Täname, et külastasite Alensa.ee kodulehekülge. Alensa.ee on osa Alensa
võrgustikust, mis pakub kvaliteetseid ja originaalseid kontaktläätsesid ning
nendega seotud tooteid kogu Euroopas. Veebileht sisaldab kogu infot, tingimusi
ning eeskirju, millega Sina, Alensa veebilehe Kasutaja, Ostja ja Tarbija
nõustud veebilehe kasutamisel ja teenuse maksmisel. Enne ostu teostamist, Sina
näed viidet Reeglite ja Tingimuste tutvumiseks ja nõustumiseks, mille kohustud
märkima loetuks tellimuse realiseerimisel. Rohkem infot saab leida Alensa
veebilehel. Alensal on õigus refereerida informatsioonile ja oletada, et
kasutaja on infoga tutvunud ja saanud kõigest aru.
Miks tellida kaubad
meilt?
- Originaaltooted volitatud tootjatelt
madalaima hinnaga
- Kiire ja aus kaupade tagastamine
-
Aktsepteerime KÕIGI avamata toodete tagastamist kuni 30 päeva jooksul alates
toote kättesaamise kuupäevast
- Küsimuste korral võite meiega igal
ajal ühendust võtta e-maili aadressil info@alensa.ee või telefoni
teel +3726148022
- Meil on suur ladu, mis võimaldab meil kaubad
viivitamatult teele panna
- 2014. aastal lähetasime üle 200,000
saadetise
Sissejuhatavad sätted
Alltoodud põhimõtted ja
tingimused kehtivad Alensa.ee veebipoes ostlemisel. Põhimõtted ja tingimused
defineerivad ja täpsustavad lepingusuhteid Ostja ja Müüja vahel. Kõik
lepingusuhted lähtuvad Tšehhi Vabariigis kehtivatest juriidilistest
õigustest. Kõik lepingulised suhted, mis seonduvad tarbijaga, kuid ei ole
käeolevas tekstis märgitud, on reguleeritud Tšehhi
Tsiviilõigusseadustikuga (Act No. 89/2012 Coll.) ja Tarbijakaitse Aktiga (Act
No. 634/1992 Coll.). Kui lepinguosapooleks on äriettevõte, reguleeritakse
kõiki lepingulisi aspekte, mis ei ole defineeritud käesolevas tekstis, Tšehhi
Kaubandustegevuse seadustiku (Act No. 513/1991 Coll.) kõigil parandatud
juhtudel.
Müüjal (Alensa) on õigus tühistada
tehingut ja saata Ostjale raha tagasi tellimustele rohkem kui 10 tootega.
Üldtingimused ei kehti juhtudel, kui ostja on juriidiline isik või
isik, kes tellides kaupu tegutseb oma äri või ameti piires. Alensa.ee-l
ostetud kaupu ei ole mõeldud edasimüümiseks. Müüja ei väljasta arveid ilma
käibemaksuta. Ostja võib osta ainult kaupade koguse, mis vastab
individuaalsele vajadusele.
Kui ostja tellib kaupade koguse, mille müüja
kättesaadavate teadmiste põhjal hindab edasimüügiks, jätab müüja endale
õiguse tellimus tühistada. Kui ostu-müügileping on juba sõlmitud, on
müüjal õigus lepingust taganeda. Sellisel juhul hüvitavad ostja ja müüja
vastastikku kõik tehtud tehingud.
Haldaja
Veebipoodi Alensa.ee
haldab
ALENSA, s.r.o.,
Českomoravská 2408/1a,
190 00
Praha 9,
VAT number: CZ27179681
Alensa kodulehe kasutamise
tingimused ja reeglid
Alensa veebilehe kasutamine peab olema legaalne: -
Kohalikud, rahvuslikud ja rahvusvahelised reeglid ei pea olema murdud - Kelmus,
kahju ja mitte sobiv reklaam on keelatud - Ilmne seksuaalne sisu või vihane,
vägivaldne, diskriminatsiooni informatsioon jne on keelatud - Teise identsuse
kasutamine ei ole lubatud Kasutajad võivad kirjutada kommentaare meie
veebilehel. Samuti jätab Alensa endale õiguse oma äranägemisel eemaldada
mistahes tooteid puudutavad kommentaarid. Kriminaalkuritegu ja tehniline
kuritarvitus Kasutaja peab kasutama Alensa veebipoodi üksnes
seadustele ja headele tavadele vastavatel eesmärkidel ning Kasutaja vastutab
ise Alensa veebipoe kasutamiseks eeldatava seadmete ja tarkvara eest. Ärge
edastage viiruseid, pahavara ega teisi pahatahtlikke või destruktiivseid koode.
Ärge levitage sisu, mis kahjustab või segab Alensa või teiste võrkude,
serverite või muude infrastruktuuride tööd. Kõigist kriminaal
kuritarvitusest teavitatakse vastavatele asutustele järgnevate
kohtuskäimisega. Alensa ei ole vastutav kuritegu eest juhul kui Alensa
veebileht oli ohustatud tarkvara või digitaalse rünnakuga. Soodutuste
reguleerimine
Meie "sõprade soodustus" (dealer soodustuse
süsteem) enam ei kehti alates 31.12.2018. Krediit, mis oli saavutatud enne
31.12.2018 võib kasutada kuni see on kulutatud.
