Täname, et külastasite Alensa.ee
kodulehekülge. Alensa.ee on osa Alensa võrgustikust, mis pakub kvaliteetseid
ja originaalseid kontaktläätsesid ning nendega seotud tooteid kogu Euroopas.
Veebileht sisaldab kogu infot, tingimusi ning eeskirju, millega Sina, Alensa
veebilehe Kasutaja, Ostja ja Tarbija nõustud veebilehe kasutamisel ja teenuse
maksmisel. Enne ostu teostamist, Sina näed viidet Reeglite ja Tingimuste
tutvumiseks ja nõustumiseks, mille kohustud märkima loetuks tellimuse
realiseerimisel. Rohkem infot saab leida Alensa veebilehel. Alensal on õigus
refereerida informatsioonile ja oletada, et kasutaja on infoga tutvunud ja
saanud kõigest aru.
Miks tellida kaubad meilt?
★ Originaaltooted
volitatud tootjatelt madalaima hinnaga
★ Kiire ja aus kaupade
tagastamine
★ Aktsepteerime KÕIGI avamata toodete tagastamist kuni 30
päeva jooksul alates toote kättesaamise kuupäevast
★ Küsimuste
korral võite meiega igal ajal ühendust võtta e-maili aadressil
info@alensa.ee või telefoni
teel +3726148022
★ Meil on suur ladu, mis võimaldab meil kaubad
viivitamatult teele panna
★ 2014. aastal lähetasime üle 200,000
saadetise
Sissejuhatavad sätted
Alltoodud põhimõtted ja tingimused kehtivad Alensa.ee veebipoes ostlemisel.
Põhimõtted ja tingimused defineerivad ja täpsustavad lepingusuhteid Ostja ja
Müüja vahel. Kõik lepingusuhted lähtuvad Tšehhi Vabariigis kehtivatest
juriidilistest õigustest. Kõik lepingulised suhted, mis seonduvad tarbijaga,
kuid ei ole käeolevas tekstis märgitud, on reguleeritud Tšehhi
Tsiviilõigusseadustikuga (Act No. 89/2012 Coll.) ja Tarbijakaitse Aktiga (Act
No. 634/1992 Coll.). Kui lepinguosapooleks on äriettevõte, reguleeritakse
kõiki lepingulisi aspekte, mis ei ole defineeritud käesolevas tekstis, Tšehhi
Kaubandustegevuse seadustiku (Act No. 513/1991 Coll.) kõigil parandatud
juhtudel. Müüjal (Alensa) on õigus tühistada tehingut ja saata Ostjale raha
tagasi tellimustele rohkem kui 10 tootega.
Haldaja
Veebipoodi
Alensa.ee haldab
ALENSA, s.r.o.,
Českomoravská 2408/1a,
190
00 Praha 9,
VAT number: CZ27179681
Alensa kodulehe kasutamise
tingimused ja reeglid
Alensa veebilehe
kasutamine peab olema legaalne: - Kohalikud, rahvuslikud ja rahvusvahelised
reeglid ei pea olema murdud - Kelmus, kahju ja mitte sobiv reklaam on keelatud -
Ilmne seksuaalne sisu või vihane, vägivaldne, diskriminatsiooni informatsioon
jne on keelatud - Teise identsuse kasutamine ei ole lubatud Kasutajad võivad
kirjutada kommentaare meie veebilehel. Samuti jätab Alensa endale õiguse oma
äranägemisel eemaldada mistahes tooteid puudutavad
kommentaarid.
Kriminaalkuritegu ja tehniline
kuritarvitus
Kasutaja peab kasutama Alensa veebipoodi üksnes
seadustele ja headele tavadele vastavatel eesmärkidel ning Kasutaja
vastutab ise Alensa veebipoe kasutamiseks eeldatava seadmete ja tarkvara eest.
Ärge edastage viiruseid, pahavara ega
teisi pahatahtlikke või
destruktiivseid koode. Ärge levitage sisu, mis kahjustab või segab Alensa või
teiste võrkude,
serverite või muude infrastruktuuride tööd. Kõigist
kriminaal kuritarvitusest teavitatakse vastavatele asutustele
järgnevate
kohtuskäimisega.
Alensa ei ole vastutav kuritegu eest juhul kui Alensa
veebileht oli ohustatud tarkvara või digitaalse
rünnakuga.
Soodutuste reguleerimine
Meie "sõprade
soodustus" (dealer soodustuse süsteem) enam ei kehti alates 31.12.2018.
Krediit, mis oli saavutatud enne 31.12.2018 võib kasutada kuni see on
kulutatud.
Soodustusi ei saa kombineerida, kasutada saab ühte soodustust
korraga. Kontrollimiseks, mis koodi sa kasutad, vaate väljale "Sooduskood" Sinu
ostukorvis.
Allahinnatuid tooteid ei saa kombineerida teiste
soodustustega. Toode allahindlusel saab tuvastada läbikriipsutatud või
läbikriipsutatud hinna, mis asendatakse alandatud hinnaga. Kahjuks, promokoode
ja lisasoodustusi ei saa lisada allahinnatud toodetele.
