või agressiivsete ainete (nt juuksehooldusained, merivesi) mõju tõttu.
Garantii ei kata normaalsest kulumisest tulenevaid defekte. Ostja tunnustab ka,
et eraldi prilliraami ostmise korral ei vastuta Müüja prilliraami kahjustuste
eest, kui prillide läätsed on kolmanda osapoole poolt valesti lihvitud.
Tagastatud prillid tuleb saata tagasi originaalpakendis, sealhulgas lapiga.
Tagastamise töötlemise aeg
Alensa peab kinnitama, kui oleme
Teie tagastatud kaubad kätte saanud, ja teavitab Teid uue tellimuse olekust
emaili kaudu. Püüame kõik tagastamised kontrollida 30 päeva jooksul. Võtke
ühendust meie klienditeenindusega küsimuste korral.
Ostja nõustub
arvestama iga tagastamise jaoks vajalikku töötlemisaega.
Lepingu tühistamine
Oma kliendikontolt veebipõhise taotluse
koheseks loomiseks klõpsake lihtsalt SIIN.
Ostjal on õigus leping tühistada 30 päeva jooksul alates kauba
kättesaamisest. Lepingu tühistamise korral tuleb ostjal järgida allolevaid
tingimusi:
Tagastatud kaup peab olema täielik
Kaupu ei tohi
kasutada ega kahjustada. Originaalpakendit ei tohi avada. Kui tarbija avab
originaalpakendi, ei saa toodet enam hügieeni ja ohutuse põhjusel kasutada.
Sellist toodet ei saa enam müüa ja seetõttu seda ei saa tagastada. Siia alla
ei kuulu päikeseprillid ja prilliraamid. Kui soovite päikeseprille või
prilliraame tagastada või vahetada, seda saab teha 30 päeva jooksul pärast
kauba kättesaamise kuupäeva. Sellel juhul nõuame, et tagastaksite kogu toote,
sealhulgas prillikoti, väliskasti, vahetükid, puhastuslapid ja kõik
identifitseerivad kleebised või sildid. Toodet peetakse mittetäielikuks, kui
pole kõiki neid kaupu siis seda ei tagastata ega vahetata. Täname mõistva
suhtumise ja vastavuse eest.
Retseptiklaasid on valmistatud
konkreetsete individuaalsete nõuete alusel ja seetõttu nad ei kuulu
tagastamisele. Ainult prilliraamid kvalifitseeruvad võimalikuks tagasimakseks.
See tingimus kehtib alates prillide tasumisest , olenemata
saatmisstaatusest.
Nõutavad dokumendid
Palun lisage kauba
tagastamisel meie poolt väljastatud müügitõend, selle koopia või tellimuse
number. Ärge unustage lisada ka oma pangakonto numbrit.
Tooted tuleb
tagastada nende algupärases seisundis
Tagastatavad tooted soovitame
saata tugevast kartongist karbis, mitte ümbrikus (k.a juhul kui tegemist on
turvaümbrikuga). Me ei ole kohustatud vastu võtma transpordil kahjustada
saanud tooteid. Lepingu tühistamisel on kõiki sellekohaseid nõudeid täitnud
kliendil õigus rahasumma täies ulatuses tagasi saada (sh postikulud). Ostja
kannab ainult toote tagastamisega seotud postikulud. Ostja saab kasutada tasuta
tagastamist. Sellisel juhul peab ostja võtma ühendust klienditeenindusega,
kellele ta edastab taotluse (kauba tasuta tagastamine). Klienditeenindus annab
seejärel ostjale kogu tasuta tagastamiseks vajaliku teabe ja etiketi.
Tagastatav rahasumma kantakse kliendi pangakontole 2-10 päeva jooksul alates
kättesaamise päevast, juhul kui kaup on edasimüügiks sobivas seisundis.
Vautšeriga tasutud tellimuse ostulepingust taganemise korral
tagastatakse Vautšeriga tasutud summa krediidi vormis Ostja kliendikontole.
Kui ostu eest tasuti Vautšeri ja rahaga (top-up), saab Ostja ise otsustada,
millises vormis ta soovib lisatasu tagastada (Ostja pangakontole või ka
krediidi vormis kliendikontole).
Privaatsuseeskirjad
Isikuandmete kaitset ja töötlemist reguleerib järgmine privaatsuspoliitika
.