Soodustusi ei saa
kombineerida, kasutada saab ühte soodustust korraga. Kontrollimiseks, mis koodi
sa kasutad, vaate väljale "Sooduskood" Sinu ostukorvis.
Allahinnatuid
tooteid ei saa kombineerida teiste soodustustega. Toode allahindlusel saab
tuvastada läbikriipsutatud või läbikriipsutatud hinna, mis asendatakse
alandatud hinnaga. Kahjuks, promokoode ja lisasoodustusi ei saa lisada
allahinnatud toodetele.
Tellimused
Veebilehel tehtud Ostja
registreeringu alusel pääseb Ostja ligi oma kasutajaliidesele. Oma
kasutajaliidesest saab Ostja kaupa tellida. Ostu sooritamine ilma Kasutajakontot
(registreerumist) loomata ei ole võimalik.
Ostuleping loetakse
sõlmituks, kui Ostja kinnitab oma tellimuse interneti tellimuslehel. Tellimust
võib kinnitada ka telefoni teel. Kui Ostja ei märgi eraldi „Märkused
müüjale“ väljal, et soovib tehingu ja pakendi infolehte prinditud kujul,
nõustub ta, et need saadetakse talle üksnes elektrooniliselt. Tellimuse
esitamisel Alensa.ee veebilehel teadvustab Ostja, et on lugenud käesolevaid
põhimõtteid ja tingimusi ning nõustub nende täitmisega. Ostjal on võimalus
eristada kohaletoimetamise aadress tellimuse sisseandmise aadressist ning lisada
tellimuslehele märge. Nimetatud üksikasjad lisatakse automaatselt
maksedokumenti.
Ostu sooritamine
Klient tellib kaupa vastavalt
lähtudes veebilehel avaldatud informatsioonist, tuues välja toote omaduse info
ning tellitavate toodete koguse. „Osta“ nuppu vajutades esitab Klient siduva
ostutellimuse ostukorvis olevatele kaupadele. Eelnevalt tuleb kliendil nõustuda
käesolevate tingimustega, kinnitades oma nõusolekut linnukesega ning lisades
tingimused tellimusele. Samuti Klient kinnitab, et tema poolt esitatud
informatsioon on korrektne ja samasugune nagu raviretseptis Kasutaja
silmaarstilt. Sina kinnitad, et raviretsept oli kirjutatud mitte rohkem kui 12
kuud tagasi. Kasutaja annab oma nõusolekut Alensa-le, et vajadusel meil on
õigus võtta ühendust Kliendi silmaarstiga. Kasutaja teab, et ta peab
regulaarselt minema arsti kontrollile ja omandama retsepti õigeaegselt. Alensa
ei ole vastutav järelnähu eest, kui Kasutaja ei järgi
raviretsepti.
Maksekinnitus ja tšekk
Kui Kasutaja ei maini
“Märkused” alal, et tal on vaja prinditud tšekki siis Kasutaja on nõus
saada ainult elektroonilist kinnitust. Maksekinnitust on võimalik laadida
Kasutaja Alensa profiilist „Minu tellimused“ osas ainult kui tellimus oli
saadetud. Lisaks, Ostja alati saab küsida maksekinnitust meie klienditeeniduse
poole pöördamisel. Ostjal on võimalus kasutada erinevaid aadressi
kohaletoimetamiseks ja maksmiseks ning lisada selleks märgu. Detailid on
automaatselt lisatud maksekinnituses. Maksekinnituses on alati mainitud Alensa
peakontori aadress mitte kohalike kontori, mis ei ole võimalik muuta.
Maksekinnitus on alati dateeritud päevaga, millal tellimus oli saadetud mitte
makstud ja seda ei ole võimalik muuta. Maksekorralduses on võimalik kirjutada
lisainfot, aga seda peab alati kirjutama peale ostu sooritamist „Lisainfo“
alal. Me ei muuta maksekorraldusi ja tšekke peake ostu sooritamist. Alensa loob
ainult üht tšekki tellimuse kohta. Kui Sa soovitad saada rohkem kui üht palun
kirjuta meile info@alensa.ee
Maksmine ja hinnad
Müüja poolt väljastatud kinkekaart
(edaspidi "Vautšer") on väärt vautšeril märgitud summat. Vautšer on
elektrooniline PDF-vormis, mille Ostja saab e-posti teel pärast makse laekumist
Müüja kontole. Igal vautšeril on unikaalne kood, see on ajaliselt piiratud ja
seda saab kasutada ainult Alensa.ee e-poes. Vautšer ei saa rahaks vahetada.
Kasutamata vautšerit ei saa vahetada teise vastu ega kompenseerida muul viisil.
Vautšeriga tasutud tellimuse tühistamise, nõudmise või ostulepingust
taganemise korral tagastatakse vautšeriga tasutud summa krediidi vormis ostja
kliendikontole.
Hoiatus:
Voucheri eest saab tasuda ainult
pangaülekande või kaardimaksega.
Voucheri eest ei saa tasuda sularahas
kohaletoimetamise või kliendikrediidiga e-poest.