Tellimused
Ostuleping loetakse sõlmituks, kui Ostja kinnitab
oma tellimuse interneti tellimuslehel. Tellimust võib kinnitada ka telefoni
teel. Kui Ostja ei märgi eraldi „Märkused müüjale“ väljal, et soovib
tehingu ja pakendi infolehte prinditud kujul, nõustub ta, et need saadetakse
talle üksnes elektrooniliselt. Tellimuse esitamisel Alensa.ee veebilehel
teadvustab Ostja, et on lugenud käesolevaid põhimõtteid ja tingimusi ning
nõustub nende täitmisega. Ostjal on võimalus eristada kohaletoimetamise
aadress tellimuse sisseandmise aadressist ning lisada tellimuslehele märge.
Nimetatud üksikasjad lisatakse automaatselt maksedokumenti.
Ostu
sooritamine
Klient tellib kaupa vastavalt lähtudes veebilehel avaldatud
informatsioonist, tuues välja toote omaduse info ning tellitavate toodete
koguse. „Osta“ nuppu vajutades esitab Klient siduva ostutellimuse ostukorvis
olevatele kaupadele. Eelnevalt tuleb kliendil nõustuda käesolevate
tingimustega, kinnitades oma nõusolekut linnukesega ning lisades tingimused
tellimusele. Samuti Klient kinnitab, et tema poolt esitatud informatsioon on
korrektne ja samasugune nagu raviretseptis Kasutaja silmaarstilt. Sina kinnitad,
et raviretsept oli kirjutatud mitte rohkem kui 12 kuud tagasi. Kasutaja annab
oma nõusolekut Alensa-le, et vajadusel meil on õigus võtta ühendust Kliendi
silmaarstiga. Kasutaja teab, et ta peab regulaarselt minema arsti kontrollile ja
omandama retsepti õigeaegselt. Alensa ei ole vastutav järelnähu eest, kui
Kasutaja ei järgi raviretsepti.
Maksekinnitus ja tšekk
Kui Kasutaja ei maini “Märkused” alal, et tal
on vaja prinditud tšekki siis Kasutaja on nõus saada ainult elektroonilist
kinnitust. Maksekinnitust on võimalik laadida Kasutaja Alensa profiilist
„Minu tellimused“ osas ainult kui tellimus oli saadetud. Lisaks, Ostja alati
saab küsida maksekinnitust meie klienditeeniduse poole pöördamisel. Ostjal on
võimalus kasutada erinevaid aadressi kohaletoimetamiseks ja maksmiseks ning
lisada selleks märgu. Detailid on automaatselt lisatud
maksekinnituses.
Maksekinnituses on alati mainitud Alensa peakontori aadress
mitte kohalike kontori, mis ei ole võimalik muuta.
Maksekinnitus on alati
dateeritud päevaga, millal tellimus oli saadetud mitte makstud ja seda ei ole
võimalik muuta.
Maksekorralduses on võimalik kirjutada lisainfot, aga
seda peab alati kirjutama peale ostu sooritamist „Lisainfo“
alal. Me ei
muuta maksekorraldusi ja tšekke peake ostu sooritamist.
Alensa loob ainult
üht tšekki tellimuse kohta. Kui Sa soovitad saada rohkem kui üht palun
kirjuta meile
info@alensa.ee
Maksmine
ja hinnad
Müüja poolt väljastatud kinkekaart (edaspidi "Vautšer") on
väärt vautšeril märgitud summat. Vautšer on elektrooniline PDF-vormis,
mille Ostja saab e-posti teel pärast makse laekumist Müüja kontole. Igal
vautšeril on unikaalne kood, see on ajaliselt piiratud ja seda saab kasutada
ainult Alensa.ee e-poes. Vautšer ei saa rahaks vahetada. Kasutamata vautšerit
ei saa vahetada teise vastu ega kompenseerida muul viisil. Vautšeriga tasutud
tellimuse tühistamise, nõudmise või ostulepingust taganemise korral
tagastatakse vautšeriga tasutud summa krediidi vormis ostja kliendikontole.
Hoiatus:
Voucheri eest saab tasuda ainult pangaülekande või
kaardimaksega.
Voucheri eest ei saa tasuda sularahas kohaletoimetamise
või kliendikrediidiga e-poest.
Meie veebipoes saate valida järgmiste
makseviiside vahel:
- Krediitkaart: Visa, Visa Elektron, Mastercard
või Maestro
- PayPal
- Maksmine kättesaamisel
- Makse
kinkekaardiga
Online makse
Kui
Ostja otsustab maksta krediidi- või deebetkaardiga, teda suunatakse meie
partnerite veebilehele, kus Ostja saab lisada panga detaile ja teostada
maksmist. Palun mäletage, et spetsiaalselt loodud makseviide on aktiivne
piiratud aja jooksul. Kui aeg on möödas tuleb teostada protseduuri veel korra.
