Postikulud ja märkused

Transpordi hind

DHL Express

Kõik tellimused

€12.99

Omniva (kohaletoimetamine koju)

Kõik kontaktläätsed, prillid, päikeseprillid

Tasuta

muud tellimused üle 30 eur

Tasuta

muud tellimused alla 30 eur

€3.49

Omniva pakiautomaat

Kõik kontaktläätsed, prillid, päikeseprillid

Tasuta

muud tellimused üle 30 eur

Tasuta

muud tellimused alla 30 eur

€3.49

UPS Express

Kõik tellimused

€10.49

Alensa pakub tasuta saatmist kõigile kontaktläätsedele, prillidele ja päikeseprillidele!

Kõigi teiste toodete kohaletoimetamine võib olla tasuta, kui tellimuse summa on €30 või rohkem

Märkused:

  • Käibemaks on juba hinna sees
  • Hind on lõplik ja sisaldab pakendamist, kohaletoimetamist ja valitud makseviisi
  • Transpordi hind ei sõltu Teie tellimuse suurusest või kaalust
  • Tellimuse pannakse teele, kui tellimus on makstud
  • 1€ lisatakse erineva kohaletoimetamise viisi eest

Tarnimine väljaspool Eestit

Alensa.ee ei saa tarnida väljaspool Eestit. Palun minge www.alensa.eu, et tellida teisest riigist.

Toodete lisamine

Meie laos teostatakse suurt tellimuste hulka iga päev ja mõnikord see ei ole võimalik muuta tellimust enne saatmist. Juhul, kui Sa soovid muuta oma tellimust peale maksmist palun kirjuta meile info@alensa.ee . Teie tellimust peetakse lõpetatud peale maksmist. Kui Ostja soovid lisada teisi tooteid, oleks lihtsam luua uut tellimust. Kõik kohaletoimetamise maksed rakendatakse eraldi iga tellimusele.

Lisateenus: pakikindlustus

Lisatasu eest on võimalik kindlustada oma pakend. See kindlustus katab pakendid juhul, kui need on kadunud või kahjustatud transiidi ajal. See tähendab, et niipea kui kinnitame, et Teie tellimus on mingil viisil kadunud või kahjustatud, saadame kohe uue paki, mis sisaldab sama kaupa, ilma et oleks vaja algatada allpool kirjeldatud pikka pretensioonipro­tokolli. Kui Teie tellimus sisaldab eritellimusel valmistatud kaupu, näiteks prille või unikaalseid läätsekombinat­sioone, pidage meeles, et nende ettevalmistamine võtab rohkem aega.

Tarneaeg

Transpordi firma Orienteeruv kohaletoimetamise aeg
DHL Express 1 - 2 tööpäeva peale saatmist
Omniva 2 - 3 tööpäeva peale saatmist
UPS Express 1 - 2 tööpäeva peale saatmist

Märkused:

  • Juhul kui tellimus oli teostatud enne keskpäeva, seda saadetakse samal päeval
  • Juhul kui tellimus oli teostatud peale keskpäeva, seda saadetakse järgmisel tööpäeval
  • Tellimuse vöötkood ja jälgimislink on saadetud Sulle e-mailiga peale saadetise saatmist
  • Me ei pane tellimusi teele laupäeval ja pühapäeval
  • Orienteeriv kohaletoimetamise aeg on arvestatud päevast, millal saadetis on pandud teele

Laos puuduvate toodete tarneajad

Tänu meie ulatuslikule laole saame 97% laekunud tellimustest koheselt teele saata. Eriliste kontaktläätsede puhul, mida ei ladustata eriti tihti, sõltub tarneaeg meie varustajatest, mis võib võtta paar nädalat aega.

Tellimisprotsessi käigus näeb Ostja eeldatavat tarneaega pärast seda, kui ta on valinud soovitud läätsede parameetrid.