Meie veebipoes saate
valida järgmiste makseviiside vahel:
- Krediitkaart: Visa, Visa
Elektron, Mastercard või Maestro
- PayPal
- Maksmine
kättesaamisel
- Makse kinkekaardiga
Online makse
Kui Ostja otsustab maksta krediidi- või deebetkaardiga, teda suunatakse meie
partnerite veebilehele, kus Ostja saab lisada panga detaile ja teostada
maksmist. Palun mäletage, et spetsiaalselt loodud makseviide on aktiivne
piiratud aja jooksul. Kui aeg on möödas tuleb teostada protseduuri veel korra.
Juhul kui Ostja soovib maksta PayPal-i kaudu, Ostjat suunatakse PayPal-i
veebilehele. Kui Alensa peab maksma Ostjale raha tagasi, PayPal-i makse
teostatakse automaatselt.
Kinnitame, et kõik maksed viiakse läbi
ohutul ja turvalisel viisil. Teie andmeid kasutatakse vaid maksmise
läbiviimiseks ega edastata kolmandatele osapooltele. Valides online makseviisi,
suunatakse Teid kohe pärast tellimuse esitamist ühele meie partnerite
turvalistest veebilehtedest, kus Te saate teostada makse. Kui tarvis, siis te
pääsete turvalisele makselingile ligi Teie isikliku konto all meie kodulehel.
Liikuge oma tellimuste alla, kus Teil on võimalus valida "online makse" oma
käesoleva tellimuse eest maksmiseks. Samas on turvaline makselink aktiivne vaid
piiratud aja jooksul. Kui Te ei pääse sellele lingile ligi, siis palun võtke
ühendust meie klienditoega.
Makse kinkekaardiga
Kinkekaardiga
tasumine on võimalik ainult Alensa.ee e-poest ostetud kinkekaardiga. Igal
kinkekaardil on unikaalne kood ja see on ajaliselt piiratud. Valides Maksmine
kinkekaardiga, peab Ostja sisestama tellimuse vormistades väljale "Sooduskood"
unikaalse koodi kinkekaardilt. Vautšerit saab kasutada ainult ühekordseks
ostuks, täissummas. Kui ostu väärtus ületab Vautšeri väärtuse, tasub
Ostja ainult vahe. Jääksumma tasumisele kehtivad tehingu tingimused, vt
Maksevõimalused. Vautšeriga saab tasuda mis tahes e-poes pakutavate kaupade
või teenuste eest. Vautšeriga tasutud saadetise mittevastuvõtmisel
tagastatakse saadetis Müüjale. Müüja tühistab Ostja tellimuse ja ostusumma
tagastatakse. Sellisel juhul tagastatakse Vautšeri summa Ostja kliendikontole
krediidi vormis. Kui ostu eest tasuti Vautšeri ja rahaliste vahenditega
(top-up), saab Ostja ise otsustada, millisel kujul soovib ta lisatasu tagastada
(Ostja pangakontole või ka krediidina kliendikontole).
Alensa
hinnad
Kõik hinnad, nii toodete kui ka kohaletoimetamise hinnad, meie
veebipoes sisaldavad käibemaksu. Kõik kampaaniad ja allahindlused kehtivad
senikaua, kuni nad on üleval Alensa.ee kodulehel. Operaator jätab endale
õiguse korrigeerida toodete hinda enne lähetamist, kui selgub, et tooteid on
pakutud ebaõige hinnaga. Sel juhul tuleb klienti teavitada õigest hinnast ja
ta peab nõustuma hinna korrigeerimisega. Vastasel juhul ostulepingut ei
sõlmita ja operaator tühistab tellimuse.
Kui Teil tekib probleeme
maksetehingu läbiviimisega või Teil on küsimusi meie hindade kohta, siis
palun pöörduge meie klienditoe poole e-maili aadressil info@alensa.ee. Alensa-l on
õigus teha müügihindades muudatusi, kuid need muudatused tuleb kajastada
Alensa veebipoes. Me osutame soovi saavutada madalamaid kontaktläätsede hindu
Eestis. Kasutajad saavad teha hinnapakkumisi, kuni teisel veebipoel pakkumine on
kehtiv.
Saadetis sisaldab pakkimise ja kohaletoimetamise kulusid. Hind
on alati lõplik, st koos käibemaksuga. Tarnekulud sõltuvad valitud
kohaletoimetamise meetodist ja makseviisist. Kuna need kulud on märgitud
tellimuse lehel, siis on klient neist teadlik enne oma tellimuse kinnitamist.
Saatmiskulud ei sõltu Teie tellimuse kogusuurusest ja kaalust.
Eripakkumised ja -hinnad kehtivad ostmise hetkel Alensa.ee veebilehel
märgitud tingimustel.
Probleemid maksmisega
- PayPal –
kõigepealt kontrolli oma PayPal-i kontot, kas tehing oli teostatud ja
tehniliste probleemidega pöörduda otse PayPal-i poole. - Kui tehing oli
teostatud, aga ei ilmu Alensa veebilehel, palume kirjutada meile info@alensa.ee and me
kontrollime Ostja makset finantsosakonnas. - Juhul, kui partnerite
makselehekülg ei tööta korrektselt, palume kasutada teist veebilehitsejat (nt
Google Chrome, Internet Edge, Mozilla Firefox jne) või seadet.