Juhul kui Ostja soovib maksta PayPal-i kaudu, Ostjat suunatakse PayPal-i
veebilehele. Kui Alensa peab maksma Ostjale raha tagasi, PayPal-i makse
teostatakse automaatselt.
Kinnitame, et kõik maksed
viiakse läbi ohutul ja turvalisel viisil. Teie andmeid kasutatakse vaid
maksmise läbiviimiseks ega edastata kolmandatele osapooltele. Valides online
makseviisi, suunatakse Teid kohe pärast tellimuse esitamist ühele meie
partnerite turvalistest veebilehtedest, kus Te saate teostada makse. Kui tarvis,
siis te pääsete turvalisele makselingile ligi Teie isikliku konto all meie
kodulehel. Liikuge oma tellimuste alla, kus Teil on võimalus valida "online
makse" oma käesoleva tellimuse eest maksmiseks. Samas on turvaline makselink
aktiivne vaid piiratud aja jooksul. Kui Te ei pääse sellele lingile ligi, siis
palun võtke ühendust meie klienditoega.
Makse kinkekaardiga
Kinkekaardiga tasumine on võimalik ainult
Alensa.ee e-poest ostetud kinkekaardiga. Igal kinkekaardil on unikaalne kood ja
see on ajaliselt piiratud. Valides Maksmine kinkekaardiga, peab Ostja sisestama
tellimuse vormistades väljale "Sooduskood" unikaalse koodi kinkekaardilt.
Vautšerit saab kasutada ainult ühekordseks ostuks, täissummas. Kui ostu
väärtus ületab Vautšeri väärtuse, tasub Ostja ainult vahe. Jääksumma
tasumisele kehtivad tehingu tingimused, vt Maksevõimalused. Vautšeriga saab
tasuda mis tahes e-poes pakutavate kaupade või teenuste eest. Vautšeriga
tasutud saadetise mittevastuvõtmisel tagastatakse saadetis Müüjale. Müüja
tühistab Ostja tellimuse ja ostusumma tagastatakse. Sellisel juhul tagastatakse
Vautšeri summa Ostja kliendikontole krediidi vormis. Kui ostu eest tasuti
Vautšeri ja rahaliste vahenditega (top-up), saab Ostja ise otsustada, millisel
kujul soovib ta lisatasu tagastada (Ostja pangakontole või ka krediidina
kliendikontole).
Alensa hinnad
Kõik
hinnad, nii toodete kui ka kohaletoimetamise hinnad, meie veebipoes sisaldavad
käibemaksu. Kõik kampaaniad ja allahindlused kehtivad senikaua, kuni nad on
üleval Alensa.ee kodulehel. Operaator jätab endale õiguse korrigeerida
toodete hinda enne lähetamist, kui selgub, et tooteid on pakutud ebaõige
hinnaga. Sel juhul tuleb klienti teavitada õigest hinnast ja ta peab nõustuma
hinna korrigeerimisega. Vastasel juhul ostulepingut ei sõlmita ja operaator
tühistab tellimuse.
Kui Teil tekib probleeme
maksetehingu läbiviimisega või Teil on küsimusi meie hindade kohta, siis
palun pöörduge meie klienditoe poole e-maili aadressil info@alensa.ee. Alensa-l on
õigus teha müügihindades muudatusi, kuid need muudatused tuleb kajastada
Alensa veebipoes. Me osutame soovi saavutada madalamaid kontaktläätsede hindu
Eestis. Kasutajad saavad teha hinnapakkumisi, kuni teisel veebipoel pakkumine on
kehtiv.
Saadetis sisaldab pakkimise ja
kohaletoimetamise kulusid. Hind on alati lõplik, st koos käibemaksuga.
Tarnekulud sõltuvad valitud kohaletoimetamise meetodist ja makseviisist. Kuna
need kulud on märgitud tellimuse lehel, siis on klient neist teadlik enne oma
tellimuse kinnitamist. Saatmiskulud ei sõltu Teie tellimuse kogusuurusest ja
kaalust.
Eripakkumised ja -hinnad kehtivad ostmise hetkel
Alensa.ee veebilehel märgitud tingimustel.
Probleemid maksmisega
- PayPal – kõigepealt kontrolli oma PayPal-i
kontot, kas tehing oli teostatud ja tehniliste probleemidega pöörduda otse
PayPal-i poole. - Kui tehing oli teostatud, aga ei ilmu Alensa veebilehel,
palume kirjutada meile info@alensa.ee and me
kontrollime Ostja makset finantsosakonnas. - Juhul, kui partnerite
makselehekülg ei tööta korrektselt, palume kasutada teist veebilehitsejat (nt
Google Chrome, Internet Edge, Mozilla Firefox jne) või seadet.