Alensa non-stock products delivery times Alensa non-stock products delivery times

Peale sobivate parameetrite valikut, Sina pead nägema kohaletoimetamise aja. Palun pange tähele, et üldine „laos olemas“ info näitab toote üldist kättesaadavust meie veebipoes. See ei tähenda tingimata, et Teie unikaalne parameetrite kombinatsioon on meil laos olemas. Palun arvestage vaid eeldatava tarnekuupäevaga, mis on näidatud teie tellimuse tarneinfo rippmenüü kõrval. Juhul, kui teie saadetis peaks viibima, siis me teavitame teid sellest e-maili teel. Samuti teavitame me teid juhul, kui vaid osa teie tellimusest on tellimise ajahetkel laos (ja osasid tooteid kahjuks pole veel laos).

Tellimused, mis sisaldavad mõlemaid laos olevaid ja puuduvaid tooteid

Peale sobivate parameetrite valikut ja enne maksmist, palume pöörata Teie tähelepanu terve tellimuse kohaletoimetamise ajale.

Alensa non-stock products delivery times basket Alensa non-stock products delivery times basket

Kinnitades ja sooritades maksetehingu nõustub Ostja, et kogu tema tellimus saadetakse teele vaid siis, kui kõik tooted on laos. Juhul, kui osasid tellitud tooteid laos ei ole, siis viibib tellimuse saatmine senikaua, kuni me oleme kõik tooted oma varustajatelt kätte saanud. Laos olevate toodete saatmine kliendile enne laost puudu olevate toodete kättesaamist on lubatud vaid erilistel asjaoludel. Ostja võib soovi korral tasuda lisatasu, et saada laos olevad tooted varem kätte. Me jätame endale õiguse muuta tarneaegu igal ajahetkel vastavalt meie varustajatelt saabuvale ajakohastatud teabele. Me püüame alati edastada täpset teavet tellimuse esitamise hetkel, kuid me sõltume oma varustajate tarneaegadest.

Probleemid kohaletoimetamisega

DHL Express transpordi viisu juhul saadetise kättesaamisel tuleb kinnitada saadetist allkirjaga. Palun veenduge, et keegi on kohaletoimetamise aadressil tööpäeva jooksul esmaspäeval - reedel.

Me ei vastuta tarnete viivituste pärast, mis on põhjustatud meie varustajate poolt. Et tagada võimalikult sujuv kohaletoimetamine, siis soovitame teil märkida tellimuses ära oma täielik aadress (tänav, majanumber, postiindeks ja linn) ja telefoninumber, mille kaudu meie logistilised partnerid saavad Teiega vajadusel ühendust võtta. Me jälgime teie saadetist ja võtame kasutusele meetmed, kui peaks tekkima tõrkeid. Niipea kui saadetis on pandud teele, saadame teile vöötkoodi, mis võimaldab teil oma pakki internetis jälgida. Ärge kahelge meiega ühendust võtmast, kui märkate tõrkeid Teie paki jälgimisel.

Juhul, kui saadetis ei ole tarnitud, seda saadetakse tagasi Alensa-le või hävitatakse. Ostja ise tagab saadetise kättesaamist ja kommunikatsiooni logistika firmaga. Hävitud tooteid Alensa ei asenda ja ei tagasta raha.

Pretensiooni protokoll

Juhul kui saadetis on kaotud või edastatud vale aadressile, Alensa esitab kaebust logistika firmale Ostja nimelt. Selleks Alensa-le on vaja kaks dokumenti: 1) kirjalik allkirjastatud kinnitus Ostjalt, et tema pole saadetist saanud. 2) kinnitus logistika firmalt, et saadetis ei ole käideldud.

Kui nõudmine on protsessis, Alensa alustab raha tagasi protseduuriga või saadab uut saadetist, seda valib Ostja. Alensa ei jõua saada raha tagasi või saadetist, kui saadetis on transiidis ja kuller ei nimeta saadetisest kaotuna. Iga logistika firmas kehtib otsustele protokollist erinev otsuste tegemise sisemenetlus, mis võib võtta kuni 21 päeva. Kui olete ostnud meie pakikindlustuse, saame uue paki kohe välja saata ja Te ei pea ootama, kuni Teie avaldus on menetletud.