Postikulud ja märkused
Makseviis
DHL Omniva pakiautomaat Omniva
(kohaletoimetamine koju)
Kaardimakse €12.99
€3.49 €3.99
Paypal
€12.99 €3.49
€3.99
Maksmine kättesaamisel
- €4.49
€4.99
Detailid:
- Kohaletoimetamise hind sisaldab käibemaksu
- Hind on lõplik ja
sisaldab pakendamist, kohaletoimetamist ja valitud makseviisi
- Saatmiskulud ei sõltu Teie tellimuse kogusuurusest ja kaalust.
Lisateenus: pakikindlustus
Lisatasu eest on võimalik
kindlustada oma pakend. See kindlustus katab pakendid juhul, kui need on kadunud
või kahjustatud transiidi ajal. See tähendab, et niipea kui kinnitame, et Teie
tellimus on mingil viisil kadunud või kahjustatud, saadame kohe uue paki, mis
sisaldab sama kaupa, ilma et oleks vaja algatada allpool kirjeldatud pikka
pretensiooniprotokolli. Kui Teie tellimus sisaldab eritellimusel valmistatud
kaupu, näiteks prille või unikaalseid läätsekombinatsioone, pidage meeles,
et nende ettevalmistamine võtab rohkem aega.
Laos puuduvate toodete
tarneajad
Tänu meie ulatuslikule laole saame 97% laekunud tellimustest
koheselt teele saata. Eriliste kontaktläätsede puhul, mida ei ladustata eriti
tihti, sõltub tarneaeg meie varustajatest. Tellimisprotsessi käigus näeb
Ostja eeldatavat tarneaega pärast seda, kui ta on valinud soovitud läätsede
parameetrid. Palun pange tähele, et üldine "laos olemas" info näitab toote
üldist kättesaadavust meie veebipoes. See ei tähenda tingimata, et Teie
unikaalne parameetrite kombinatsioon on meil laos olemas. Palun arvestage vaid
eeldatava tarnekuupäevaga, mis on näidatud teie tellimuse tarneinfo
rippmenüü kõrval. Juhul, kui teie saadetis peaks viibima, siis me teavitame
teid sellest e-maili teel. Samuti teavitame me teid juhul, kui vaid osa teie
tellimusest on tellimise ajahetkel laos (ja osasid tooteid kahjuks pole veel
laos). Kinnitades ja sooritades maksetehingu nõustub Ostja, et kogu tema
tellimus saadetakse teele vaid siis, kui kõik tooted on laos. Juhul, kui osasid
tellitud tooteid laos ei ole, siis viibib tellimuse saatmine senikaua, kuni me
oleme kõik tooted oma varustajatelt kätte saanud. Laos olevate toodete
saatmine kliendile enne laost puudu olevate toodete kättesaamist on lubatud
vaid erilistel asjaoludel. Ostja võib soovi korral tasuda lisatasu (võrdne
tavalise kohaletoimetamise kuluga), et saada laos olevad tooted varem kätte. Me
jätame endale õiguse muuta tarneaegu igal ajahetkel vastavalt meie
varustajatelt saabuvale ajakohastatud teabele. Me püüame alati edastada
täpset teavet tellimuse esitamise hetkel, kuid me sõltume oma varustajate
tarneaegadest.
Me ei vastuta tarnete viivituste pärast, mis on
põhjustatud meie varustajate poolt. Et tagada võimalikult sujuv
kohaletoimetamine, siis soovitame teil märkida tellimuses ära oma täielik
aadress (tänav, majanumber, postiindeks ja linn) ja telefoninumber, mille kaudu
meie logistilised partnerid saavad Teiega vajadusel ühendust võtta. Me
jälgime teie saadetist ja võtame kasutusele meetmed, kui peaks tekkima
tõrkeid. Niipea kui saadetis on pandud teele, saadame teile vöötkoodi, mis
võimaldab teil oma pakki internetis jälgida. Ärge kahelge meiega ühendust
võtmast, kui märkate tõrkeid Teie paki jälgimisel. Juhul, kui saadetis ei
ole tarnitud, seda saadetakse tagasi Alensa-le või hävitatakse. Ostja ise
tagab saadetise kätte saamist ja kommunikatsiooni logistika firmaga. Hävitud
tooteid Alensa ei asenda ja ei tagasta raha.
Kahjustatud pakend
Kontaktläätsed ja tarvikud tarnitakse piisava suurusega vastupidavas pakendis.
Seetõttu võite olla kindlad, et teie saadetis saabub kahjustamata ja heas
seisukorras. Juhul, kui pakend on siiski kahjustatud, siis soovitame teil seda
mitte vastu võtta ning märkida pakist keeldumise põhjus ära
tarneprotokollis, näiteks nagu "oluline kahju pakendile", "vedeliku leke" jne.
Samuti võtke meiega koheselt ühendust, et me saaksime kiiresti reageerida
probleemile ja organiseerida teile uue pakisaadetise.