Postikulud
ja märkused
Makseviis | DHL | OMNIVA |
Kaardimakse | €9,99 | €3.49 |
Paypal | €9,99
| €3.49 |
Maksmine kättesaamisel |
- | €3.49 + €1 |
| |
Detailid: -
Kohaletoimetamise hind sisaldab käibemaksu - Hind on lõplik ja sisaldab pakendamist,
kohaletoimetamist ja valitud makseviisi - Saatmiskulud ei sõltu Teie tellimuse kogusuurusest ja
kaalust. |
Lisateenus:
pakikindlustus
Lisatasu eest on võimalik kindlustada oma pakend. See
kindlustus katab pakendid juhul, kui need on kadunud või kahjustatud transiidi
ajal. See tähendab, et niipea kui kinnitame, et Teie tellimus on mingil viisil
kadunud või kahjustatud, saadame kohe uue paki, mis sisaldab sama kaupa, ilma
et oleks vaja algatada allpool kirjeldatud pikka pretensiooniprotokolli. Kui
Teie tellimus sisaldab eritellimusel valmistatud kaupu, näiteks prille või
unikaalseid läätsekombinatsioone, pidage meeles, et nende ettevalmistamine
võtab rohkem aega.
Laos puuduvate toodete tarneajad
Tänu meie ulatuslikule laole saame 97% laekunud
tellimustest koheselt teele saata. Eriliste kontaktläätsede puhul, mida ei
ladustata eriti tihti, sõltub tarneaeg meie varustajatest. Tellimisprotsessi
käigus näeb Ostja eeldatavat tarneaega pärast seda, kui ta on valinud
soovitud läätsede parameetrid. Palun pange tähele, et üldine "laos olemas"
info näitab toote üldist kättesaadavust meie veebipoes. See ei tähenda
tingimata, et Teie unikaalne parameetrite kombinatsioon on meil laos olemas.
Palun arvestage vaid eeldatava tarnekuupäevaga, mis on näidatud teie tellimuse
tarneinfo rippmenüü kõrval. Juhul, kui teie saadetis peaks viibima, siis me
teavitame teid sellest e-maili teel. Samuti teavitame me teid juhul, kui vaid
osa teie tellimusest on tellimise ajahetkel laos (ja osasid tooteid kahjuks pole
veel laos). Kinnitades ja sooritades maksetehingu nõustub Ostja, et kogu tema
tellimus saadetakse teele vaid siis, kui kõik tooted on laos. Juhul, kui osasid
tellitud tooteid laos ei ole, siis viibib tellimuse saatmine senikaua, kuni me
oleme kõik tooted oma varustajatelt kätte saanud. Laos olevate toodete
saatmine kliendile enne laost puudu olevate toodete kättesaamist on lubatud
vaid erilistel asjaoludel. Ostja võib soovi korral tasuda lisatasu (võrdne
tavalise kohaletoimetamise kuluga), et saada laos olevad tooted varem kätte. Me
jätame endale õiguse muuta tarneaegu igal ajahetkel vastavalt meie
varustajatelt saabuvale ajakohastatud teabele. Me püüame alati edastada
täpset teavet tellimuse esitamise hetkel, kuid me sõltume oma varustajate
tarneaegadest.
Me ei vastuta tarnete viivituste pärast, mis on
põhjustatud meie varustajate poolt. Et tagada võimalikult sujuv
kohaletoimetamine, siis soovitame teil märkida tellimuses ära oma täielik
aadress (tänav, majanumber, postiindeks ja linn) ja telefoninumber, mille kaudu
meie logistilised partnerid saavad Teiega vajadusel ühendust võtta. Me
jälgime teie saadetist ja võtame kasutusele meetmed, kui peaks tekkima
tõrkeid. Niipea kui saadetis on pandud teele, saadame teile vöötkoodi, mis
võimaldab teil oma pakki internetis jälgida. Ärge kahelge meiega ühendust
võtmast, kui märkate tõrkeid Teie paki jälgimisel. Juhul, kui saadetis ei
ole tarnitud, seda saadetakse tagasi Alensa-le või hävitatakse. Ostja ise
tagab saadetise kätte saamist ja kommunikatsiooni logistika firmaga. Hävitud
tooteid Alensa ei asenda ja ei tagasta raha.
Kahjustatud pakend
Kontaktläätsed ja tarvikud tarnitakse piisava
suurusega vastupidavas pakendis. Seetõttu võite olla kindlad, et teie saadetis
saabub kahjustamata ja heas seisukorras. Juhul, kui pakend on siiski
kahjustatud, siis soovitame teil seda mitte vastu võtta ning märkida pakist
keeldumise põhjus ära tarneprotokollis, näiteks nagu "oluline kahju
pakendile", "vedeliku leke" jne. Samuti võtke meiega koheselt ühendust, et me
saaksime kiiresti reageerida probleemile ja organiseerida teile uue
pakisaadetise.
Pretensiooni protokoll
Juhul kui saadetis on kaotud või edastatud vale aadressile, Alensa esitab
kaebust logistika firmale Ostja nimelt. Selleks Alensa-le on vaja kaks
dokumenti: 1) kirjalik allkirjastatud kinnitus Ostjalt, et tema pole saadetist
saanud, mille saadetakse meile 20 päeva jooksul pärast väidetavat
kohaletoimetamist. 2) kinnitus logistika firmalt, et saadetis ei ole käideldud.