Kahjustatud pakend

Kontaktläätsed ja tarvikud tarnitakse piisava suurusega vastupidavas pakendis. Seetõttu võite olla kindlad, et teie saadetis saabub kahjustamata ja heas seisukorras.Juhul, kui pakend on siiski kahjustatud, siis soovitame teil seda MITTE VASTU VÕTTA ning märkida pakist keeldumise põhjus ära tarneprotokollis, näiteks nagu „oluline kahju pakendile“, „vedeliku leke“ jne. Samuti võtke meiega koheselt ühendust, et me saaksime kiiresti reageerida probleemile ja organiseerida teile uue pakisaadetise.

Kommentaarid (17)

Kas Sul on küsimus?
Jaak

Tere. Tellisin prillid 11.07 ,minuni need jõudnud pole.

Vastus info@alensa.ee

Täname, et võtsite meiega ühendust.🙂 Palun saatke mulle oma tellimuse number, et me saaksime kontrollida teie tellimuse kohaletoimetamist. Kohaletoimetamine võtab 2-3 tööpäeva pärast saatmist.✅

Faina

В Латвию доставку делаете ?

Vastus info@alensa.ee

Очень приятно что связались с нами. Мы тоже очень рады что Вас интересует наши услуги. Меня завут Юстина постараюсь помочь Вам как сможу. 🙂

Пожалуйста, сделайте заказ в нашем латвийском магазине, и мы доставим его в Латвию: https://www.alensa.lv/

Igor Stseglakov

Tere! Kas 14-päävane tagastuse reegel kehtib? Tänan.

Vastus info@alensa.ee

Tere, täname küsimuse eest. Jah, Alensas pakume 14-päevast tagastusgarantii, see kehtib prillide raamidele ja päikeseprillidele. Täpsemat infot saame anda, kui annate teada, millisest konkreetsest tootest olete huvitatud. Palun võtke meiega ühendust emaili teel info@alensa.ee

Marika

Tere. Tellisin teilt prillid.Arusaamatuks jäi pisiasi millal ma neid oodat võin. Ette tänades Marika

Vastus info@alensa.ee

Tere, täname küsimuse eest. Palun saatke oma tellimuse number aadressile info@alensa.ee ja me täpsustame Teie tellimuse kohaletoimetamise aja.

Heli

Tere- Ma tellisin Ocuvite Lutein Forte. Mul jäi arusaamatuks kuidas maksta ja tellida. sai tellitud vist 2 komplekti. kuid soovin vaid ühte. Päikest Heli

Vastus info@alensa.ee

Tere, Heli, Kontrollime Teie tellimust ja võtame Teiega ühendust emeili teel. Täname Teie kirja eest! 😉

Aivar

Tere.Ostu tegemisel tuli panga kontotle proneering.Sain ilusti prillid kätte,koos arvega.Ei tea kas pean arve veel maksma,või läheb proneering ise maha.Tellimuse id-830112800.Ette tänades.

Vastus info@alensa.ee

Meil on kahju, et Teil tekkis probleem maksmisega meie veebilehel, meie klienditeenindus võtab Teiega ühendust ja aitab Teid tellimuse lõpule viia.

Kaili

Mul jäi arusaamatuks, kuidas ma saan tellida teilt prille mulle väljastaud retsepti alusel. Teie avalehel on kirjas sellise võmaluse olemasolu.

Vastus info@alensa.ee

Meil on hea meel, et olete huvitatud meie toodetes.🙂 Saatke palun meile oma prilliretsepti pilti - info@alensa.ee. Siis aitavad meie optikud tellimisel.

Klaus

Tere, Ma tellisin prillid. Kas mina saaks omniva koodi, et jälgida paki liikumist? Lugupidamisega, Klient

Vastus info@alensa.ee

Tere, täname Teid tellimuse eest. Niipea kui Teie tellimus lähetatakse, saate Omniva jälgimislink. Saatsime Teile rohkem teavet Teie isiklikule e-posti aadressile.