Pretensiooni
protokoll
Juhul kui saadetis on kaotud või edastatud vale aadressile,
Alensa esitab kaebust logistika firmale Ostja nimelt. Selleks Alensa-le on vaja
kaks dokumenti: 1) kirjalik allkirjastatud kinnitus Ostjalt, et tema pole
saadetist saanud, mille saadetakse meile 20 päeva jooksul pärast väidetavat
kohaletoimetamist. 2) kinnitus logistika firmalt, et saadetis ei ole käideldud.
Kui nõudmine on protsessis, Alensa alustab raha tagasi protseduuriga või
saadab uut saadetist, seda valib Ostja. Alensa ei jõua saada raha tagasi või
saadetist, kui saadetis on transiidis ja kuller ei nimeta saadetisest kaotuna.
Postikulud
Alensa pakub tasuta saatmist kõigile
kontaktläätsedele, prillidele ja päikeseprillidele!
Kõigi
teiste toodete kohaletoimetamine võib olla tasuta, kui tellimuse summa on €30
või rohkem
Mõnikord Alensa pakub tasuta
kohaletoimetamist soodus kampaaniaga, millega saab tutvuda nii Alensa
veebilehel, kui ka sotsiaalmeedias ja emaili teel. Kampaania kehtivus on alati
mainitud selle reeglis.
Saatmine välismaale
Kaupa tarnitakse vaid
Eesti piires. Selleks, et saata tellimust teise riiki palun kasutage selleks
riigi valikut meie kodulehel.
Saatmine peale maksmist
Pärast müügilepingu jõustumist
komplekteerib Alensa (või kui laos pole, siis tellib partnerilt) tellimuse ning
annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartnerile. Iga toote
juures on eraldi tarneinfo ning see kohaletoimetamise aeg hakkab kehtima
tellimuse summa laekumise hetkest Alensa pangakontole. Makse on teostatud peale
tellimuse vormistamist mitte saatmist. Makse läbi müüdud toodetele peab olema
teostatud otse, et kinnitada oma reserveerimist.
Toodete
lisamine
Meie laos teostatakse suurt tellimuste hulka iga päev ja
mõnikord see ei ole võimalik muuta lõpetatud tellimusi. Juhul, kui Sa soovid
muuta oma tellimust peale maksmist palun kirjuta meile info@alensa.ee. Teie tellimust
peetakse lõpetatud peale maksmist. Kui Ostja soovid lisada teisi tooteid, oleks
lihtsam luua uut tellimust. Kõik kohaletoimetamise maksed rakendatakse eraldi
iga tellimusele.
Kohaletoimetamise ajad
Kohaletoimetamise
viis Orienteeruv kohaletoimetamise aeg
DHL 1-2 tööpäeva
jooksul
OMNIVA
2-3 tööpäeva jooksul
Märkused:
- Juhul kui tellimus
oli teostatud enne keskpäeva, seda saadetakse samal päeval
- Juhul kui
tellimus oli teostatud peale keskpäeva, seda saadetakse järgmisel
tööpäeval
- Juhul kui makstakse panga ülekandega, tellimust
saadetakse järgmisel tööpäeval peale maksekorralduse kinnitus on
kontrollitud meie finantsosakonnas
- Tellimused ei saadeta
nädalavahetusel
- Orienteeriv kohaletoimetamise aeg on arvestatud
päevast, millal saadetis on saadud teel.
- Tasuta kingitused on
tellimustele väärtusega alates 60 EUR
Saadetise
jälgemine
Alensa teostab suurt tellimuste hulka iga päev ja Ostja
vastutab ise oma tellimuse jälgimise eest. Ostjale saadetakse vöötkoodi ja
viidet, kus saab jälgida protsessi online. Juhul, kui Ostja ei saanud selle
info palun võta meiega ühendust info@alensa.ee siin me saadame
vöötkoodi peale nõudmist.
Kohaletoimetamise ajad
Mõned
tooted on spetsiifilised ja neid ei ole laos. Me tellime neid oma parterilt ning
saadame Ostjale. See tähendab, et kohaletoimetamise aeg on pikem (kuni 2-4
nädalat). Kui Ostja valib ja tellib toodet, Ostjale näidatakse orienteeriva
kohaletoimetamise aja veebilehel. Ostja on vastutav kontrollida
kohaletoimetamise aja ise enne tellimuse teostamist. Peale spetsifikatsioonide
valikut Ostjale näidatakse uut orienteeriva kohaletoimetamise aja. „On
laos“ tähendab, et toode pakutakse Alensas, mitte selle, et spetsiifiline
kombinatsioon on hetkel meie laos. Palun tellige ainult sellel juhul, kui
kohaletoimetamise aeg sobib Sulle. Lõplik kohaletoimetamise aeg näidatakse
Ostukorvis ja Tellimuse kinnituse emailis. Meie saadame saadetist ainult kui
kõik tellitud tooted on saadaval. Alensa saab muuta orienteeriva
kohaletoimetamise aja peale tellimuse kinnitamist.
Garantii ja kauba tagastamine
24-kuuline garantiiperiood algab siis,
kui toode on jõudnud Ostjani. Juhul kui ostetud tootele, selle pakendile või
kasutusjuhendile on märgitud seadusel põhinev kehtivusaeg, lõpeb garantii
sellel kuupäeval. Me müüme tavaliselt kontaktläätsi, mille aegumiskuupäev
on pikem kui 24 kuud. Kõikide toodete kõlblik-kuni kuupäevad on nähtavad
meie internetipoe veebilehel. Küsimuste korral palun võtta ühendust meie
klienditoega e-maili teel info@alensa.ee.