Kui nõudmine on protsessis, Alensa alustab raha tagasi protseduuriga või
saadab uut saadetist, seda valib Ostja. Alensa ei jõua saada raha tagasi või
saadetist, kui saadetis on transiidis ja kuller ei nimeta saadetisest
kaotuna.
Postikulud
Alensa pakub tasuta saatmist kõigile
kontaktläätsedele, prillidele ja päikeseprillidele!
Kõigi teiste
toodete kohaletoimetamine võib olla tasuta, kui tellimuse summa on €30 või
rohkem
Mõnikord Alensa pakub tasuta
kohaletoimetamist soodus kampaaniaga, millega saab tutvuda nii Alensa
veebilehel, kui ka sotsiaalmeedias ja emaili teel. Kampaania kehtivus on alati
mainitud selle reeglis.
Saatmine välismaale
Kaupa tarnitakse vaid Eesti piires. Selleks, et
saata tellimust teise riiki palun kasutage selleks riigi valikut meie kodulehel.
Saatmine peale
maksmist
Pärast müügilepingu jõustumist
komplekteerib Alensa (või kui laos pole, siis tellib partnerilt) tellimuse ning
annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartnerile. Iga toote
juures on eraldi tarneinfo ning see kohaletoimetamise aeg hakkab kehtima
tellimuse summa laekumise hetkest Alensa pangakontole. Makse on teostatud peale
tellimuse vormistamist mitte saatmist. Makse läbi müüdud toodetele peab olema
teostatud otse, et kinnitada oma reserveerimist.
Toodete lisamine
Meie laos teostatakse suurt tellimuste hulka iga
päev ja mõnikord see ei ole võimalik muuta lõpetatud tellimusi. Juhul, kui
Sa soovid muuta oma tellimust peale maksmist palun kirjuta meile info@alensa.ee. Teie tellimust
peetakse lõpetatud peale maksmist. Kui Ostja soovid lisada teisi tooteid, oleks
lihtsam luua uut tellimust. Kõik kohaletoimetamise maksed rakendatakse eraldi
iga tellimusele.
Kohaletoimetamise ajad
Kohaletoimetamise viis | Orienteeruv kohaletoimetamise aeg |
DHL | 1-2 tööpäeva jooksul |
OMNIVA | 2-4 tööpäeva jooksul |
| |
Märkused: - Juhul kui tellimus oli teostatud enne keskpäeva, seda
saadetakse samal päeval - Juhul
kui tellimus oli teostatud peale keskpäeva, seda saadetakse järgmisel
tööpäeval - Juhul kui makstakse
panga ülekandega, tellimust saadetakse järgmisel tööpäeval peale
maksekorralduse kinnitus on kontrollitud meie finantsosakonnas
- Tellimused ei saadeta nädalavahetusel - Orienteeriv kohaletoimetamise aeg on arvestatud
päevast, millal saadetis on saadud teel. - Tasuta kingitused on tellimustele väärtusega alates 60
EUR |
Saadetise jälgemine
Alensa teostab suurt tellimuste hulka iga päev ja
Ostja vastutab ise oma tellimuse jälgimise eest. Ostjale saadetakse vöötkoodi
ja viidet, kus saab jälgida protsessi online. Juhul, kui Ostja ei saanud selle
info palun võta meiega ühendust info@alensa.ee siin me saadame
vöötkoodi peale nõudmist.
Kohaletoimetamise ajad
Mõned tooted on spetsiifilised ja neid ei ole
laos. Me tellime neid oma parterilt ning saadame Ostjale. See tähendab, et
kohaletoimetamise aeg on pikem (kuni 2-4 nädalat). Kui Ostja valib ja tellib
toodet, Ostjale näidatakse orienteeriva kohaletoimetamise aja veebilehel. Ostja
on vastutav kontrollida kohaletoimetamise aja ise enne tellimuse
teostamist.
Peale spetsifikatsioonide valikut Ostjale näidatakse uut
orienteeriva kohaletoimetamise aja. „On laos“ tähendab, et
toode
pakutakse Alensas, mitte selle, et spetsiifiline kombinatsioon on hetkel meie
laos. Palun tellige ainult sellel
juhul, kui kohaletoimetamise aeg sobib
Sulle. Lõplik kohaletoimetamise aeg näidatakse Ostukorvis ja Tellimuse
kinnituse emailis. Meie saadame saadetist ainult kui kõik tellitud tooted on
saadaval. Alensa saab muuta orienteeriva
kohaletoimetamise aja peale
tellimuse kinnitamist.
Garantii ja kauba tagastamine
24-kuuline garantiiperiood algab siis, kui toode on
jõudnud Ostjani. Juhul kui ostetud tootele, selle pakendile või
kasutusjuhendile on märgitud seadusel põhinev kehtivusaeg, lõpeb garantii
sellel kuupäeval. Me müüme tavaliselt kontaktläätsi, mille aegumiskuupäev
on pikem kui 24 kuud. Kõikide toodete kõlblik-kuni kuupäevad on nähtavad
meie internetipoe veebilehel. Küsimuste korral palun võtta ühendust meie
klienditoega e-maili teel info@alensa.ee.