Rezida Jangirova

Tere. Kas on võimalik kohapealt osta? Meil on vaja hommseks!

Vastus info@alensa.ee

Suur aitäh Teie küsimuse eest. Kahjuks töötame ainult veebis.

Jelena

Tere! Tegin oma tellimuse 27.08 aga siiani pole saanud mingit infot ega kirja selle kohta

Vastus info@alensa.ee

Tere! Soovime teatada, et Teie tellimus on kinnitatud ja pandud teele, nii et saate selle kiiresti kätte. Saatsime Teile rohkem infot isiklikule e-posti aadressile. Kontrollige oma spam kasti, et näha, kas sinna läksid tellimuse kirjad. Küsimuste korral, võtke palun meiega ühendust. Aitäh

Karolin

Tere, ma sooviks tellisa teie e-poest päikeseprille aga kahjuks ei õnnestu makse. Kas mul oleks võimalus tulla kohapeale ja maksta?

Vastus info@alensa.ee

Tere, Karolin, täname Teid tellimuse eest. Meil on kahju, et esimesel katsel makse ei õnnestunud. Võite maksta kättesaamise korral, või teha pangaülekannet.

Peep

Tervist, tegin eile ostu kell 09:00, makse õnnestumise kohta sain emaili, rohkem infot pole edastatud, kolmanda lehe pealt üritan lihtsalt päikeseprille saada, raha võetakse aga mingit edasist infot ei anta? DHL numbrit pole, 1-2 päeva lubati? Tellimus, 830102032... Mis lood tagastuse või raha tagasisaamisega oleks?

Vastus info@alensa.ee

Ärge muretsege tellimuse pärast. Eeldatava väljastamise kuupäeva antakse tavaliselt prillide kõrval, seega peaksite tarneaega arvestama eeldatavast väljasaatmise päevast. Niipea kui Teie tellimus lähetatakse, saate DHL-i jälgimislink ja tellimus toimetatakse järgmisel päeval DHL-iga. Saatsime Teile rohkem teavet Teie isiklikule e-posti aadressile.

Elmo

Ma ei saa aru, kas mu tellimus läks läbi ja kui läks, siis millal ma nägijaks saan? Sry, kirjutan kompamisi

Vastus info@alensa.ee

Tere! Soovime teatada, et Teie tellimus on kinnitatud ja pandud teele, nii et saate selle kiiresti kätte. Saatsime Teile rohkem infot isiklikule e-posti aadressile. Kontrollige oma spam kasti, et näha, kas sinna läksid tellimuse kirjad. Küsimuste korral, võtke palun meiega ühendust. Aitäh

Olga Sumina

Здравствуйте. Я заказала у вас раствор для линз Bio True 13 апреля . Оплатила заказ, а счет на е-мэйл мне не пришел. Сообщите пожалуйста в каком состоянии мой заказ. В моей оплате в примечаниях указан номер 19800 . Ольга

Vastus info@alensa.ee

Добрый день, Ольга, Спасибо что связались с нами. Вы очень скоро получите свой заказ. Мы послали вам всё информацию на элелктроную почту. Может быть ошибка появилось Вшем електронам адресесе ...

Tonū

My order was placed before noon*

Tonū

My order for in stock item was placed before noon but I didn't receive DHL information on the same day?

Vastus info@alensa.ee

Hello, thank you for buying in our shop. You will still get the email from DHL by the end of a day. Delivery with DHL takes 1-2 working days, so you will get your order latest tomorrow.

Merle

Tere, miks ei saa Teie lehel maksta tavalise Maestro kaardiga. Valikus see on aga ei toimi.

Vastus info@alensa.ee

Tere! Meil on kahju, kuid me ei aktsepteeri Maestro kaarte. Võite maksta Visa või Mastercardiga.