Kinkekaardiga tasutud tellimuse väljanõudmine
Vautšeriga
tasutud tellimusele kaebuse korral tagastatakse Vautšeriga tasutud summa
krediidi vormis Vautšeri rakendanud Ostja kliendikontole.
Kui ostu eest
tasuti Vautšeri ja rahaga (lisamakse), saab Ostja ise otsustada, kuidas ta
soovib lisatasu tagastada (Ostja pangakontole või ka krediidina
kliendikontole).
Päikeseprillide ja retsepti alusel väljastatavate
prillide tagastamine:
Meie prillidele kehtib garantii kaks aastat. Kaupa
ei tohi kasutada ega kahjustada. Originaalpakendeid ei tohi hävitada. Kui
soovite tagastada või vahetada päikeseprille või prilliraame, nõuame, et
tagastaksite kogu toote, sh toss, karp, kõik karbi sees olevad osad,
puhastuslapid ja kõik identifitseerimiskleebised või sildid. Teisisõnu peab
toode olema täpselt samas seisukorras, nagu see oli kättesaamisel. Toodet
peetakse mittetäielikuks ilma nimetatud elemendita. Puuduvate või kahjustatud
esemete korral pole tagastamine või vahetamine võimalik. Täname Teid mõistva
suhtumise ja nõuetele vastavuse eest.
Päikeseprillid, prilliraamid ja
prillid tarnitakse optimaalses seisukorras ning enne lähetamist on kontrollitud
nende kvaliteet. Harvadel juhtudel, kui üks neist peaks saabuma kahjustatult
või tal on kohe puudusi, pöörduge meie klienditeenindusele ja vaatame juhtumi
läbi. Kaebused ebaõigest kasutamisest, valest hooldusest või tavapärasest
kandmisest ja sagedasest kasutamisest põhjustatud kahjude korral ei kuulu
hüvitamisele. Kliendi enda tekitatud kahju eest ei saa anda täiendavaid
allahindlusi ega hüvitist.
Retseptiklaasid on valmistatud konkreetsete
individuaalsete nõuete alusel ja seetõttu nad ei kuulu tagastamisele. Ainult
prilliraamid kvalifitseeruvad võimalikuks tagasimakseks. See tingimus kehtib
alates prillide tasumisest , olenemata saatmisstaatusest.
Samuti tunnistab ostja, et eraldi prilliraami ostmisel ei vastuta
müüja prilliraami kahjustuste eest, mis on põhjustatud klaaside
ebaprofessionaalsest lihvimisest kolmanda isiku poolt.
Kaebused ja
kauba tagastamine
Juhul kui soovite tagastada kahjustatud või defektiga
toodet, soovitame asetada see tugevasse karpi ning saata see tähitud kirjana,
et vältida selle kahjustamist transpordi käigus. Pakendist välja võetud
(või kasutatud) kontaktläätsede tagastamisel asetage need
läätsehooldusvedelikuga täidetud kindlalt suletud konteinerisse, et
vältida läätsede kuivamist. Kuna iga tagastamine on ainulaadne, siis
soovitame Teil esmalt kontakteeruda meie klienditoega, et teavitada meid
tagastamise tagamaadest (kui mitu kontaktläätse tagastatakse, kas pakend oli
avatud või avamata, partiinumber...). Toote tagastamisel lisage sellele kiri
defekti kirjeldusega ja soovitud lõpptulemusega (uus saadetis,
rahatagastamine). Veendu, et kui saadad toodet meile tagasi, Sina saad postis
vöötkoodi, millega võid jälgida oma saadetist! Meie klienditeenindus küsib
Sinult selle koodi juhul, kui midagi juhtub Sinu tagastusega.
Pildid
veebilehel on illustratiivsed ning näitavad, kuidas reaalselt näevad välja
tooted pakutud e-poes, aga mitte pildid, mida kasutaja saab kätte. Pildid
võivad sisaldada vöötkoodi, seerianumbrit, aegumiskuupäeva jne, aga tellitud
tootel on tavaliselt teised numbrid ning parameetrid. Mõned meie tooted on
toodetud erinevates kohtades, kes omab üks originaalne tootja. Tootepildil
võib olla mainitud üks koht, aga Sulle saadetakse toodet, mille tootmise
aadress on teine. Järgmised asukohapõhised/ajapõhised/unikaalsed
identifikaatorid, ei tähenda, et saadud toode on midagi vale. See ei saa olla
kaebuse põhjuseks.
Me ei võta vastu kaebusi prillide kohta, kui neid
ei ole kasutatud õigesti vastavalt kasutusjuhendile või kui need on
kahjustatud prillide ebaõige hoolduse tõttu (nt puhastades prille lapiga, mis
ei ole spetsiaalselt loodud prillide jms puhastamiseks. Samuti ei ole
abikõlblikud prillide kahjustused ekstreemsete temperatuuride (nt saun, köetud
auto jne) või agressiivsete/abrasiivsete ainete tõttu (juuksetooted,
merevesi jne) pretensioonide eest. Prillide garantii ei kata sagedasest
kasutamisest tekkinud defekte.