Kinkekaardiga
tasutud tellimuse väljanõudmine
Vautšeriga tasutud tellimusele kaebuse
korral tagastatakse Vautšeriga tasutud summa krediidi vormis Vautšeri
rakendanud Ostja kliendikontole.
Kui ostu eest tasuti Vautšeri ja rahaga
(lisamakse), saab Ostja ise otsustada, kuidas ta soovib lisatasu tagastada
(Ostja pangakontole või ka krediidina kliendikontole).
Päikeseprillide
ja retsepti alusel väljastatavate prillide tagastamine:
Meie prillidele
kehtib garantii kaks aastat. Kaupa ei tohi kasutada ega kahjustada.
Originaalpakendeid ei tohi hävitada. Kui soovite tagastada või vahetada
päikeseprille või prilliraame, nõuame, et tagastaksite kogu toote, sh toss,
karp, kõik karbi sees olevad osad, puhastuslapid ja kõik
identifitseerimiskleebised või sildid. Teisisõnu peab toode olema täpselt
samas seisukorras, nagu see oli kättesaamisel. Toodet peetakse mittetäielikuks
ilma nimetatud elemendita. Puuduvate või kahjustatud esemete korral pole
tagastamine või vahetamine võimalik. Täname Teid mõistva suhtumise ja
nõuetele vastavuse eest.
Päikeseprillid, prilliraamid ja prillid
tarnitakse optimaalses seisukorras ning enne lähetamist on kontrollitud nende
kvaliteet. Harvadel juhtudel, kui üks neist peaks saabuma kahjustatult või tal
on kohe puudusi, pöörduge meie klienditeenindusele ja vaatame juhtumi läbi.
Kaebused ebaõigest kasutamisest, valest hooldusest või tavapärasest
kandmisest ja sagedasest kasutamisest põhjustatud kahjude korral ei kuulu
hüvitamisele. Kliendi enda tekitatud kahju eest ei saa anda täiendavaid
allahindlusi ega hüvitist.
Retseptiklaasid on valmistatud konkreetsete
individuaalsete nõuete alusel ja seetõttu nad ei kuulu tagastamisele. Ainult
prilliraamid kvalifitseeruvad võimalikuks tagasimakseks. See tingimus kehtib
alates prillide tasumisest, olenemata saatmisstaatusest.
Samuti
tunnistab ostja, et eraldi prilliraami ostmisel ei vastuta müüja prilliraami
kahjustuste eest, mis on põhjustatud klaaside ebaprofessionaalsest
lihvimisest kolmanda isiku poolt.
Kaebused ja kauba tagastamine
Juhul kui soovite tagastada kahjustatud või
defektiga toodet, soovitame asetada see tugevasse karpi ning saata see tähitud
kirjana, et vältida selle kahjustamist transpordi käigus. Pakendist välja
võetud (või kasutatud) kontaktläätsede tagastamisel asetage need
läätsehooldusvedelikuga täidetud kindlalt suletud konteinerisse, et
vältida läätsede kuivamist. Kuna iga tagastamine on ainulaadne, siis
soovitame Teil esmalt kontakteeruda meie klienditoega, et teavitada meid
tagastamise tagamaadest (kui mitu kontaktläätse tagastatakse, kas pakend oli
avatud või avamata, partiinumber...). Toote tagastamisel lisage sellele kiri
defekti kirjeldusega ja soovitud lõpptulemusega (uus saadetis,
rahatagastamine). Veendu, et kui saadad toodet meile tagasi, Sina saad postis
vöötkoodi, millega võid jälgida oma saadetist! Meie klienditeenindus küsib
Sinult selle koodi juhul, kui midagi juhtub Sinu tagastusega.
Pildid veebilehel on illustratiivsed ning näitavad,
kuidas reaalselt näevad välja tooted pakutud e-poes, aga mitte pildid, mida
kasutaja saab kätte. Pildid võivad sisaldada vöötkoodi, seerianumbrit,
aegumiskuupäeva jne, aga tellitud tootel on tavaliselt teised numbrid ning
parameetrid. Mõned meie tooted on toodetud erinevates kohtades, kes omab üks
originaalne tootja. Tootepildil võib olla mainitud üks koht, aga Sulle
saadetakse toodet, mille tootmise aadress on teine. Järgmised
asukohapõhised/ajapõhised/unikaalsed identifikaatorid, ei tähenda, et
saadud toode on midagi vale. See ei saa olla kaebuse põhjuseks.
Me ei
võta vastu kaebusi prillide kohta, kui neid ei ole kasutatud õigesti vastavalt
kasutusjuhendile või kui need on kahjustatud prillide ebaõige hoolduse tõttu
(nt puhastades prille lapiga, mis ei ole spetsiaalselt loodud prillide jms
puhastamiseks. Samuti ei ole abikõlblikud prillide kahjustused ekstreemsete
temperatuuride (nt saun, köetud auto jne) või agressiivsete/abrasiivsete
ainete tõttu (juuksetooted, merevesi jne) pretensioonide eest. Prillide
garantii ei kata sagedasest kasutamisest tekkinud defekte.
Kaebusi vale
toote kättesaamise eest saab esitada ainult 30 päeva jooksul pärast selle
toote tarnimist. Kaebusi, mis on esitatud hiljem kui 30 päeva pärast toote
kättesaamist, enam vastu ei võeta. Seetõttu soovitame Teil oma toodet kohe
pärast kättesaamist kontrollida ja vea korral võtta meiega ühendust.
Kui kahtlustate retseptiprillides vigaseid klaase:
Kui Te arvate,
et prilliklaaside kvaliteet on puudulik või kui Teie klaasid on mingil viisil
defektsed, võite neid saata kvaliteedikontrolli. Kui avastatakse defekt või
kui seda peetakse ebakvaliteetseks, asendame klaasid või tagastame need
tagasi.
Ühe nägemisega retseptiprillide kvaliteedinõuete osas
pöörduge kõigepealt meie klienditeeninduse poole ja veenduge, et lisage
kehtiv prilliretsept - mitte vanem kui 1 aasta. Kvaliteedikontrolli
läbiviimisel on prilliretsept vajalik, et kontrollida, kas ostetud prillide
dioptrid vastavad Teie tegelikule retseptile või mitte. Teil palutakse
tagastada kogu kaup (prilliraam, prilliklaasid, komplektis olevad aksessuaarid,
kõik sildid või infolehed jne.). Ärge eemaldage prilliklaase
raamilt!
Multifokaalsete/progressiivsete klaaside
kvaliteedinõuete osas pöörduge kõigepealt meie klienditeeninduse poole ja
lisage kehtiv prilliretsept - mitte vanem kui 1 aasta. Lisage ka foto, millel
on nähtav prillid kandmas (kasutamiseks parema tsentreerimise jaoks) ja
foto küljelt, millel on nähtav prillid kandmas (raami nurka
parendamiseks). Palutakse Teil kogu kaup tagastada (prilliraam, prilliklaasid,
aksessuaarid, kõik infolehtede sildid, väikesed sinised paberkotid, sinine
kaart jne.). Ärge eemaldage prilliklaase raamilt! Palun saatke reklaamitud
prillid tagasi originaalkarbis koos puhastuslapiga.
Tagastusi, mida on
muudetud ja/või millel puuduvad komponendid, ei saa aktsepteerida. Enne
prillide tagastamist palun alati pöörduge meie klienditeeninduse
poole!
Tagastamise töötlemise aeg
Alensa peab kinnitama, kui oleme Teie tagastatud
kaubad kätte saanud, ja teavitab Teid uue tellimuse olekust emaili kaudu.
Püüame kõik tagastamised kontrollida 30 päeva jooksul. Võtke ühendust meie
klienditeenindusega küsimuste korral.
Pange
tähele, et päikeseprillide originaal- ja kahjustamata pakenditesse tagastamine
võtab pisut kauem aega. Selle põhjuseks on asjaolu, et tagastatud
päikeseprillide autentsust ja seisukorda peab kõigepealt põhjalikult uurima
ja kontrollima meie peamine varude osakond.
Ostja nõustub arvestama iga tagastamise jaoks vajalikku
töötlemisaega.
Defektiga kontaktläätsed
Kui teil on mingeid kaebusi oma läätsede
kvaliteedi osas (silmade punetus, nägemise hägustumine, ebamugavustunne,
kuivus), siis me saadame läätsed oma varustajale, kes seejärel käivitab
põhjaliku läätsede kvaliteedi analüüsi. Pange tähele, et see protsess
võib aega võtta kuni kuuaega, kuna me ootame tootjalt lõpptulemust.. Mõned
läätsed tuleb vajadusel saata kontrolli välismaale, mis võib mõjutada kogu
protsessi pikkust. hoolimata igasugustest väidetest. käsitletakse 30 päeva
jooksul. Juhul, kui leitakse viga tootmises, siis me saadame teile uued
läätsed tasuta. Kui aga tootmisviga ei leita, siis me ei saa tagastada teile
raha läätsede eest ega saata teile uusi läätsi.
Kui defekt ilmneb kuue kuu jooksul pärast selle
kättesaamist ja see on selgelt tuvastatud kui tõeline puudus, loetakse kaup
kättesaamisel defektseks. Ostjal on õigus kasutada defekti pretendeerimise
õigust 24 kuu jooksul alates toote kättesaamisest.
Sain kontaktläätsed
vale tugevusega
Alati võta ühendust meie
klienditeenindusega, kui said kontaktläätsed vale tugevusega. Palume pakend
mitte avada! Kui see on meie viga ning saatsime Sulle valed kontaktläätsed
siis tagastame Sulle raha või saadame uued läätsed täiesti tasuta. Juhul,
kui Sina tellisid valed läätsed ning tellimuse jooksul oli juba selge, et
tugevus ei sobi Sinu kontaktläätsede retseptile siis Alensa saab ainult
vahetada läätsed või tagastada raha, kui läätse pakend ei olnud avatud.