Kaebusi vale toote kättesaamise
eest saab esitada ainult 30 päeva jooksul pärast selle toote tarnimist
. Kaebusi, mis on esitatud hiljem kui 30 päeva pärast toote
kättesaamist, enam vastu ei võeta. Seetõttu soovitame Teil oma toodet kohe
pärast kättesaamist kontrollida ja vea korral võtta meiega ühendust.
Kui kahtlustate retseptiprillides vigaseid klaase:
Kui Te
arvate, et prilliklaaside kvaliteet on puudulik või kui Teie klaasid on mingil
viisil defektsed, võite neid saata kvaliteedikontrolli. Kui avastatakse
defekt või kui seda peetakse ebakvaliteetseks, asendame klaasid või tagastame
need tagasi.
Ühe nägemisega retseptiprillide
kvaliteedinõuete osas pöörduge kõigepealt meie klienditeeninduse poole ja
veenduge, et lisage kehtiv prilliretsept - mitte vanem kui 1
aasta. Kvaliteedikontrolli läbiviimisel on prilliretsept vajalik, et
kontrollida, kas ostetud prillide dioptrid vastavad Teie tegelikule retseptile
või mitte. Teil palutakse tagastada kogu kaup (prilliraam, prilliklaasid,
komplektis olevad aksessuaarid, kõik sildid või infolehed jne.). Ärge
eemaldage prilliklaase raamilt!
Multifokaalsete/progressiivsete klaaside kvaliteedinõuete
osas pöörduge kõigepealt meie klienditeeninduse poole ja lisage kehtiv
prilliretsept - mitte vanem kui 1 aasta. Lisage ka foto, millel on
nähtav prillid kandmas (kasutamiseks parema tsentreerimise jaoks) ja
foto küljelt, millel on nähtav prillid kandmas (raami nurka
parendamiseks). Palutakse Teil kogu kaup tagastada (prilliraam, prilliklaasid,
aksessuaarid, kõik infolehtede sildid, väikesed sinised paberkotid, sinine
kaart jne.). Ärge eemaldage prilliklaase raamilt! Palun saatke reklaamitud
prillid tagasi originaalkarbis koos puhastuslapiga.
Tagastusi,
mida on muudetud ja/või millel puuduvad komponendid, ei saa aktsepteerida. Enne
prillide tagastamist palun alati pöörduge meie klienditeeninduse poole!
Tagastamise töötlemise aeg
Alensa peab kinnitama,
kui oleme Teie tagastatud kaubad kätte saanud, ja teavitab Teid uue tellimuse
olekust emaili kaudu. Püüame kõik tagastamised kontrollida 30 päeva jooksul.
Võtke ühendust meie klienditeenindusega küsimuste korral.
Pange
tähele, et päikeseprillide originaal- ja kahjustamata pakenditesse tagastamine
võtab pisut kauem aega. Selle põhjuseks on asjaolu, et tagastatud
päikeseprillide autentsust ja seisukorda peab kõigepealt põhjalikult uurima
ja kontrollima meie peamine varude osakond.
Ostja nõustub arvestama iga
tagastamise jaoks vajalikku töötlemisaega.
Defektiga
kontaktläätsed
Kui teil on mingeid kaebusi oma läätsede kvaliteedi
osas (silmade punetus, nägemise hägustumine, ebamugavustunne, kuivus), siis me
saadame läätsed oma varustajale, kes seejärel käivitab põhjaliku läätsede
kvaliteedi analüüsi. Pange tähele, et see protsess võib aega võtta kuni
kuuaega, kuna me ootame tootjalt lõpptulemust.. Mõned läätsed tuleb
vajadusel saata kontrolli välismaale, mis võib mõjutada kogu protsessi
pikkust. hoolimata igasugustest väidetest. käsitletakse 30 päeva jooksul.
Juhul, kui leitakse viga tootmises, siis me saadame teile uued läätsed tasuta.
Kui aga tootmisviga ei leita, siis me ei saa tagastada teile raha läätsede
eest ega saata teile uusi läätsi.
Kui defekt ilmneb kuue kuu jooksul
pärast selle kättesaamist ja see on selgelt tuvastatud kui tõeline puudus,
loetakse kaup kättesaamisel defektseks. Ostjal on õigus kasutada defekti
pretendeerimise õigust 24 kuu jooksul alates toote kättesaamisest.
Sain kontaktläätsed vale tugevusega
Alati võta ühendust meie
klienditeenindusega, kui said kontaktläätsed vale tugevusega. Palume pakend
mitte avada! Kui see on meie viga ning saatsime Sulle valed kontaktläätsed
siis tagastame Sulle raha või saadame uued läätsed täiesti tasuta. Juhul,
kui Sina tellisid valed läätsed ning tellimuse jooksul oli juba selge, et
tugevus ei sobi Sinu kontaktläätsede retseptile siis Alensa saab ainult
vahetada läätsed või tagastada raha, kui läätse pakend ei olnud avatud.