Palume olla väga ettevaatlik, kui teete tellimuse meie veebilehel. Palume minna
silmaarsti juurde vähemalt kord aastas, et uuendada retsepti. Alensal on õigus
küsida Teie poolt retsepti kontaktläätsedele, mis on mitte vanem kui üks
aasta.
Rahulolematus uue kontaktläätsede kaubamärgiga
Üleminekul uuele kontaktläätsede brändile (ka
juhul kui seda on soovitanud silmaarst) võib kaasneda terviserisk ning uus
bränd ei pruugi kandjale sobida. Sellisel juhul ei vastuta Müüja
kontaktläätsede vahetamisel kaasneda võivate tervisekomplikatsioonide ega
ebamugavuste eest. Me soovitame alati konsulteerida oma silmaarsti või
optikuga, enne kui proovite uusi läätsi. Iga kasutaja võib reageerida
erinevalt sama tüüpi läätsedele. Selliseid läätsi saate te tagastada vaid
juhul, kui pakend on avamata ja kahjustamata.
Rahulolematus värviliste
läätsede efektiga
Kontaktläätsede
kandmise lõplik efekt on väga subjektiivne ja sõltub paljudest tingimustest.
Esiteks sõltub tulemus teie silmade loomulikust värvist. Teiseks peab
arvestama väliste teguritega, nagu näiteks valgustingimused, meik ja rõivaste
valik. Samuti katavad erinevat tüüpi värvilised läätsed (loomulikku värvi
tugevdavad või läbipaistmatud) loomuliku silmavärvi erineval määral. Kuna
iga üksiku juhtumi puhul pole võimalik ennustada tulemust, siis ei saa me
kahjuks pakkuda raha tagasimakse võimalust juhul, kui te pole oma värviliste
läätsede efektiga rahul.
Kaebused - päikeseprillid, prilliraamid,
prillid
Päikeseprillid, prilliraamid, prillid on alati kontrollitud
kvaliteedile enne saatmist meie klientidele. Väga harva võib juhtuda, et toode
saabub Teile defektiga. Kui see juhtub, palume võtta ühendust meie
klienditeenindusega ning me katsume Teid aidata ja leida parimat lahendust.
Kaebused, mis on seotud vale või sageda kasutamisega, on ignoreeritud ning me
ei saa tagastada raha toode eest. Me ei paku lisasoodustusi või hüvitisi
juhul, kui klient hävitas toodet.
Lepingu tühistamine
Ostjal on õigus leping tühistada 30 päeva
jooksul alates kauba kättesaamisest. Lepingu tühistamise korral tuleb ostjal
järgida allolevaid tingimusi:
Tagastatud kaup peab olema täielik
Kaupu ei tohi kasutada ega kahjustada.
Originaalpakendit ei tohi avada. Kui tarbija avab originaalpakendi, ei saa
toodet enam hügieeni ja ohutuse põhjusel kasutada. Sellist toodet ei saa enam
müüa ja seetõttu seda ei saa tagastada. Siia alla ei kuulu päikeseprillid ja
prilliraamid. Kui soovite päikeseprille või prilliraame tagastada või
vahetada, seda saab teha 30 päeva jooksul pärast kauba kättesaamise
kuupäeva. Sellel juhul nõuame, et tagastaksite kogu toote, sealhulgas
prillikoti, väliskasti, vahetükid, puhastuslapid ja kõik identifitseerivad
kleebised või sildid. Toodet peetakse mittetäielikuks, kui pole kõiki neid
kaupu siis seda ei tagastata ega vahetata. Täname mõistva suhtumise ja
vastavuse eest.
Nõutavad dokumendid
Palun lisage kauba tagastamisel meie poolt väljastatud müügitõend, selle
koopia või tellimuse number. Ärge unustage lisada ka oma pangakonto
numbrit.
Tooted tuleb tagastada nende algupärases seisundis
Tagastatavad tooted soovitame saata tugevast
kartongist karbis, mitte ümbrikus (k.a juhul kui tegemist on turvaümbrikuga).
Me ei ole kohustatud vastu võtma transpordil kahjustada saanud tooteid. Lepingu
tühistamisel on kõiki sellekohaseid nõudeid täitnud kliendil õigus
rahasumma täies ulatuses tagasi saada (sh postikulud). Ostja kannab ainult
toote tagastamisega seotud postikulud. Tagastatav rahasumma kantakse kliendi
pangakontole 2-10 päeva jooksul alates kättesaamise päevast, juhul kui kaup
on edasimüügiks sobivas seisundis.
Vautšeriga tasutud tellimuse
ostulepingust taganemise korral tagastatakse Vautšeriga tasutud summa krediidi
vormis Ostja kliendikontole.
Kui ostu eest tasuti Vautšeri ja rahaga
(top-up), saab Ostja ise otsustada, millises vormis ta soovib lisatasu tagastada
(Ostja pangakontole või ka krediidi vormis
kliendikontole).
Privaatsuseeskirjad
Isikuandmete kaitset ja töötlemist reguleerib järgmine privaatsuspoliitika.