Palume olla väga ettevaatlik, kui teete tellimuse meie veebilehel. Palume minna
silmaarsti juurde vähemalt kord aastas, et uuendada retsepti. Alensal on õigus
küsida Teie poolt retsepti kontaktläätsedele, mis on mitte vanem kui üks
aasta.
Rahulolematus uue kontaktläätsede kaubamärgiga
Üleminekul uuele kontaktläätsede brändile (ka juhul kui seda on soovitanud
silmaarst) võib kaasneda terviserisk ning uus bränd ei pruugi kandjale sobida.
Sellisel juhul ei vastuta Müüja kontaktläätsede vahetamisel kaasneda
võivate tervisekomplikatsioonide ega ebamugavuste eest. Me soovitame alati
konsulteerida oma silmaarsti või optikuga, enne kui proovite uusi läätsi. Iga
kasutaja võib reageerida erinevalt sama tüüpi läätsedele. Selliseid
läätsi saate te tagastada vaid juhul, kui pakend on avamata ja kahjustamata.
Rahulolematus värviliste läätsede efektiga
Kontaktläätsede
kandmise lõplik efekt on väga subjektiivne ja sõltub paljudest tingimustest.
Esiteks sõltub tulemus teie silmade loomulikust värvist. Teiseks peab
arvestama väliste teguritega, nagu näiteks valgustingimused, meik ja rõivaste
valik. Samuti katavad erinevat tüüpi värvilised läätsed (loomulikku värvi
tugevdavad või läbipaistmatud) loomuliku silmavärvi erineval määral. Kuna
iga üksiku juhtumi puhul pole võimalik ennustada tulemust, siis ei saa me
kahjuks pakkuda raha tagasimakse võimalust juhul, kui te pole oma värviliste
läätsede efektiga rahul.
Kaebused - päikeseprillid, prilliraamid,
prillid
Päikeseprillid, prilliraamid, prillid on alati kontrollitud
kvaliteedile enne saatmist meie klientidele. Väga harva võib juhtuda, et toode
saabub Teile defektiga. Kui see juhtub, palume võtta ühendust meie
klienditeenindusega ning me katsume Teid aidata ja leida parimat lahendust.
Kaebused, mis on seotud vale või sageda kasutamisega, on ignoreeritud ning me
ei saa tagastada raha toode eest. Me ei paku lisasoodustusi või hüvitisi
juhul, kui klient hävitas toodet.
Lepingu
tühistamine
Ostulepingust taganemine
Ostjal on õigus leping tühistada 30
päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Lepingu tühistamise korral tuleb
ostjal järgida allolevaid tingimusi:
Tagastatud kaup peab olema
täielik
Kaupu ei tohi kasutada ega kahjustada. Originaalpakendit ei
tohi avada. Kui tarbija avab originaalpakendi, ei saa toodet enam hügieeni ja
ohutuse põhjusel kasutada. Sellist toodet ei saa enam müüa ja seetõttu seda
ei saa tagastada. Siia alla ei kuulu päikeseprillid ja prilliraamid. Kui
soovite päikeseprille või prilliraame tagastada või vahetada, seda saab teha
30 päeva jooksul pärast kauba kättesaamise kuupäeva. Sellel juhul nõuame,
et tagastaksite kogu toote, sealhulgas prillikoti, väliskasti, vahetükid,
puhastuslapid ja kõik identifitseerivad kleebised või sildid. Toodet peetakse
mittetäielikuks, kui pole kõiki neid kaupu siis seda ei tagastata ega
vahetata. Täname mõistva suhtumise ja vastavuse eest.
Retseptiklaasid
on valmistatud konkreetsete individuaalsete nõuete alusel ja seetõttu nad ei
kuulu tagastamisele. Ainult prilliraamid kvalifitseeruvad võimalikuks
tagasimakseks. See tingimus kehtib alates prillide tasumisest ,
olenemata saatmisstaatusest.
Nõutavad dokumendid
Palun lisage
kauba tagastamisel meie poolt väljastatud müügitõend, selle koopia või
tellimuse number. Ärge unustage lisada ka oma pangakonto numbrit.
Tooted tuleb tagastada nende algupärases seisundis
Tagastatavad
tooted soovitame saata tugevast kartongist karbis, mitte ümbrikus (k.a juhul
kui tegemist on turvaümbrikuga). Me ei ole kohustatud vastu võtma transpordil
kahjustada saanud tooteid. Lepingu tühistamisel on kõiki sellekohaseid
nõudeid täitnud kliendil õigus rahasumma täies ulatuses tagasi saada (sh
postikulud). Ostja kannab ainult toote tagastamisega seotud postikulud.
Tagastatav rahasumma kantakse kliendi pangakontole 2-10 päeva jooksul alates
kättesaamise päevast, juhul kui kaup on edasimüügiks sobivas seisundis.
Vautšeriga tasutud tellimuse ostulepingust taganemise korral
tagastatakse Vautšeriga tasutud summa krediidi vormis Ostja kliendikontole.
Kui ostu eest tasuti Vautšeri ja rahaga (top-up), saab Ostja ise otsustada,
millises vormis ta soovib lisatasu tagastada (Ostja pangakontole või ka
krediidi vormis kliendikontole).
Privaatsuseeskirjad
Isikuandmete kaitset ja töötlemist reguleerib järgmine privaatsuspoliitika
.